Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Канцелярське приладдя різне»
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2020-02-28-000866-a 9824f063262d4b25bf0ac30f05a76577
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Терещенко Галина Миколаївна

380444541617 Galina_1404@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Вебсайт: http://www.facebook.com/kksvyatoshin
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Терещенко Галина Миколаївна
380444541617
Galina_1404@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 64 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


«Канцелярське приладдя різне»
За ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Закупка 3_Канцелярія_)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3318 штуки
«Канцелярське приладдя різне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Симиренка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється окремими партіями( починаючи з 1од) на кожний окремий об’єкт , за попереднім замовлення Покупця, протягом 1 дня після замовлення, але в будь якому випадку протягом дії договору на вказані адреси. Кількість попередніх замовлень Покупця не обмежена. Навантаження та розвантаження у Складські приміщення Замовника за рахунок та силами Постачальника Термін поставки – до 31.12.2020. Пiсляоплата 59 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання відносно вимог у п.3.6
Дата подання: 03 березня 2020 11:32
Дата відповіді: 03 березня 2020 11:44
Будь ласка ,шановний Замовник видалити будь лакска вимогу ,яка обмежує коло участників та э дискрімінаційною ,та - Наявність у Учасника в м. Києві (Київській області) складських приміщень (власних чи орендованих) (потрібно надати листа щодо наявності складу)
Відповідь: під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Ваше зауваження буде враховано та внесено відповідні зміни. Звертаємо Вашу увагу, однією з умов тендерної документації є: поставка товару здійснюється окремими партіями( починаючи з 1од), за попереднім замовлення Покупця, протягом 1 дня після замовлення, але в будь якому випадку протягом дії договору на вказані адреси. Кількість попередніх замовлень Покупця не обмежена. Навантаження та розвантаження у Складські приміщення Замовника за рахунок та силами Постачальника. Термін поставки – до 31.12.2020.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семенюк Олег Сергійович 62 153,85
UAH з ПДВ
62 153,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:18
Електронний підпис
10 березня 2020 14:12
Паспорт код.pdf
10 березня 2020 13:05
Висновки Сертифікати.rar
10 березня 2020 13:05
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2020 13:05
Порівняльна таблиця.pdf
10 березня 2020 13:05
Лист щодо сертифікації.pdf
10 березня 2020 13:05
Лист щодо права підпису.pdf
10 березня 2020 13:05
відгук.pdf
10 березня 2020 13:05
Договір аналогічний.pdf
10 березня 2020 13:05
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семенюк Олег Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семенюк Олег Сергійович
#3483600032
Переможець 62 153,85
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семенюк Олег Сергійович
#3483600032
62 153,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 14:22
Додаткова угода канцел.до договору№124.PDF зміни до договору
27 травня 2020 14:21
124_18.03.2020_Договір_Канцелярське приладдя_ФОП Семенюк_.PDF укладений
18 березня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки під час укладення договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML