Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф» - 6000 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
3 047 490,00 UAH
UA-2020-02-28-000688-c 902a0e3d21334e3c9d3c8e7dfb43e1dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:54
Очікувана вартість: 3 047 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30480 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф» - 6000 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 шт
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф» - 6000 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:43
ТД зі змінами 3.docx
28 травня 2020 14:43
ЗТД 3.docx
28 травня 2020 14:43
ТД випр 3.docx
21 травня 2020 14:11
Зміни 2.docx
21 травня 2020 14:11
ТД випр 2.docx
26 березня 2020 13:40
ЗТД 1.docx
26 березня 2020 13:40
ТД 1 виправ.docx
28 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:43
ТД зі змінами 3.docx
28 травня 2020 14:43
ЗТД 3.docx
28 травня 2020 14:43
ТД випр 3.docx
21 травня 2020 14:11
ТД зі змінами 2.docx
21 травня 2020 14:11
Зміни 2.docx
21 травня 2020 14:11
ТД випр 2.docx
26 березня 2020 13:40
ТД 1 зі змінами.docx
26 березня 2020 13:40
ЗТД 1.docx
26 березня 2020 13:40
ТД 1 виправ.docx
28 лютого 2020 14:42
ТД колодки М,ЧС,Ф (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікація
Дата подання: 08 квітня 2020 10:49
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:12
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення, чи потрібно нам як виробнику колодки гальмівної, яка проходить сертифікацію згідно законодавства та виробляється за ГОСТ чи ТУ (узгодженими УЗ) надавати узгоджені креслення, тим паче комплект креслень, які являються комерційною таємницею. Згідно вимоги технічної документації , а саме пункт ТД Додаток 4 п.2 :»Якщо продукція виготовляється за кресленнями, то відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа – погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику.» Якщо Ви підтвердите необхідність виконання даної вимоги тендерної документації, то просимо уточнити згідно якого нормативного акту або закону України, або технічного регламенту, наказу чи акту підприємство виробник повинно кожен рік проводити узгодження креслеників на продукцію яка виготовляється за ГОСТами чи ТУ (знову таки узгоджених з УЗ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Враховуючи численні звернення учасників тендерних закупівель з метою недопущення постачання неякісної продукції, однозначного підтвердження учасником тендерних закупівель виконання заданих у тендерній документації вимог на продукцію було доповнено вимоги технічної документації, а саме в п.2 Додатоку 3 тендерної документації словами: «Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику» (згідно додатку від 10.02.2020 № ЦЦТех-12/24 до розпорядження № ЦЦТех-11/342 від 17.07.2019).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-000688-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42811480
Дата подання: 08 травня 2020 17:46
Дискримінаційні вимоги в ТД
Дискримінаційні вимоги в ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 08:18

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000006 ● af103c7d6e8040399050cc0ed8a44363
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 09:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.12.2020 № 239

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239


Витияг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-02-28-000688-c 28.02.2020 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код за ЄДРПОУ 40081237) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-16 11:16:50

про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-22 14:40:48

ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф»

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ




Стосовно процедури закупівлі UA-2020-02-28-000688-с ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф» на виконання вимог розділу 4 додатку 2 тендерної документації надаються скановані копії документів, представлені переможцем , що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 прошиті, пронумеровані та супроводжені описом.
Додаток на 8 арк.



Голова тендерного комітету О.О.Левченко

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-02-28-000688-с ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС», типу «Ф» вважаємо за необхідне зазначити : 1) Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, на порушення зазначеного Замовником у пунктах 2.2 та 2.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Встановлення замовником в тендерній документації вимог про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення( далі – ВИМОГИ), по-перше, жодним чином не спричинило обмеження конкуренції та не призвело до дискримінації учасників, позаяк отримання учасниками зазначених вище довідок не потребувало фінансових витрат . Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації». Разом з цим в тендерній документації також зазначено:» Якщо не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій від учасника відсутні будь-які звернення по суті тендерної документації (ТД), це свідчить про згоду учасника зі змістом ТД» . Жодного звернення за роз’ясненням, більш того, жодної скарги до органу оскарження щодо змісту тендерної документації не надходило. Таким чином, у відповідності до загальновизнаних правових принципів невід’ємною частиною будь-якої юридичної відповідальності, застосування заходів впливу, надання висновку щодо порушення законодавства є заподіяння шкоди, порушення або невизнання охоронюваних законом прав та інтересів особи. Встановленням вище згаданих ВИМОГ в тендерній документації, тим самим частково не дотримавшись норм частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, замовник не порушив зазначені норми по суті. ВИМОГИ, встановлені в тендерній документації, не спричинили обмеження конкуренції та не призвели до дискримінації учасників та водночас не мали негативного впливу для бюджету замовника. Слід зазначити, що Замовник здійснив кроки, спрямовані на уникнення згаданих вище помилок у тендерних документаціях , що свідчить про неухильне дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Моніторингом тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» встановлено її невідповідність умовам п. 4.1 Додатку 2 тендерної документації, яким визначено необхідність надання переможцем торгів оригіналу довідки від уповноваженого органу (або нотаріально завірену копію, або електронний документ) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, чинну на дату визначення переможця, або видану після дати визначення переможця. Учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері із обов'язковим зазначенням реквізитів для можливості перевірки в електронних сервісах) відповідно до законодавства. Проте, на порушення вимог пункту 3 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, переможцем торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» оприлюднено в електронній системі закупівель Довідку про відсутність заборгованості з платежів від 05.06.2020 №8911, яка не містить підписів та печатки, що є порушенням вимог Додатку 1 цього наказу згідно із яким Довідка містить обов’язкову наявність підписів осіб контролюючого органу та печатки. При цьому вид підпису та печатки залежить від способу отримання Довідки згідно із пунктом 7 вказаного наказу. Відповідно до розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, документи, які подаються переможцем торгів Замовнику мають бути прошиті, пронумеровані та супроводжені описом. Відповідно до вимог ч.4 додатку 2 тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ ЗАМОВНИКУ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЧАСТИНАМИ ПЕРШОЮ І ДРУГОЮ 17 СТАТТІ ( ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ПРОШИТІ , ПРОНУМЕРОВАНІ ТА СУПРОВОДЖЕНІ ОПИСОМ)» . Переможець торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» на вимогу п. 4.1. додатка 2 тендерної документації надати « Оригінал довідки від уповноваженого органу (або нотаріально завірену копію, або електронний документ) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, чинну на дату визначення переможця , або видану після дати визначення переможця. Учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері із обов'язковим зазначенням реквізитів для можливості перевірки в електронних сервісах) відповідно до законодавства» у встановлений Законом термін представив у паперовому вигляді Довідку про відсутність заборгованості з платежів від 05.06.2020 № 8911. У підтвердження зазначеного факту у відповідь на запит про надання пояснень Замовником надана сформована в електронній формі, відтворена на папері сканкопія згаданого вище документу , надана переможцем торгів, а також копія реєстру отримання документів переможця. Таким чином , підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод» відсутні. Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко

2020-12-29 12:15:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів від 05.06.2020 №8911, надану переможцем торгів ТОВ «Ніжинський дослідно-механічний завод», перевірено на сайті електронного кабінету Державної податкової служби України https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit

2021-01-14 09:31:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ" 3 047 490,00
UAH з ПДВ
2 989 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 3 047 490,00
UAH з ПДВ
3 017 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 13:42
Електронний підпис
11 червня 2020 13:42
Dovidka_20155424090460130526.pdf.p7s
11 червня 2020 13:42
Dovidka_20155424090460130526.pdf
11 червня 2020 13:42
Пропозиція на підтв.pdf
11 червня 2020 13:42
ДПІ.pdf
11 червня 2020 13:42
Довідка (8).zip
11 червня 2020 13:42
Довідка (7).zip
04 червня 2020 11:49
Електронний підпис
04 червня 2020 11:49
Витяг з договору НДКТІ.pdf
04 червня 2020 11:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 червня 2020 11:49
5000_НДМЗ_Гарантія_03_06_2020.rar
28 травня 2020 13:22
Електронний підпис
28 травня 2020 13:17
Електронний підпис
28 травня 2020 13:17
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 травня 2020 13:17
5000_НДМЗ_Гарантія_28_05_2020.rar
14 травня 2020 14:30
Електронний підпис
14 травня 2020 14:30
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 травня 2020 14:30
5000_НДМЗ_Гарантія_14_05_2020.rar
18 березня 2020 13:17
Електронний підпис
18 березня 2020 13:17
юр особа.zip
18 березня 2020 13:17
фіз особа.zip
18 березня 2020 13:17
ТУ ЧС с печатью .pdf
18 березня 2020 13:17
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
18 березня 2020 13:17
сертификат ЧС.jpg
18 березня 2020 13:17
сертификат Ф.jpg
18 березня 2020 13:17
сертификат М.jpg
18 березня 2020 13:17
протокол наказ.PDF
18 березня 2020 13:17
Протокол випробувань.PDF
18 березня 2020 13:17
Пропозиція.pdf
18 березня 2020 13:17
Проект договору.pdf
18 березня 2020 13:17
маркування фото.PDF
18 березня 2020 13:17
Лист про ІК.pdf
18 березня 2020 13:17
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 березня 2020 13:17
Креслення Чс + лист.pdf
18 березня 2020 13:17
Креслення Ф + лист.pdf
18 березня 2020 13:17
Креслення М + лист.pdf
18 березня 2020 13:17
Етикетка Чс Зразок.PDF
18 березня 2020 13:17
Етикетка Ф Зразок.PDF
18 березня 2020 13:17
Етикетка М Зразок.PDF
18 березня 2020 13:17
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
18 березня 2020 13:17
Довідка технічна.pdf
18 березня 2020 13:17
Довідка про сертифікат.pdf
18 березня 2020 13:17
ГОСТ Ф.PDF
18 березня 2020 13:17
ГОСТ М.PDF
18 березня 2020 13:17
атестат акредитації .jpg
18 березня 2020 13:17
5000_НДМЗ_Гарантія_17_03_2020.rar

Публічні документи

28 травня 2020 15:15
Електронний підпис
28 травня 2020 14:33
Електронний підпис
28 травня 2020 14:32
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
28 травня 2020 14:32
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДМЗ"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
Переможець 2 989 710,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 08:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 08:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
2 989 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:09
ДУ 20447 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:09
1_ДУ 20447.pdf укладений
23 грудня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 09:19
ДУ-1 20447 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2020 09:19
1_ДУ-1 20447.pdf укладений
08 липня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 09:17
20447, НДМЗ.pdf укладений
24 червня 2020 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20447/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20447/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 895 832,80
UAH (в тому числі ПДВ 482 638,80 UAH)