Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 12:54 |
Очікувана вартість: | 3 047 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30480 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 14:43 |
ТД зі змінами 3.docx | |
28 травня 2020 14:43 |
ЗТД 3.docx | |
28 травня 2020 14:43 |
ТД випр 3.docx | |
21 травня 2020 14:11 |
Зміни 2.docx | |
21 травня 2020 14:11 |
ТД випр 2.docx | |
26 березня 2020 13:40 |
ЗТД 1.docx | |
26 березня 2020 13:40 |
ТД 1 виправ.docx |
28 травня 2020 14:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 травня 2020 14:43 |
ТД зі змінами 3.docx
|
|||||||||
28 травня 2020 14:43 |
ЗТД 3.docx
|
|||||||||
28 травня 2020 14:43 |
ТД випр 3.docx
|
|||||||||
21 травня 2020 14:11 |
Зміни 2.docx
|
|||||||||
21 травня 2020 14:11 |
ТД випр 2.docx
|
|||||||||
26 березня 2020 13:40 |
ЗТД 1.docx
|
|||||||||
26 березня 2020 13:40 |
ТД 1 виправ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 08 травня 2020 17:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-02-000006 ● af103c7d6e8040399050cc0ed8a44363
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 09:00 |
01.12.2020 № 239
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239
Витияг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-02-28-000688-c 28.02.2020 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код за ЄДРПОУ 40081237) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-16 11:16:50
про надання пояснень
питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-22 14:40:48
ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф»
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2020-02-28-000688-с ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф» на виконання вимог розділу 4 додатку 2 тендерної документації надаються скановані копії документів, представлені переможцем , що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 прошиті, пронумеровані та супроводжені описом.
Додаток на 8 арк.
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-02-28-000688-с ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф» вважаємо за необхідне зазначити : 1) Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, на порушення зазначеного Замовником у пунктах 2.2 та 2.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Встановлення замовником в тендерній документації вимог про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення( далі – ВИМОГИ), по-перше, жодним чином не спричинило обмеження конкуренції та не призвело до дискримінації учасників, позаяк отримання учасниками зазначених вище довідок не потребувало фінансових витрат . Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації». Разом з цим в тендерній документації також зазначено:» Якщо не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій від учасника відсутні будь-які звернення по суті тендерної документації (ТД), це свідчить про згоду учасника зі змістом ТД» . Жодного звернення за роз’ясненням, більш того, жодної скарги до органу оскарження щодо змісту тендерної документації не надходило. Таким чином, у відповідності до загальновизнаних правових принципів невід’ємною частиною будь-якої юридичної відповідальності, застосування заходів впливу, надання висновку щодо порушення законодавства є заподіяння шкоди, порушення або невизнання охоронюваних законом прав та інтересів особи. Встановленням вище згаданих ВИМОГ в тендерній документації, тим самим частково не дотримавшись норм частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, замовник не порушив зазначені норми по суті. ВИМОГИ, встановлені в тендерній документації, не спричинили обмеження конкуренції та не призвели до дискримінації учасників та водночас не мали негативного впливу для бюджету замовника. Слід зазначити, що Замовник здійснив кроки, спрямовані на уникнення згаданих вище помилок у тендерних документаціях , що свідчить про неухильне дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Моніторингом тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» встановлено її невідповідність умовам п. 4.1 Додатку 2 тендерної документації, яким визначено необхідність надання переможцем торгів оригіналу довідки від уповноваженого органу (або нотаріально завірену копію, або електронний документ) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, чинну на дату визначення переможця, або видану після дати визначення переможця. Учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері із обов'язковим зазначенням реквізитів для можливості перевірки в електронних сервісах) відповідно до законодавства. Проте, на порушення вимог пункту 3 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, переможцем торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» оприлюднено в електронній системі закупівель Довідку про відсутність заборгованості з платежів від 05.06.2020 №8911, яка не містить підписів та печатки, що є порушенням вимог Додатку 1 цього наказу згідно із яким Довідка містить обов’язкову наявність підписів осіб контролюючого органу та печатки. При цьому вид підпису та печатки залежить від способу отримання Довідки згідно із пунктом 7 вказаного наказу. Відповідно до розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, документи, які подаються переможцем торгів Замовнику мають бути прошиті, пронумеровані та супроводжені описом. Відповідно до вимог ч.4 додатку 2 тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ ЗАМОВНИКУ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЧАСТИНАМИ ПЕРШОЮ І ДРУГОЮ 17 СТАТТІ ( ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ПРОШИТІ , ПРОНУМЕРОВАНІ ТА СУПРОВОДЖЕНІ ОПИСОМ)» . Переможець торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» на вимогу п. 4.1. додатка 2 тендерної документації надати « Оригінал довідки від уповноваженого органу (або нотаріально завірену копію, або електронний документ) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, чинну на дату визначення переможця , або видану після дати визначення переможця. Учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері із обов'язковим зазначенням реквізитів для можливості перевірки в електронних сервісах) відповідно до законодавства» у встановлений Законом термін представив у паперовому вигляді Довідку про відсутність заборгованості з платежів від 05.06.2020 № 8911. У підтвердження зазначеного факту у відповідь на запит про надання пояснень Замовником надана сформована в електронній формі, відтворена на папері сканкопія згаданого вище документу , надана переможцем торгів, а також копія реєстру отримання документів переможця. Таким чином , підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» відсутні. Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко
2020-12-29 12:15:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів від 05.06.2020 №8911, надану переможцем торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод», перевірено на сайті електронного кабінету Державної податкової служби України https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit
2021-01-14 09:31:38
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НДМЗ" #35505991 |
Переможець |
2 989 710,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 08:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:09
|
ДУ 20447 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:09
|
1_ДУ 20447.pdf | укладений |
23 грудня 2020 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 09:19
|
ДУ-1 20447 (1).pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 09:19
|
1_ДУ-1 20447.pdf | укладений |
08 липня 2020 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 09:17
|
20447, НДМЗ.pdf | укладений |
24 червня 2020 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-20447/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-20447/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |