Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686
Services in the ongoing repair of the underwater part of the lighthouse hydrotechnical base Western Rear No. 686
Очікувана вартість
9 383 212,00 UAH
UA-2020-02-28-003112-a d0587efaf36f443389d7cc12d32c6c03
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Сметаненко

+380503940701 smet.rus.tk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Руслан Сметаненко
+380503940701
smet.rus.tk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Hydrographic Service of Ukraine
National ID: 21720000
Contact point: Ruslan Smetanenko
+380503940701
smet.rus.tk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 11:50
Очікувана вартість: 9 383 212,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 832,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 28 лютого 2020 15:36
Enquiries until: 20 березня 2020 13:00
Complaints submission until: до 26 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 березня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 9 383 212 UAH including VAT
Minimal lowering step: 93 832 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686 (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Services in the ongoing repair of the underwater part of the lighthouse hydrotechnical base Western Rear No. 686 (enterprise funds)
CPV: 99999999-9
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата в розмірі 40% від ціни договору здійснюється протягом 15-ти банківських днів після підписання Акта про початок надання послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (рахунків, у разі здійснення попередньої оплати частинами). Аванс 15 Банківські 40
Iнша подія У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше 50% від ціни Договору з ПДВ, протягом 15-ти банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі 10% від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 10
Iнша подія У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше 70% від ціни Договору з ПДВ, протягом 15-ти банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі 20% від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 20
Iнша подія Остаточний розрахунок здійснюється протягом 15-ти банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг за Договором (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. В Акті приймання-передачі наданих послуг для підтвердження використання коштів попередньої оплати зазначається розмір такої попередньої оплати. Пiсляоплата 15 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-003112-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД", Код ЄДРПОУ:38824153
Дата подання: 21 квітня 2020 10:27
Вимога на роз'яснення дискваліфікації учасника Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» у тендерній закупівлі UA-2020-02-28-003112-a
На підставі вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.04.2020), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Замовника процедури закупівлі - Державна установа «Держгідрографія» (Філія державної установи «Держгідрографія» «Миколаївський район Держгідрографії» від імені Державної установи «Держгідрографія») на предмет закупівлі: «Послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686.» за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-28-003112-a, звертається з вимогою надати роз’яснення причини його дискваліфікації, що стало результатом не допущення його до аукціону.
На підставі чого тендерна пропозиція Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника?
Враховуючи вищезазначене та на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.04.2020), просимо Замовника надати обґрунтоване роз'яснення з приводу дискваліфікації учасника Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» у тендерній закупівлі UA-2020-02-28-003112-a.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-003112-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД", Код ЄДРПОУ:38824153
Дата подання: 22 квітня 2020 18:41
Скарга на дискваліфікацію учасника Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» у тендерній закупівлі
28 лютого 2020 року Державна установа «Держгідрографія» (Філія державної установи «Держгідрографія» «Миколаївський район Держгідрографії» від імені Державної установи «Держгідрографія») (надалі – Замовник) оголосило закупівлю (відкриті торги з публікацією англійською мовою) на предмет «Послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686» за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-28-003112-a. З 30 березня по 23 квітня триває етап прекваліфікації за яким Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» Замовником не допущено до участі (дискваліфіковано) і не зазначено фактичні конкретні причини такої відхилення пропозиції. На підставі вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.04.2020), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовником не опубліковано протокол тендерного комітету яким прийнято рішення щодо дискваліфікації Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД», а замість того, на майданчику для проведення закупівель зазначено лише інформацію наступного змісту: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації». Таким чином, Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» вважає, що повністю дотримався вимог тендерної документації Замовника, а конкретні причини щодо його відхилення відсутні з урахуванням чого Замовником не надано вмотивованого роз’яснення причин його відхилення. З урахуванням зазначеного, Замовник неправомірно, з порушенням основних принципів здійснення закупівель, прийняв рішення про дискваліфікацію Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» чим порушив його законні права та інтереси. Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» переконаний, що його тендерна пропозиція є такою, якій повинна бути надана можливість щодо участі у процедурі даної закупівлі, оскільки вона є вигідною та такою, що сформована належним чином і подана з дотриманням строків. Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України» (у попередній редакції від 02.04.2020, що розповсюджується на закупівлі оголошені до 19.04.2020 року) ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-28-003112-a, найменування предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» та допустити його до участі у процедурі закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-28-003112-a, найменування предмету закупівлі Послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686. Додатки: 1. Оригінал квитанції, що підтверджує плату за подання скарги, яка зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2020 18:51
рішення від 27.04.2020 №7961 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 18:51
рішення від 13.05.2020 №9278 .pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 20:04

Документи подані скаржником

22 квітня 2020 18:41
Платіжне доручення

Документи подані замовником

30 квітня 2020 12:54
Лист щодо скарги 2.doc
30 квітня 2020 12:54
амку укрядвод.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 квітня 2020
UA-2020-02-28-003112-ad0587efaf36f443389d7cc12d32c6c03
Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Учасник Документи Рішення
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СК "ГСР МАРІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 березня 2020 13:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 12:01
20.Чисті активи.pdf
27 березня 2020 12:01
19.Справка з банку.pdf
27 березня 2020 12:01
17.Протокол зборів.pdf
27 березня 2020 12:01
16.Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2020 12:01
15.Наказ_ протокол.pdf
27 березня 2020 12:01
15.1.Статут.pdf
27 березня 2020 12:01
13.Про учасника.pdf
27 березня 2020 12:01
12.Проект Договору.pdf
27 березня 2020 12:01
11.Захист довкілля.pdf
27 березня 2020 12:01
10 Охорона праці дозволи.pdf
27 березня 2020 12:01
9.Дозвол документи.pdf
27 березня 2020 12:01
9.1.Дозволи.pdf
27 березня 2020 12:01
8.Стаття 17.pdf
27 березня 2020 12:01
8.1.ВИтяг.pdf
27 березня 2020 12:01
7.Лист погодження.pdf
27 березня 2020 12:01
6.Гарантійний лист.pdf
27 березня 2020 12:01
3.Наявність досвіду.pdf
27 березня 2020 12:01
2.Щодо обладнання та МТЗ.pdf
27 березня 2020 12:01
1.Код доступу.pdf
27 березня 2020 12:01
1.1 Код доступу.pdf

Документи

30 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 11:59
ОП3.PDF
27 березня 2020 19:03
Ліцензія.PDF
27 березня 2020 19:03
Субпідрядник.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка довкілля.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка банк.PDF
27 березня 2020 19:03
РУ ГТС.PDF
27 березня 2020 19:03
Протокол правочин.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка активи.PDF
27 березня 2020 19:03
Проект договору.PDF
27 березня 2020 19:03
Рішення засновників.PDF
27 березня 2020 19:03
Наказ директор.PDF
27 березня 2020 19:03
Технічні вимоги.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка санкції.PDF
27 березня 2020 19:03
Витяг ПДВ.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка про учасника.PDF
27 березня 2020 19:03
Статут.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка ст.17.PDF
27 березня 2020 19:03
Аналог договір.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка договори.PDF
27 березня 2020 19:03
РУ Водолази.PDF
27 березня 2020 19:03
Дипломи.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка працівники.PDF
27 березня 2020 19:03
ОП.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка обладнання.PDF

Документи

30 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 березня 2020 19:48
27. По плавзасобам.jpeg
28 березня 2020 19:48
25.Санкціі_.jpeg
28 березня 2020 19:48
24. Витяг ПДВ.jpeg
28 березня 2020 19:48
23.Довідка про Учасника.jpg
28 березня 2020 19:48
22. Статут _ Опис.pdf
28 березня 2020 19:48
21.Відсутність підстав .pdf
28 березня 2020 19:48
18. Довідка-Досвід.jpeg
28 березня 2020 19:48
16-17. Водолази 3.pdf
28 березня 2020 19:48
16-17. Водолази 2.pdf
28 березня 2020 19:48
16-17. Водолази 1.pdf
28 березня 2020 19:48
14.Працівники.pdf
28 березня 2020 19:48
13.Декларація ОП.pdf
28 березня 2020 19:48
12. Інформація МТБ-ОП.jpeg
28 березня 2020 19:48
11. Довідка- обладнання.pdf
28 березня 2020 19:48
10. Проект договору.pdf
28 березня 2020 19:48
9. довідка банку.jpeg
28 березня 2020 19:48
8.Свідоцтво РСУ .pdf
28 березня 2020 19:48
7. Довідка-Довкілля.jpeg
28 березня 2020 19:48
1.Лист-погодження .jpeg

Документи

30 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 10:54
7. Проект договору.zip
30 березня 2020 10:54
6. Технічні вимоги.zip
30 березня 2020 10:54
3. Інші вимоги замовника.zip
30 березня 2020 10:54
1.3. Аналогічні договори.zip
30 березня 2020 10:54
1.1. Наявність обладнання.zip

Документи

30 березня 2020 13:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 12:39
Електронний підпис
30 березня 2020 12:37
Декларація з ОП.pdf
30 березня 2020 12:37
Статут.pdf
30 березня 2020 12:37
Свідоцтва про допуск.pdf
30 березня 2020 12:37
Св-во Судна.pdf
30 березня 2020 12:37
Проект договору.pdf
30 березня 2020 12:37
Паспорт та ІПН.pdf
30 березня 2020 12:36
ДОЗВІЛ ДЕРЖОХОРОНПРАЦІ.pdf
30 березня 2020 12:36
Довідка про аналогічні.pdf
30 березня 2020 12:36
Довідка ст.17.pdf
30 березня 2020 12:36
Довідка про санкції.pdf
30 березня 2020 12:36
Довідка персонал.pdf
30 березня 2020 12:36
Довідка обладнання.pdf
30 березня 2020 12:36
Довідка не платник ПДВ.pdf
30 березня 2020 12:36
Декларації копії.pdf
30 березня 2020 12:36
Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 березня 2020 12:36
ВИТЯГ.pdf
30 березня 2020 12:36
Витяг з Протоколу 2020.pdf
30 березня 2020 12:36
2018 Сертификат UTM.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

ТОВ "ІНІЯ"

ТОВ "СК "ГСР МАРІН"

ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"

Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СК "ГСР МАРІН" 9 290 688,00
UAH з ПДВ
9 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНІЯ" 9 250 000,00
UAH з ПДВ
9 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ 9 370 000,00
UAH з ПДВ
9 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2020 19:48
27. По плавзасобам.jpeg
28 березня 2020 19:48
25.Санкціі_.jpeg
28 березня 2020 19:48
24. Витяг ПДВ.jpeg
28 березня 2020 19:48
23.Довідка про Учасника.jpg
28 березня 2020 19:48
22. Статут _ Опис.pdf
28 березня 2020 19:48
21.Відсутність підстав .pdf
28 березня 2020 19:48
18. Довідка-Досвід.jpeg
28 березня 2020 19:48
16-17. Водолази 3.pdf
28 березня 2020 19:48
16-17. Водолази 2.pdf
28 березня 2020 19:48
16-17. Водолази 1.pdf
28 березня 2020 19:48
14.Працівники.pdf
28 березня 2020 19:48
13.Декларація ОП.pdf
28 березня 2020 19:48
12. Інформація МТБ-ОП.jpeg
28 березня 2020 19:48
11. Довідка- обладнання.pdf
28 березня 2020 19:48
10. Проект договору.pdf
28 березня 2020 19:48
9. довідка банку.jpeg
28 березня 2020 19:48
8.Свідоцтво РСУ .pdf
28 березня 2020 19:48
7. Довідка-Довкілля.jpeg
28 березня 2020 19:48
1.Лист-погодження .jpeg

Публічні документи

30 березня 2020 11:59
ОП3.PDF
27 березня 2020 19:03
Ліцензія.PDF
27 березня 2020 19:03
Субпідрядник.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка довкілля.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка банк.PDF
27 березня 2020 19:03
РУ ГТС.PDF
27 березня 2020 19:03
Протокол правочин.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка активи.PDF
27 березня 2020 19:03
Проект договору.PDF
27 березня 2020 19:03
Рішення засновників.PDF
27 березня 2020 19:03
Наказ директор.PDF
27 березня 2020 19:03
Технічні вимоги.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка санкції.PDF
27 березня 2020 19:03
Витяг ПДВ.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка про учасника.PDF
27 березня 2020 19:03
Статут.PDF
27 березня 2020 19:03
Довідка ст.17.PDF
27 березня 2020 19:03
Аналог договір.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка договори.PDF
27 березня 2020 19:03
РУ Водолази.PDF
27 березня 2020 19:03
Дипломи.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка працівники.PDF
27 березня 2020 19:03
ОП.rar
27 березня 2020 19:03
Довідка обладнання.PDF

Публічні документи

27 березня 2020 12:01
20.Чисті активи.pdf
27 березня 2020 12:01
19.Справка з банку.pdf
27 березня 2020 12:01
17.Протокол зборів.pdf
27 березня 2020 12:01
16.Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2020 12:01
15.Наказ_ протокол.pdf
27 березня 2020 12:01
15.1.Статут.pdf
27 березня 2020 12:01
13.Про учасника.pdf
27 березня 2020 12:01
12.Проект Договору.pdf
27 березня 2020 12:01
11.Захист довкілля.pdf
27 березня 2020 12:01
10 Охорона праці дозволи.pdf
27 березня 2020 12:01
9.Дозвол документи.pdf
27 березня 2020 12:01
9.1.Дозволи.pdf
27 березня 2020 12:01
8.Стаття 17.pdf
27 березня 2020 12:01
8.1.ВИтяг.pdf
27 березня 2020 12:01
7.Лист погодження.pdf
27 березня 2020 12:01
6.Гарантійний лист.pdf
27 березня 2020 12:01
3.Наявність досвіду.pdf
27 березня 2020 12:01
2.Щодо обладнання та МТЗ.pdf
27 березня 2020 12:01
1.Код доступу.pdf
27 березня 2020 12:01
1.1 Код доступу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК "ГСР МАРІН"

ТОВ "ІНІЯ"

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК "ГСР МАРІН"
#40085399
9 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 12:12
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 15:29
доп 10 166.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:05
686 доп9.pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:48
TapScanner 26-02-2021-15.37.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 16:33
TapScanner 28-01-2021-16.22.pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:42
TapScanner 06-01-2021-14.36.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:58
ду 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 09:24
доп 3 686.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 16:31
Doc Nov 17 2020.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 12:01
686.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 12:00
Дод угода ГСР Марин.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 16:00
IMG_0001.pdf укладений
16 червня 2020 15:59
IMG_0002.pdf укладений
16 червня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження,
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, зменшення обсягів закупівлі,
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодні умови
Номер договору про закупівлю: 166/20 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 12 вересня 2021
Сума оплати за договором: 7 333 649,75
UAH (в тому числі ПДВ 1 222 274,96 UAH)