Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Будівництво лінії зневоднення шламу СОДВ і шламонакопичувача для його складування на Рівненській АЕС". I черга - "Будівництво лінії зневоднення шламу СОДВ". Етап 4.
Очікувана вартість
35 020 000,00 UAH
UA-2020-02-28-002039-a 43ab59d070c049458c3bbe5df11cc2a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 15:51
Очікувана вартість: 35 020 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Будівництво лінії зневоднення шламу СОДВ і шламонакопичувача для його складування на Рівненській АЕС". I черга - "Будівництво лінії зневоднення шламу СОДВ". Етап 4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:45
5617-20-ВТ_ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль" 33 687 759,12
UAH
33 687 759,12
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 34 970 000,00
UAH
34 720 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" 34 860 960,00
UAH
34 860 960,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 8.pdf
18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 7.pdf
18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 6.pdf
18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 5.pdf
18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 4.pdf
18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 3.pdf
18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 2.pdf
18 березня 2020 20:44
7. технічна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 22:02
Документи переможця.rar
18 березня 2020 13:23
8.3 Дозволи держпраці.pdf
18 березня 2020 13:23
3.Статут учасника..pdf
18 березня 2020 13:23
9. Інформація субпідряд.PDF
18 березня 2020 13:23
7. Технічна пропозиція.pdf
18 березня 2020 13:23
8.2 Ліцензія ДСНС.PDF
18 березня 2020 13:23
8.1. Ліцензія ЗЕМ 2019.PDF
18 березня 2020 13:23
6.1.Розрахунок ЗП.PDF
18 березня 2020 13:23
5.3.2. Листи-відгуки.pdf
18 березня 2020 13:23
1. Лист-заявка.PDF
18 березня 2020 13:23
5.1. МТБ відповідність.PDF

Публічні документи

19 березня 2020 08:42
Електронний підпис
19 березня 2020 08:39
2_Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"

"Західелектромонтаж"

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"
#33533503
Відхилено 33 687 759,12
UAH
25 березня 2020 07:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
Переможець 34 720 000,00
UAH
25 березня 2020 07:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 07:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
34 720 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2022 11:22
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 16:07
5617-20-ВТ_ДУ4.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 16:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:16
5617-ДУ-2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 09:11
5617-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:11
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 10:19
Договір.pdf укладений
13 квітня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт до 30 вересня 2021 року та продовження строку дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09475
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; -Покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; -Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09475
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, внесені цією додатковою угодою, стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період. Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09475
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 37 904 815,82
UAH (в тому числі ПДВ 6 317 469,30 UAH)