Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45. Послуги з організації та проведення прийомів офіційних, дружніх та робочих візитів іноземних делегацій в Україну
Очікувана вартість
1 125 000,00 UAH
UA-2020-02-28-002652-a 7a9ec99ab8d3419b98d8c76902c62423
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Положенням про Державне управління справами, затвердженим Указом Президента України від 17 грудня 2002 р. № 1180, передбачено, що матеріально-технічне, соціально-побутове, транспортне та інше забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, інших державних органів здійснюється Державним управлінням справами в межах наданих йому бюджетних призначень, передбачених законом про Державний бюджет України на такі цілі. В іншому випадку забезпечення діяльності зазначених органів здійснюється підприємствами, установами і організаціями, що перебувають в управлінні Державного управління справами, в установленому порядку на договірних засадах.
Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-Сервіс» діє на підставі Статуту, затвердженого Розпорядженням Керівника Державного управління справами від 9 лютого 2015 р. № 26, створене для забезпечення організації харчування і торгівельного обслуговування працівників Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Державного управління справами, Ради національної безпеки і оборони України та інших державних органів, а також органів, апаратів, утворених для здійснення їх повноважень, організації обслуговування офіційних і представницьких заходів.
Підприємство має багаторічний досвід роботи у сфері забезпечення офіційних і представницьких заходів та укомплектоване висококваліфікованими спеціалістами, які дотримуються всіх вимог стосовно гарантованої реалізації державної політики в галузі забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, і мають відповідний допуск до роботи на об’єктах, щодо яких здійснюється державна охорона (Адміністрація Президента України, Кабінет Міністрів України, Рада національної безпеки і оборони України тощо).
Підприємство входить до переліку об’єктів Державного управління справами, за якими санітарно-епідеміологічна служба здійснює постійний санітарно-епідемічний нагляд, що забезпечує контроль усіх процесів виробництва харчових продуктів, регулярно проводить гігієнічну підготовку персоналу зі складанням залікових іспитів за встановленою програмою, контролює дотримання строків проходження обов’язкових медичних оглядів і обстежень у відомчому закладі охорони здоров’я.
Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-сервіс» має можливість забезпечити надання на належному рівні послуг з організації обслуговування офіційних заходів і прийомів за участю керівництва Кабінету Міністрів України продуктами харчування на замовлення Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2020 році.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 14:56
Оскарження наміру укласти договір: 10 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення прийомів офіційних, дружніх та робочих візитів іноземних делегацій в Україну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. Грушевського 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 лютого 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 14:54
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ОФІЦІЙНИХ ЗАХОДІВ "ГАРАНТ-СЕРВІС"
#19122935
Переможець 1 125 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:56

Документи

28 лютого 2020 14:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ОФІЦІЙНИХ ЗАХОДІВ "ГАРАНТ-СЕРВІС"
#19122935
1 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 14:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:25
Додатковий договір № 24-5 від 26.01.2021 р..pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:54
Додатковий договір № 24-187 від 21.12.2020 р..pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 14:53
Договір № 24-56 від 11.03.2020 р..pdf укладений
11 березня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Дію Договору продовжити до 31 березня 2021 р. включно. У зв’язку з цим внести зміни у пункти 5.1 і 10.1, виклавши їх у новій редакції: «5.1. Послуги за цим Договором надаються з дати підписання Договору і до 31 березня 2021 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Загальна вартість послуг (сума в договорі), що будуть закуплені в період з 1 січня 2020 р. по 31 березня 2021 р. та їх обсяг визначається окремим додатковим договором, що укладається після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. При цьому, вартість послуг (сума в договорі) не може перевищувати 20 % суми, визначеної в Договорі, тобто 225 000,00 грн. (двісті двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24-56
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-187
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги в порядку та на умовах, визначених в Договорі. 2. Вартість послуг, зазначених у пункті 1 цього Додаткового договору, становить 225 000,00 грн. (двісті двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 37 500,00 грн. (тридцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24-56
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 720 799,16
UAH (в тому числі ПДВ 120 133,19 UAH)