Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу; 17489 - Автоматичний промивний пристрій IVD для мікропланшетів; 16384 - Змішувальний пристрій для пробірок з пробами крові IVD; 56679 - Біохімічний одноканаловий аналізатор лабораторний IVD, напівавтоматичний; 56690 - Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IV, 56705 Автоматичний аналізатор імунофлюоресцентний стаціонарний IVD. (Детектори та аналізатори, 6 найменувань)
Очікувана вартість
457 750,00 UAH
UA-2020-02-28-002019-a 9517a6e371864981bca51ed8666804a5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Тертична

+380638075996 oovfdbuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний лікарсько-фізкультурний диспансер" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02008365
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., м.Одеса, 2-й-Куліковський провулок,4
Контактна особа: Юлія Тертична
+380638075996
oovfdbuh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:47
Очікувана вартість: 457 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 288,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу; 17489 - Автоматичний промивний пристрій IVD для мікропланшетів; 16384 - Змішувальний пристрій для пробірок з пробами крові IVD; 56679 - Біохімічний одноканаловий аналізатор лабораторний IVD, напівавтоматичний; 56690 - Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IV, 56705 Автоматичний аналізатор імунофлюоресцентний стаціонарний IVD.
(Детектори та аналізатори, 6 найменувань)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. 2-й Куліковський, буд. 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 210 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000011 ● 1cf36d3cefe242f8b09668286718926e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020 11:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2020 Одеса № 80

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 16.03.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.03.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 80
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
3. UA-2020-02-28-002019-a 28.02.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Скасування торгів у зв'язку з відсутністю електронного підпису тендерної документації (ст.31 частина перша Закону)

2020-03-19 12:51:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ненакладення електронного цифрового підпису)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" 455 122,36
UAH з ПДВ
455 122,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІС СЕРВІС" 457 750,00
UAH з ПДВ
457 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 14:08
Електронний підпис
12 березня 2020 14:08
52. Копія Інструкції MW-12A.pdf
12 березня 2020 14:08
38. Авторизаційні листи.pdf
12 березня 2020 14:08
37. Копія сертифікату ІSO.pdf
12 березня 2020 14:08
34. Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 14:08
30. Проект договору.pdf
12 березня 2020 14:08
26. Копія витягу ПДВ.pdf
12 березня 2020 14:08
9. Опис до статуту.pdf
12 березня 2020 14:08
8. Статут.pdf
12 березня 2020 14:08
4. РІшення №1 (протокол).pdf
12 березня 2020 14:08
3. Наказ про призначення.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 11:24
Цінова пропозиція.7z
13 березня 2020 11:24
Тендерна документація.7z
13 березня 2020 11:24
Статут з описом Копія.7z
13 березня 2020 11:24
Сертифікати.7z
13 березня 2020 11:24
Сертифікат якості.7z
13 березня 2020 11:24
Повноваження.7z
13 березня 2020 11:24
Наказ на директора_копія.7z
13 березня 2020 11:24
Декларації.7z
13 березня 2020 11:24
Гар листи.7z
13 березня 2020 11:24
Втияг ПДВ_Копія.7z
13 березня 2020 11:24
Витяг ЄДР Копія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"

ТОВ "БІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
#42820893
Очікує рішення 455 122,36
UAH з ПДВ
19 березня 2020 11:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
#42820893
Рішення скасоване 455 122,36
UAH з ПДВ
19 березня 2020 11:59

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 березня 2020 12:55
Коментар щодо відміни: Скасування торгів у зв'язку з відсутністю електронного підпису документації (ст.31 частина перша Закону)
Документи:
19 березня 2020 12:55
Електронний підпис