Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя та устаткування різне
Очікувана вартість
33 818,16 UAH
UA-2020-02-28-001925-a e1ccb470106249d6bf9a28076a787bbb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поздняков Роман Михайлович

+380673807334 zbs@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦ
Код ЄДРПОУ: 40081331
Вебсайт: http://starzbs.at.ua
Місцезнаходження: 31103, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул. Гончара (Ворошилова), 22
Контактна особа: Поздняков Роман Михайлович
+380673807334
zbs@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 09:00
Очікувана вартість: 33 818,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 рулон
Факс - папір 210 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Гончара, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
360 упаков
Папір А 4 щільністю80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Гончара, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 упаков
Ватман А1 200г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Гончара, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаков
Папір А3 щільністю 120 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Гончара, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної, яка підтверджує факт передачі Виконавцем товару Замовнику, але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:26
ТД папір від 24.02.2020.doc
28 лютого 2020 13:26
Додаток 1 (Перелік та кількість товару) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 2 (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 3 ( Технічна специфікація) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 4 ( Перелік документів на підтвердження відповідності технічним вимогам) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 5 (Дані на товар) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 6 (Перелік документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним кри (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 7 (Зразок довідки про відсутність підстав для відмови ) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 8 (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 9 (Проєкт договору про закупівлю) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 11 (Зразок згоди на обробку персональних даних) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 12 (Зразок декларації про відповідність) (2).docx
28 лютого 2020 13:26
Додаток 10 (Зразок згоди з умовами проєкту договору ) (2).docx

Інформація про відміну

Дата відміни
16 березня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій