Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція існуючих міні-футбольних майданчиків № 2,4,5 на спортивному комплексі "Олімпійські резерви" КСНЗСП "ДВУФК" ДОР" за адресою: пр. Богдана Хмельницького, 29А у м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
9 349 480,80 UAH
UA-2020-02-28-002393-a 59d8ba94665342ddb280e333fe6199b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масльоха Юлія Олександрівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Масльоха Юлія Олександрівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 14:21
Очікувана вартість: 9 349 480,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція існуючих міні-футбольних майданчиків № 2,4,5 на спортивному комплексі "Олімпійські резерви" КСНЗСП "ДВУФК" ДОР" за адресою: пр. Богдана Хмельницького, 29А у м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 14:31
Проект договору Додаток 6.doc
28 лютого 2020 14:31
Форма пропозиції Додаток 5.doc
28 лютого 2020 14:31
Тендерна документація.doc
28 лютого 2020 14:31
стаття 17 Додаток 2.doc
28 лютого 2020 14:31
стаття 16 Додаток 1.doc
28 лютого 2020 14:31
Інші документи Додаток 3.doc
28 лютого 2020 14:31
Документи для переможця Додаток 4.doc
28 лютого 2020 14:31
Додаток 7 Технічне завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000013 ● 4dda8c16974840c7a6f53175741dd7ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 14:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.03.2020 № 68
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 68

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-02-28-002393-а 28.02.2020 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04011650) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-13 19:42:07

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція існуючих міні-футбольних майданчиків № 2,4,5 на спортивному комплексі "Олімпійські резерви" КСНЗСП "ДВУФК" ДОР" за адресою: пр. Богдана Хмельницького, 29А у м. Дніпро) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-28-002393-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. В розділі ІІ «Інші документи» Додатку 4 «Перелік документів, що має надати переможець торгів» Замовник вимагає надання Договірної ціни по даній процедурі закупівлі (відкоригована за результатами проведеного аукціону договірна ціна не повинна відрізнятись від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі наведених в технічному завданні тендерної документації) з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт по даній процедурі закупівлі, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у паперовому та електронному вигляді в форматі IMD.
Проте, переможцем торгів ТОВ «КРЕДО» всі вищевказані документи в електронній системі закупівель завантажено в форматі pdf.
Пояснити, чому тендерну пропозицію ТОВ «КРЕДО» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КРЕДО» встановлено, що учасником завантажено інформаційну довідку від 13.03.2020 №13/03/20-1, посилання в якій на Рішення від 12.06.2019 №1 не підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також відсутнє відповідне Рішення єдиного учасника.
Відповідно до п. 13.6, п. 15.1.2 Статуту ТОВ «КРЕДО» правочини (договори, угоди) можуть вчинятися директором лише після їх затвердження Рішенням єдиного учасника Товариства.
Пояснити, чому тендерну пропозицію ТОВ «КРЕДО» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Моніторингом установлено, що відповідно до річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи.
За ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» розділ 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» має групу 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва», клас 45210000-2 «Будівництво будівель», категорію 45212000-6 «Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів», для більшої ступені деталізації в межах категорії - 45212200-8 «Будівництво спортивних об’єктів».
Пояснити підставу та обґрунтування визначення Замовником предмету закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи, а не 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-16 12:27:16

Відповідь

1. Відповідно до ч.5 Розділу 3 Тендерної документації (далі-ТД) переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Згідно з ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Разом із тим Додатком 4 до ТД встановлено перелік документів що має надати переможець торгів, а саме документи що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Також Замовником встановлена вимога надання переможцем договірної ціни закупівлі з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт по даній процедурі закупівлі, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у паперовому та електронному вигляді в форматі IMD.

20.03.2020 року Тендерним комітетом департаменту було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КРЕДО», за результатами розгляду було визначено переможцем вказаного учасника та прийнято рішення про намір укласти договір. Переможцем ТОВ «КРЕДО» у встановлений 5-ти денний строк, було оприлюднено документи визначені ст.17 Закону, а також надано замовнику інші документи, що встановлені у ч.2 Додатку 4 до ТД в паперовому та електронному вигляді в форматі IMD.

2. Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритими і загальнодоступними.
На офіційному порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch тендерним комітетом замовника у період розгляду тендерної пропозиції було перевірено розділ «Детальна інформація про юридичну особу ТОВ «КРЕДО» у полі «Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» де значиться, що ЮРИК ІГОР СЕРГІЙОВИЧ – керівник.
Учасник ТОВ «КРЕДО» у складі своєї ТП надав інформаційну довідку № 13/03/20 від 13.03.2020 року, в якій зазначив, що директор товариства – Юрик І.С. є підписантом документів ТП та договору за результатами закупівлі. Разом із тим Учасником було надано наказ № 1 від 18.06.2016 року та копію статуту товариства, що підтверджує його повноваження директора.
Разом із тим, потрібно зазначити, що окремих вимог на підтвердження правомочності директора на підписання договору ТД не містила, як і не містила надання окремого документу, передбаченого Статутом підприємства, що у свою чергу виключає наявність будь-яких правових підстав щодо відхилення ТП даного учасника.

Також необхідно зазначити, що відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має право відхиляти ТП учасника через відсутність документів, які не визначені умовами ТД, на підставі наведеного у замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП вказаного учасника.

3. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454.
Предмет закупівлі товарів, робіт або послуг у розумінні Закону визначається замовником для здійснення закупівель, керуючись вартісними межами, встановленими у статті 2 Закону. Такі види робіт як: проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Також при визначенні предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри).
Разом з тим, відповідно до вимог Закону України та роз’яснень Мінекономрозвитку України з даного питання, щодо визначення предмета закупівлі повідомляємо, що замовником під час планування та оголошення процедури закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція існуючих міні-футбольних майданчиків № 2,4,5 на спортивному комплексі "Олімпійські резерви" КСНЗСП "ДВУФК" ДОР" за адресою: пр. Богдана Хмельницького, 29А у м. Дніпро» визначено предмет закупівлі за ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі зазначено в дужках код відповідно до Єдиного закупівельного словника за показником третьої цифри, чим виконано умови вищезазначеного порядку

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-27 15:48:26

Відповідь замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі

Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 08.05.2020 року подано позовну заяву від 07.05.2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 12 травня 2020

Документи:

12 травня 2020 16:42
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРГРІНСПОРТ" 8 500 268,40
UAH з ПДВ
7 599 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ" 9 327 500,00
UAH з ПДВ
7 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" 9 349 480,80
UAH з ПДВ
8 512 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К Р Е Д О" 8 880 000,00
UAH з ПДВ
8 513 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 11:00
Електронний підпис
17 березня 2020 10:52
73_ДЦ_ДЦ_3.pdf
17 березня 2020 10:34
Електронний підпис
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ИВР.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ДЦ_6.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ДЦ_4.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ДЦ_3.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ДЦ_2.pdf
17 березня 2020 10:27
01 цінова пропозиція.pdf
17 березня 2020 10:27
11 санкції.pdf
17 березня 2020 10:27
16 уставні.pdf
17 березня 2020 10:27
15 графік.pdf
17 березня 2020 10:27
14 досвід.pdf
17 березня 2020 10:27
13 працівники.pdf
17 березня 2020 10:27
12 МТБ.pdf
17 березня 2020 10:27
73.imd
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
17 березня 2020 10:27
10 обробка даних.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
17 березня 2020 10:27
09 захист довкілля.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
17 березня 2020 10:27
08 проект договору.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
17 березня 2020 10:27
05 субпідрядник.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
17 березня 2020 10:27
04 не подання.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
17 березня 2020 10:27
03 тех. хар..pdf
17 березня 2020 10:27
02 ст 17-5.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
17 березня 2020 10:27
02 ст 17-4.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
17 березня 2020 10:27
02 ст 17-3.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
17 березня 2020 10:27
02 ст 17-2.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
17 березня 2020 10:27
02 ст 17-1.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
17 березня 2020 10:27
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
17 березня 2020 10:27
73_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 14:31
Fwd_.zip

Публічні документи

17 березня 2020 10:08
Графік виконання робіт.pdf
17 березня 2020 10:08
Банківська гарантія.pdf
17 березня 2020 10:08
21 Ліцензія з додатками.pdf
17 березня 2020 10:08
20 Довідка по субпідряду.pdf
17 березня 2020 10:08
14 Статут підприємства.pdf
17 березня 2020 10:08
10 Довідка по коррупції.pdf
17 березня 2020 10:08
6 Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 10:48
Електронний підпис
24 березня 2020 10:42
43. ОС_ ЛС_ВР_ОПР21.pdf
24 березня 2020 10:42
47. 8513.imd
24 березня 2020 10:42
42. ОС_ ЛС_ВР_ОПР11.pdf
24 березня 2020 10:42
46. ОС_ ЛС_ВР_ОПР72.pdf
24 березня 2020 10:42
41. ЕНРС_ Т3-10_ Т2.pdf
24 березня 2020 10:42
40. ДЦ_ПЗ.pdf
24 березня 2020 10:42
39. Довідка ДПІ.pdf
24 березня 2020 10:42
38. Довідка МВС.pdf
24 березня 2020 10:42
45. ОС_ ЛС_ВР_ОПР71.pdf
24 березня 2020 10:42
37. Довідка ЄДР.pdf
24 березня 2020 10:42
36. Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2020 10:42
44. ОС_ ЛС_ВР_ОПР61.pdf
14 березня 2020 14:49
Електронний підпис
14 березня 2020 14:46
Гарантия конкорд.zip
14 березня 2020 14:46
35. ОС_ЛС_ВР_ ОПР72.pdf
14 березня 2020 14:46
34. ОС_ЛС_ВР_ ОПР71.pdf
14 березня 2020 14:46
33. ОС_ЛС_ВР_ ОПР61.pdf
14 березня 2020 14:46
32. ОС_ЛС_ВР_ ОПР21.pdf
14 березня 2020 14:46
31. ОС_ЛС_ВР_ ОПР11.pdf
14 березня 2020 14:46
30. ЕНР_ Т2_ ТЗ-10.pdf
14 березня 2020 14:46
29. ДЦ.pdf
14 березня 2020 14:46
28. Згода на обр перс дан.pdf
14 березня 2020 14:46
27. Дов про механізми.pdf
14 березня 2020 14:46
26. Графік викон робіт.pdf
14 березня 2020 14:46
25. Фін звітність.pdf
14 березня 2020 14:46
24. Захист довкілля.pdf
14 березня 2020 14:46
23. Копія наказу.pdf
14 березня 2020 14:46
22. Проект догов.pdf
14 березня 2020 14:46
20. Копія ліцензії.pdf
14 березня 2020 14:46
18. Копія Витягу ПДВ.pdf
14 березня 2020 14:45
17. Копія пасп та іпн дир.pdf
14 березня 2020 14:45
16. Відомості про учасн.pdf
14 березня 2020 14:45
14. Дов ст17.pdf
14 березня 2020 14:45
13. Копія сертифік.pdf
14 березня 2020 14:45
12. Дов про персонал.pdf
14 березня 2020 14:45
11. Копія аналогіч дог.pdf
14 березня 2020 14:45
10. Дов про аналог дог.pdf
14 березня 2020 14:45
9. Коп дог над посл5.pdf
14 березня 2020 14:45
8. Коп дог над посл4.pdf
14 березня 2020 14:45
7. Копія дог над посл3.pdf
14 березня 2020 14:45
6. Копія дог над посл2.pdf
14 березня 2020 14:45
5. Копія дог над посл1.pdf
14 березня 2020 14:45
4. Дов про обладн.pdf
14 березня 2020 14:45
3. Дов про санкції.pdf
14 березня 2020 14:45
2. Дов про субпідряд.pdf
14 березня 2020 14:45
1. Дов про підписанта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРГРІНСПОРТ"

ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ"

ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"

ТОВ "К Р Е Д О"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРГРІНСПОРТ"
#42742517
Відхилено 7 599 900,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:32
ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ"
#41380025
Відхилено 7 600 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:46
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"
#39889714
Відхилено 8 512 900,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:54
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
Переможець 8 513 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:59

Документи

20 березня 2020 12:32
Електронний підпис
20 березня 2020 12:30
відхил. Укргрінспорт.pdf
18 березня 2020 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 12:45
Електронний підпис
20 березня 2020 12:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 12:54
Електронний підпис
20 березня 2020 12:53
відхил. Рітейлер.pdf
20 березня 2020 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
8 513 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 12:49
ДУ №3.pdf укладений
26 липня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 17:41
ДУ №2.pdf зміни до договору
10 березня 2021 17:40
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:52
Договір Олімпійські резерви.pdf укладений
09 квітня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: №93/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2020 — 26 липня 2021
Сума оплати за договором: 3 023 365,41
UAH (в тому числі ПДВ 503 894,24 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.