Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання твердого палива (вугілля кам’яне) по ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
301 000,00 UAH
UA-2020-02-28-003163-a 97d7c00934114543b15360ce3f041368
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Гладкова

+380688199051 pidgorivska_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Підгорівської сільської ради Старобільського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 43354023
Місцезнаходження: 92723, Україна , Луганська обл., Старобільський р-н, с. Підгорівка, вул. Чкалова, буд. 128
Контактна особа: Інна Гладкова
+380688199051
pidgorivska_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 301 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 тонни
Придбання твердого палива (вугілля кам’яне) по ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 10:18
Перелік змін.docx
06 березня 2020 10:18
Додаток 3_зі змінами.doc
06 березня 2020 10:18
Тендерна документація_зі змінами.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 4_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 3_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 2_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 1_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Тендерна документація_вугілля.doc
06 березня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 10:18
Перелік змін.docx
06 березня 2020 10:18
Додаток 3_зі змінами.doc
06 березня 2020 10:18
Тендерна документація_зі змінами.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 4_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 3_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 2_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Додаток 1_ТД.doc
28 лютого 2020 15:40
Тендерна документація_вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз*яснення
Дата подання: 04 березня 2020 10:30
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:28
Шановний Замовнику. В додатку з до ТД Ви вимагаєте надати у складі тендерної пропозиції Копію договору з виробником або іншим суб*єктом підприємницької діяльності завірену обома сторонами. Чи не достатньо надати учасником скановану копію договору та чи буде це відповідати вимогам ТД?
Відповідь: Добрий день, шановний замовник, до ТД були внесені зміни, просимо ознайомитись.
Про оплату
Дата подання: 04 березня 2020 10:44
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:45
Шановний замовнику! Не зовсім зрозумілий механізм оплати. В тендерній документації вказано, що поставка вугілля буде здійснюватися за заявками замовника до 31.12.2020р Оплата відбувається після фактичного споживання/ отримання вугілля у 100% розмірі. Що має на увазі замовник під виразом " 100% розмір"? Якщо перша частина вугілля буде поставлена у вересні, друга частина -у листопаді, то в який термін буде проведена оплата? За кожну партію окремо, чи за все разом у грудні з можливим відтермінуванням на 30 днів? Внесітьзміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доврий день, повідомляємо, що згідно ТД, умови здійснення розрахунків визначені наступним чином: Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати, тобто оплата здійснюється окремо за поставлену партію товару згідно даних рахунку/видаткової накладної для оплати.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 березня 2020 11:38
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:29
ШановнийЗамовник. В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 6 " Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" однією з вимог є надання листів - дозволів від виробника вугілля, а саме: - на використання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля,що закуповується , від імені власника сертифікату з посиланням на ідентифікатор даної закупівлі або даного замовника торгів; - на використання діючого дозволу, наданого виробнику від Держпраці України, на проведення робіт з підвищеною небезпекою - на використання дозволу на роботи зі збагачення корисних копалин, наданого виробнику, який має договірні відносини з учасником або постачальником учасника. Дану вимогу ми вважаємо дискримінаційною і вимагаємо виключити з тендерної документації з наступних причин: 1. Закон зобов*язує виробника надавати сертифікати якості на товар, що закуповується у нього,і він ( виробник) може надати дозвіл на використання сертифікатів якості для подальшої реалізації його товару. Також виробник НЕ ЗАБОВ*ЯЗАНИЙ надавати подібні листи під кожний тендер кожному з потенційних учасників. Тобто учасником закупівлі зможе стати не кожний субьєкт підприємницької діяльності, а лише той, кому пощастить отримати вказані листи у виробника. 2.Якщо ми плануємо ( або договір вже укладений, або товар вже закуплено і договір виконано) в разі перемоги в торгах укласти договір на постачання вугілля не з виробником вугілля, а з третьою особою - субьєктом підприємницької діяльності, то хто і на якій підставі надасть нам вищевказані листи - дозволи? Тому ми вважаємо дані вимоги дискримінаційними, такими ,що звужують коло потенційних учасників і вимагаємо виключити їх з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник, до ТД були внесені зміни, просимо ознайомитись.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-003163-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 10 березня 2020 20:50
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Підгорівської сільської ради Старобільського району Луганської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі твердого палива за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 (вугілля кам’яне ДГ (13-100) (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2020-02-28-003163-a). Ознайомившись з тендерною документацією щодо цієї закупівлі, затвердженою протоколом № 9 від 27.02.2020р. рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – Документація), вважаємо, що Замовником встановлені необґрунтовані вимоги та вимоги, що обмежують конкуренцію і дискримінують учасників, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ». Більш детально. 1. Замовником в останньому абзаці п.6 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації встановлена вимога «Додатково у складі тендерної пропозиції учасники надають діючий дозвіл від Держпраці України на роботи підвищеної небезпеки та роботи із збагачення корисних копалин, що виданий на ім’я виробника, який має договірні відносини із учасником або постачальником учасника. Використання такого Дозволу від Держпраці України учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою або листом виробника, якому такий дозвіл видано», яку вважаємо дискримінаційною. Цією вимогою Замовником створюються переваги для учасників – виробників вугілля, які мають документи дозвільного характеру і в змозі їх подати у складі пропозиції. Ті учасники, зокрема і ПП «ЛІДЕР АКТИВ», які не є виробниками вугілля та/або не закуповують вугілля у виробників, залежать від згоди, бажання та умов або не згоди виробників – власників документів, надати такі документи для використання. ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не є виробником вугілля, проте співпрацює з виробником, який не згоден надавати власні документи дозвільного характеру для оприлюднення їх в електронній системі закупівель, примусити його це зробити – не в праві для нас. Вимога Замовника, виконання якої знаходиться в прямій залежності від рішень і дій третіх осіб, створює перепони та унеможливлює ПП «ЛІДЕР АКТИВ» подати пропозицію у відповідності до вимог Документації. Крім того, слід зазначити, що дана вимога жодним чином не підтверджує якісні та технічні характеристики товару (вугілля), кваліфікацію учасника чи його спроможність поставити товар. З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині. 2. Замовником в п.5 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації встановлена вимога: «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»*: - Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника. *Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання твердого палива, а саме: вугілля ДГ 13-100». Вважаємо цю вимогу дискримінаційною з наступних підстав: Наше підприємство вже неодноразово було переможцем торгів по поставці вугілля кам’яного, а також має великий досвід поставки вугілля іншим комерційним структурам, але наше підприємство ще ні разу не реалізувало саме вугілля марки ДГ (13-100). Оскільки зазначення в довідці про досвід виконання аналогічних договорів інформації про виконання поставок вугілля кам’яного марок інших від ДГ (13-100) призведе до відхилення нашої пропозиції, тому просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити зазначену вище дискримінаційну на наш погляд вимогу. Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22, частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ», а також порушують принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» бажає взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, бо є реальним учасником ринку постачання вугільної продукції, проте через необґрунтовані та дискримінаційні вимоги Замовника не може прийняти участь у цій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2020 19:18
рішенн від 13.03.2020 № 4809 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 19:18
Рішення від 31.03.2020 №6143.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 19:08

Документи подані скаржником

10 березня 2020 20:50
Скарга.PDF
10 березня 2020 20:50
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

23 березня 2020 15:41
Лист_№46.doc
23 березня 2020 15:41
Лист_№46.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО" 241 500,00
UAH з ПДВ
241 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 березня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій