Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шовний матеріал
Очікувана вартість
1 619 535,00 UAH
UA-2020-02-28-000866-c 9fda3ed4826240ee9b2ac816a1553012
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мих Андрій Романович

+380322232630 tender.onko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Львівської обласної ради "Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 01996792
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., місто Старий Самбір, вул. С. Бандери, 1
Контактна особа: Мих Андрій Романович
+380322232630
tender.onko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:29
Очікувана вартість: 1 619 535,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 239,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Кількість 36 найменувань товару слід розуміти кількість відповідно до Медико-технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 найменувань
Шовний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська область, Львів, Львівська область, Старосамбірський район, м. Старий Самбір, вул. С. Бандери, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунка та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару.Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:47
Тендерна документація.doc
28 лютого 2020 15:46
Проект договору.docx
28 лютого 2020 15:46
МТВ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Дата подання: 02 березня 2020 11:11
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:09
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-28-000866-c, нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: вимоги п.3 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах : 1. «3) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.» Вимоги Замовника торгів від потенційних учасників торгів надання так званого «оригінала листа авторизації від виробника» - є протизаконними та дискримінаційними з огляду на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року ). При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги відповідно до вимог Закону та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року , - Замовник торгів не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації вимог стосовно надання учасником торгів на предмет закупівлі оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні ). Ця вимога суперечить рішенню Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року. Згідно з відповідним рішенням АМКУ : «….данною вимогою здійснюється штучне обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі … Вказані положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у закупівлі учасників , які не є виробниками данного товару та/або їх представництвами або тих учасників , які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами». Данна вимога є дискримінаційною , через те , що виробник може надавати листи та інщі документи на власний розсуд не всім потенційним учасникам закупівель , обмежуює коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання , безпосередньо пов’язамини із виробниками ,- через саме це данна вимога звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі Відповідно до частину першої статті 25 Закону (Порядок подання тендерних пропозицій) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Відповідно до частини першої статті 30 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. 01.07.2015 р. введений в дію Технічний регламент від 02.10.2013 р. № 753, згідно якому введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів дозволяється після підтвердження відповідності їх вимогам цього Технічного регламенту. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність. Враховуючи вищезазначене, вимога замовника, про те, що увесь запропонований товар має бути належним чином зареєстрованим в МОЗ України (подаються у складі тендерної пропозиції завірені належним чином копії реєстраційних посвідчень МОЗ), визначена в Загальних вимогах до предмету закупівлі, п.1 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі, є такою, що не відповідає чинному законодавству. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнення порушення основних принципів державних закупівель та розширення кола потенційних учасників цих торгів , створення конкурентного середовища та уникнення зловживань та корупції, звертаємося до Вас з вимогою про вилучення дискримінаційної вимоги п.1 та п.3 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі та внести зміни в документацію відкритих торгів У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо вимог тендерної документації із закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали (Шовний матеріал) ID закупівлі – UA-2020-02-28-000866-c повідомляємо наступне.
Публічні закупівлі здійснюються відповідно до встановлених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів, котрі передбачають поряд із принципом недискримінації учасників також і максимальну економію та ефективність проведення закупівель. У зв’язку із цим, на підставі положень вказаного закону, тендерний комітет розробляє, затверджую та оприлюднює тендерну документацію під час проведення конкретної закупівлі, у якій зазначає єдині для всіх учасників закупівлі кваліфікаційні критерії, вимоги та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 22 даного Закону у тендерній документації поряд із обов’язковою інформацією, зазначеною у частині другій, може міститися також інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне до неї включити.
У зв’язку із цим, питання, яке є предметом Вашого звернення, а саме: вимога щодо умови надання гарантійних листів (листів авторизації від виробника чи представника товаровиробника в Україна) про спроможність учасників передати товар належної якості, у необхідній кількості та у передбачені строки, об’єктивно зумовлена поширеною практикою зловживання своїми правами з боку недобросовісних учасників на стадії подання тендерних пропозицій та, найчастіше, на етапі виконання умов договору про закупівлю фармацевтичної продукції. Крім того, така вимога має на меті зменшити до мінімуму імовірність постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігти поставкам неякісного, неоригінального (підробленого) лікарського засобу, а також поставки товару не в повному обсязі чи невчасно з надуманих причин.
Що ж до практики органу оскарження, то значною кількістю рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмовлено у задоволення скарг, які подані скаржниками з вимогою зобов’язати замовників внести зміни до тендерної документації в частині виключення положення про необхідність надання листів авторизації. Як приклад, наводимо рішення № 6135-р/пк-пз від 22.06.2018, 6068-р/пк-пз від 21.06.2018, 6135-р/пк-пз від 22.06.2018р.
Щодо другого питання, яке стосується реєстрації медичних виробів і надання підтверджуючих документів, звертаємо Вашу увагу на таке.
В розділі Загальну вимоги Додатку 1 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зоктема 1) Довідка в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за наступним взірцем :
Назва товару Виробник, країна Реєстраційне посвідчення (№), або декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, або сертифікат відповідності, або свідоцтво про державну реєстрацію
2) Запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.
Ця вимога засвідчується:
- сканованою копією декларації або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту,
- або сканованою копією реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками)
- або сканованою копією свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення.
Тобто, учасник подає копії наявних у нього документів, які засвідчують відповідність товару Технічному регламенту щодо медичних виробів (декларація про відповідність вимогам технічного регламенту, сертифікат відповідності) або копії реєстраційного посвідчення чи свідоцтва про державну реєстрацію, якщо медичний виріб був зареєстрований до дати обов’язкового застосування технічного регламенту (згідно п. 21 постанови КМУ №753 від 02.10.2013р.).
Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Дата подання: 02 березня 2020 11:50
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:11
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-28-000866-c, нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: вимоги п.3 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах : 1. «3) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.» Вимоги Замовника торгів від потенційних учасників торгів надання так званого «оригінала листа авторизації від виробника» - є протизаконними та дискримінаційними з огляду на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року ). При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги відповідно до вимог Закону та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року , - Замовник торгів не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації вимог стосовно надання учасником торгів на предмет закупівлі оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні ). Ця вимога суперечить рішенню Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року. Згідно з відповідним рішенням АМКУ : «….данною вимогою здійснюється штучне обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі … Вказані положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у закупівлі учасників , які не є виробниками данного товару та/або їх представництвами або тих учасників , які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами». Данна вимога є дискримінаційною , через те , що виробник може надавати листи та інщі документи на власний розсуд не всім потенційним учасникам закупівель , обмежуює коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання , безпосередньо пов’язамини із виробниками ,- через саме це данна вимога звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі Відповідно до частину першої статті 25 Закону (Порядок подання тендерних пропозицій) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Відповідно до частини першої статті 30 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. 01.07.2015 р. введений в дію Технічний регламент від 02.10.2013 р. № 753, згідно якому введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів дозволяється після підтвердження відповідності їх вимогам цього Технічного регламенту. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність. Враховуючи вищезазначене, вимога замовника, про те, що увесь запропонований товар має бути належним чином зареєстрованим в МОЗ України (подаються у складі тендерної пропозиції завірені належним чином копії реєстраційних посвідчень МОЗ), визначена в Загальних вимогах до предмету закупівлі, п.1 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі, є такою, що не відповідає чинному законодавству. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнення порушення основних принципів державних закупівель та розширення кола потенційних учасників цих торгів , створення конкурентного середовища та уникнення зловживань та корупції, звертаємося до Вас з вимогою про вилучення дискримінаційної вимоги п.1 та п.3 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі та внести зміни в документацію відкритих торгів У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на дане питання уже надана.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-000866-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 02 березня 2020 11:53
Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику!

Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-28-000866-c, нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: вимоги п.3 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах :


1. «3) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.»

Вимоги Замовника торгів від потенційних учасників торгів надання так званого «оригінала листа авторизації від виробника» - є протизаконними та дискримінаційними з огляду на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року ).

При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги відповідно до вимог Закону та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року , - Замовник торгів не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації вимог стосовно надання учасником торгів на предмет закупівлі оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні ).
Ця вимога суперечить рішенню Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року. Згідно з відповідним рішенням АМКУ :
«….данною вимогою здійснюється штучне обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі … Вказані положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у закупівлі учасників , які не є виробниками данного товару та/або їх представництвами або тих учасників , які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами». Данна вимога є дискримінаційною , через те , що виробник може надавати листи та інщі документи на власний розсуд не всім потенційним учасникам закупівель , обмежуює коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання , безпосередньо пов’язамини із виробниками ,- через саме це данна вимога звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі
Відповідно до частину першої статті 25 Закону (Порядок подання тендерних пропозицій) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Відповідно до частини першої статті 30 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

2. 01.07.2015 р. введений в дію Технічний регламент від 02.10.2013 р. № 753, згідно якому введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів дозволяється після підтвердження відповідності їх вимогам цього Технічного регламенту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність.
Враховуючи вищезазначене, вимога замовника, про те, що увесь запропонований товар має бути належним чином зареєстрованим в МОЗ України (подаються у складі тендерної пропозиції завірені належним чином копії реєстраційних посвідчень МОЗ), визначена в Загальних вимогах до предмету закупівлі, п.1 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі, є такою, що не відповідає чинному законодавству.

Виходячи з наведеного вище, з метою уникнення порушення основних принципів державних закупівель та розширення кола потенційних учасників цих торгів , створення конкурентного середовища та уникнення зловживань та корупції, звертаємося до Вас з вимогою про вилучення дискримінаційної вимоги п.1 та п.3 додатку № 2 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі та внести зміни в документацію відкритих торгів

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2020 15:14
На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації із закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали (Шовний матеріал) ID закупівлі – UA-2020-02-28-000866-c повідомляємо наступне.
Публічні закупівлі здійснюються відповідно до встановлених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів, котрі передбачають поряд із принципом недискримінації учасників також і максимальну економію та ефективність проведення закупівель. У зв’язку із цим, на підставі положень вказаного закону, тендерний комітет розробляє, затверджую та оприлюднює тендерну документацію під час проведення конкретної закупівлі, у якій зазначає єдині для всіх учасників закупівлі кваліфікаційні критерії, вимоги та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 22 даного Закону у тендерній документації поряд із обов’язковою інформацією, зазначеною у частині другій, може міститися також інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне до неї включити.
У зв’язку із цим, питання, яке є предметом Вашої вимоги, а саме: вимога щодо умови надання гарантійних листів (листів авторизації від виробника чи представника товаровиробника в Україна) про спроможність учасників передати товар належної якості, у необхідній кількості та у передбачені строки, об’єктивно зумовлена поширеною практикою зловживання своїми правами з боку недобросовісних учасників на стадії подання тендерних пропозицій та, найчастіше, на етапі виконання умов договору про закупівлю фармацевтичної продукції. Крім того, така вимога має на меті зменшити до мінімуму імовірність постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігти поставкам неякісного, неоригінального (підробленого) лікарського засобу, а також поставки товару не в повному обсязі чи невчасно з надуманих причин.
Що ж до практики органу оскарження, то значною кількістю рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмовлено у задоволення скарг, які подані скаржниками з вимогою зобов’язати замовників внести зміни до тендерної документації в частині виключення положення про необхідність надання листів авторизації. Як приклад, наводимо рішення № 6135-р/пк-пз від 22.06.2018, 6068-р/пк-пз від 21.06.2018, 6135-р/пк-пз від 22.06.2018р.
Щодо другого питання, яке стосується реєстрації медичних виробів і надання підтверджуючих документів, звертаємо Вашу увагу на таке.
В розділі Загальну вимоги Додатку 1 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зоктема 1) Довідка в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за наступним взірцем :
Назва товару Виробник, країна Реєстраційне посвідчення (№), або декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, або сертифікат відповідності, або свідоцтво про державну реєстрацію
2) Запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.
Ця вимога засвідчується:
- сканованою копією декларації або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту,
- або сканованою копією реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками)
- або сканованою копією свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення.
Тобто, учасник подає копії наявних у нього документів, які засвідчують відповідність товару Технічному регламенту щодо медичних виробів (декларація про відповідність вимогам технічного регламенту, сертифікат відповідності) або копії реєстраційного посвідчення чи свідоцтва про державну реєстрацію, якщо медичний виріб був зареєстрований до дати обов’язкового застосування технічного регламенту (згідно п. 21 постанови КМУ №753 від 02.10.2013р.).
Отже, враховуючи наведене Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації є необґрунтована та не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ 1 614 134,98
UAH з ПДВ
1 603 500,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна" 1 616 228,76
UAH з ПДВ
1 605 800,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 11:50
Електронний підпис
19 березня 2020 11:48
Довідка з МВС України
16 березня 2020 16:22
Електронний підпис
13 березня 2020 17:07
Електронний підпис
13 березня 2020 17:02
35 Проект договору.PDF
13 березня 2020 17:02
2 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ

ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ
#41493759
Переможець 1 603 500,68
UAH з ПДВ
18 березня 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ
#41493759
1 603 500,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 23:18
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:14
Додаткова угода_3.pdf зміни до договору
25 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:27
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:09
договір зміни до договору
01 квітня 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видактів замовника
Номер договору про закупівлю: 49-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору в обсязі до 20 % суми договору (ч.5 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі" в попередній редакції)
Номер договору про закупівлю: 49-М
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору в обсязі до 20 % суми договору
Номер договору про закупівлю: 49-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 922 919,93
UAH (в тому числі ПДВ 125 798,51 UAH)