Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бори діамантові дентальні, софт-лекс полоски, диски, головка стоматологічна карпульна, елеватори, дзеркало, підставка для інструментів, клінці дерев'яні, пінцет, зонд зубний
Очікувана вартість
66 726,01 UAH
UA-2020-02-28-000821-c 1469664456bf46df8f042b731d3b2b1f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груцеляк Катерина Анатоліївна

+380683140377 gorstomatolog@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Мелітопольська міська стоматологічна поліклініка" Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 05499062
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул. Інтеркультурна, 70
Контактна особа: Груцеляк Катерина Анатоліївна
+380683140377
gorstomatolog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1099 од
Бори діамантові дентальні, софт-лекс полоски, диски, головка стоматологічна карпульна, елеватори, дзеркало, підставка для інструментів, клінці дерев'яні, пінцет, зонд зубний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Інтеркультурна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33130000-0 — Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 лютого 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Меридіан"
#21240582
Переможець 66 726,01
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:36

Документи

28 лютого 2020 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:29
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:26
Додаткова угода 3 к дог 19.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 13:25
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 17:50
допугода2 к дог 19.PDF зміни до договору
27 квітня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:01
допугода к дог19.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 14:59
договор 19.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Загальна сума договору зменшується на 4620,15 грн та становить загальну суму 62105,86 грн ; 2. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, обов"язковим будуть умови вищезазначеного договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали дану угоду про наступне: 1. Загальна сума договору зменшується на 12000,00 грн та становить 50105,86 грн, 2. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, обовязковим будуть умови вищезазначеного Договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору зменшується на 12,61 грн, та становить загальну суму 50093,25 грн. В усьому іншому, що непередбачено цією Додатковою угодою, обов'язковим будуть умови вищезазначеного Договору. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 093,25
UAH (в тому числі ПДВ 3 506,53 UAH)