Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: «Реконструкція вузла обліку природного газу котельня на вул. Науки, 47»
Очікувана вартість
2 316 545,92 UAH
UA-2020-02-28-002370-a 21f485c47700460e8003af3fe7ebfadc
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дехтяренко Наталія Борисівна

380442076176 vtp.kte@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, площа І. Франка, 5
Контактна особа: Дехтяренко Наталія Борисівна
380442076176
vtp.kte@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:11
Очікувана вартість: 2 316 545,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 165,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11582 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Реконструкція вузла обліку природного газу котельня на просп. Науки, 47» (ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до дозволу Головного розпорядника коштів (лист від «___»______________2020 року №________________), протягом 10-ти банківських днів з дня реєстрації цього Договору у відповідному органі Державної казначейської служби України, у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи та якісне обладнання проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 90-та банківських днів з моменту отримання цільових бюджетних коштів. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договору
Дата подання: 04 березня 2020 10:42
Дата відповіді: 06 березня 2020 11:22
Пунктом 4.4.1. Проекту договору на виконання робіт (Додаток 3 до ДКТ) визначено, що Замовником надається передоплата у розмірі 30 % від загальної ціни Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Звертаємо увагу на те, що Постанова Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» втратила чинність 01.01.2020 року на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Таким чином, Проект договору на виконання робіт містить положення засновані на недіючому нормативному акті. З огляду на це, Проект договору на виконання робіт (Додаток 3 до ДКТ) потребує доопрацювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до проекту договору (Додаток 3 до ДКТ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-002370-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Спецбудтехнології", Код ЄДРПОУ:32959457
Дата подання: 03 березня 2020 10:54
Штучні обмеження для учасників тендеру
Відповідно до п.4 ІНФОРМАЦІЇ для проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель (ДКТ.docx)
Учасник надає: е) Сертифікат відповідності або інший документ, виданий уповноваженим органом, що підтверджує, що даний Учасник являється Виробником лічильників газу, або підтверджуючий документ від виробника лічильників газу (сертифікат дилера або офіційний лист, або копія договору) щодо підтвердження прямих правовідносин Учасника з виробником;
Виробник лічильників газу вже визначений проектом і він зацікавлений в виконанні будівельних робіт по тендеру - отримання зазначених документів неможливе або такі документи будуть видані тільки за змовою з виробником лічильників. Така вимога унеможливлює участь в тендері без змови з виробником лічильників. Вартість лічильників не повинна впливати на договірну ціну. Вартість коштовного обладнання необхідно віднести до поставки замовника для забезпечення конкурентних умов виконання будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 11:21
Замовником розглянуто вимогу та внесено зміни до супровідної документації щодо предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-002370-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБС-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:38591355
Дата подання: 04 березня 2020 12:26
дискримінація учасників
У Додатку 1 до ДКТ (Технічні вимоги) визначено певне обладнання, що має використовуватись у реконструкції.
Так, Додатком 1.1. (Відомість обсягів робіт) та Додатком 1.3. (Специфікація обладнання постачання Підрядника) встановлено використання при реконструкції обчислювача об’ємної витрати та об’єму газу ОЕ-22ЛАiz.
При цьому тендерна документація не містить положень щодо можливості застосування аналогів наведеного конкретно визначеного обладнання.
Визначення у тендерній документації конкретної моделі обладнання в даному випадку ставить учасників торгів в пряму залежність від єдиного виробника цього обладнання, який може на власний розсуд укладати або не укладати угоди про постачання з учасниками торгів.
Таким чином, тендерна документація у чинній редакції створює умови для заздалегідь відмінного ставлення замовника до учасників торгів, які мають перебувати у рівних умовах.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено принцип недискримінації учасників.
Згідно статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пунктом 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, вимагаємо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та усунути дискримінаційні умови, а саме, використання конкретно визначеного обладнання – обчислювача об’ємної витрати та об’єму газу ОЕ-22ЛАiz, а також іншого обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 11:21
Замовником розглянуто вимогу та внесено зміни до супровідної документації щодо предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІЗОДРОМ" 2 304 063,31
UAH з ПДВ
2 304 063,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:05
46. установчі документи.rar
10 березня 2020 12:45
Ізодром 17687 p7s.7z
10 березня 2020 12:45
907 НАУКИ 47.imd
10 березня 2020 12:45
31. цінова пропозиція.pdf
10 березня 2020 12:45
37. довідка про податки.pdf
10 березня 2020 12:45
29. копія дозволу.pdf
10 березня 2020 12:45
28. копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІЗОДРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІЗОДРОМ"
#21591608
Переможець 2 304 063,31
UAH з ПДВ
17 березня 2020 11:52

Документи

17 березня 2020 11:52
протокол 329.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІЗОДРОМ"
#21591608
2 304 063,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2020 11:52
протокол 329.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 березня 2020 15:55
Коментар щодо відміни: у зв'язку з уточненням технічних вимог до предмета закупівлі.
Документи:
31 березня 2020 15:54
протокол 396.jpg