Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прапори, підставки підлогові, флагштоки, флагштоки з розширювачем, підставки підлогові багатосекційні
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-02-28-003716-a ● 865015622e4148f5839cc68dd41b161b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 20064120 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5 |
Контактна особа: |
Владислав Гетман +380442553182 hetman@v.rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 15:44 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 14:10 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 одиниця
Прапори, підставки підлогові, флагштоки, флагштоки з розширювачем, підставки підлогові багатосекційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова 6-8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 15:44 |
Зміни.docx | |
12 березня 2020 15:44 |
Нова ТД 35820000-8.docx |
12 березня 2020 15:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 15:44 |
Зміни.docx
|
|||
12 березня 2020 15:44 |
Нова ТД 35820000-8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-003716-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВІНС", Код ЄДРПОУ:30521296
Дата подання: 06 березня 2020 14:18
Незаконна вимога про реєстрацію ТУ в Держстандарті
В Додатку №6 в Додаткових умовах вказано: 1. Учасник в складі пропозиції (в файлі разом з інформацією згідно Додатку 6) повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують інформацію про характеристики предмета закупівлі:
- стосовно товарів вказаних у пунктах 1-2 таблиці цього Додатку, надати інформацію в довільній формі про наявність у виробників Технічних умов затверджених Держстандартом України;
Але це суперечить Закону про закупівлі та Закону України. 9 квітня 2014 року Верховна Рада України затвердила Закон України №1193-ІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» (надалі Закон №1193-ІІ). Цим Законом, зокрема, передбачено виключення статей 4-9 із Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі – Декрет). Частиною другою виключеної статті 7 Декрету було передбачено наступне: «2. Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними». Тобто, з 26.04.2014 – дня набрання чинності Законом №1193-ІІ: державна реєстрація Технічних умов (далі ТУ) або змін до них в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання не є обов`язковою; технічні умови є дійсними без проведення такої реєстрації.
Прохання виконати Закон України і виключити цю НЕЗАКОННУ вимогу з умов тендеру.
Розгорнути
Згорнути
- стосовно товарів вказаних у пунктах 1-2 таблиці цього Додатку, надати інформацію в довільній формі про наявність у виробників Технічних умов затверджених Держстандартом України;
Але це суперечить Закону про закупівлі та Закону України. 9 квітня 2014 року Верховна Рада України затвердила Закон України №1193-ІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» (надалі Закон №1193-ІІ). Цим Законом, зокрема, передбачено виключення статей 4-9 із Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі – Декрет). Частиною другою виключеної статті 7 Декрету було передбачено наступне: «2. Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними». Тобто, з 26.04.2014 – дня набрання чинності Законом №1193-ІІ: державна реєстрація Технічних умов (далі ТУ) або змін до них в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання не є обов`язковою; технічні умови є дійсними без проведення такої реєстрації.
Прохання виконати Закон України і виключити цю НЕЗАКОННУ вимогу з умов тендеру.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 15:47
Рішенням тендерного комітету від 12.03.2020 в тендерну документацію було внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-02-28-003716-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВІНС", Код ЄДРПОУ:30521296
Дата подання: 06 березня 2020 14:28
Незаконна вимога надати сертифікат відповідності
В Додатку №6 в Додаткових умовах вказано: 1. Учасник в складі пропозиції (в файлі разом з інформацією згідно Додатку 6) повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують інформацію про характеристики предмета закупівлі:
- стосовно товарів вказаних у пунктах 1-2 таблиці цього Додатку, надати сертифікати відповідності Технічним умовам затвердженими Держстандартом України.
Ця вимого незаконна, адже , згідно НАКАЗУ
01.02.2005 № 28 ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ та Наказу № 451 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» (далі – Наказ № 451). Даним Наказом скорочується перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 р. № 28. прапори, вимпели, штандарти і т.д. не підлягають сертифікації.
А з 1 січня 2018 скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (а сам Декрет втратив чинність).
Це означає, що з указаної дати навіть вся продукція, яка сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету
України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року
№ 28, не підлягає обов’язковій сертифікації.
Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500
"Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані
стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма,
розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів
сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у
Системі"
ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних
лабораторій"
ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення
сертифікації продукції"
ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок
проведення"
ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи"
ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів
сертифікації продукції, що імпортується"
ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх
атестації"
ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості.
Порядок проведення"
ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що
здійснюють сертифікацію систем управління"
ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та
опис"
ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження
виробництва під час проведення сертифікації продукції".
У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки
не зобовязані сертифікувати продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підлягає товар
сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає
обов'язковій сертифікації.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені
законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -
підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час
проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури
закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної
пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Прхання прибрати незаконну вимогу про надання сертифікатів відповідності.
Розгорнути
Згорнути
- стосовно товарів вказаних у пунктах 1-2 таблиці цього Додатку, надати сертифікати відповідності Технічним умовам затвердженими Держстандартом України.
Ця вимого незаконна, адже , згідно НАКАЗУ
01.02.2005 № 28 ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ та Наказу № 451 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» (далі – Наказ № 451). Даним Наказом скорочується перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 р. № 28. прапори, вимпели, штандарти і т.д. не підлягають сертифікації.
А з 1 січня 2018 скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (а сам Декрет втратив чинність).
Це означає, що з указаної дати навіть вся продукція, яка сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету
України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року
№ 28, не підлягає обов’язковій сертифікації.
Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500
"Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані
стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма,
розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів
сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у
Системі"
ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних
лабораторій"
ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення
сертифікації продукції"
ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок
проведення"
ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи"
ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів
сертифікації продукції, що імпортується"
ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх
атестації"
ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості.
Порядок проведення"
ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що
здійснюють сертифікацію систем управління"
ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та
опис"
ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження
виробництва під час проведення сертифікації продукції".
У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки
не зобовязані сертифікувати продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підлягає товар
сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає
обов'язковій сертифікації.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені
законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -
підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час
проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури
закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної
пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Прхання прибрати незаконну вимогу про надання сертифікатів відповідності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 15:46
Рішенням тендерного комітету від 12.03.2020 в тендерну документацію було внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДАНІЛОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
782 520,00
UAH з ПДВ
|
679 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТВІНС" |
799 705,44
UAH з ПДВ
|
679 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СР "Колумб"" |
809 718,65
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Горб Анна Олександрівна |
846 200,00
UAH з ПДВ
|
846 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВІНС" #30521296 |
Очікує рішення |
679 900,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 09:12
|
ФОП "ДАНІЛОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3063214952 |
Відхилено |
679 850,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 09:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 травня 2020 15:10 |
Коментар щодо відміни: | Торги визнані такими, що не відбулись у зв'язку із скороченням видатків. |
Документи:
13 травня 2020 15:10
|
Електронний підпис |
13 травня 2020 15:10
|
54.pdf |