Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)
Очікувана вартість
145 110,00 UAH
UA-2020-02-28-000177-c 8a2b6735c8f84c9882dcce271f577a67
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипюк Алла Віталіївна

+380365965329 buxpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Млинівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Млинівської селищної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 38668003
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Степана Бандери,18
Контактна особа: Пилипюк Алла Віталіївна
+380365965329
buxpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 10:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 10:21
Очікувана вартість: 145 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 015,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 найменувань
Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, смт Млинів, вул. Степана Бандери, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 10:17
проект угоди 2020.docx
28 лютого 2020 10:17
Лікарські засоби різні.docx
28 лютого 2020 10:17
лабораторні реактиви.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По МТВ
Дата подання: 28 лютого 2020 21:56
Дата відповіді: 02 березня 2020 11:58
Шановний замовник!Гарантійний лист особи, що не є підписантом договору немає жодної юридичної сили. Всі відносини між суб'єктами господарювання визначаються договором. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога надання «гарантійного листа від виробника» не відповідає жодному з пунктів цієї статті. Вимога цього листа навпаки сприяє корупційним діям. Та дає можливість відхили пропозицію того учасника який не зміг надати цього листа. Для запобіганню поставки не того товару що запропонував Учасник - додайте у Пропозицію та Специфікацію обов’язкові колонки з зазначенням виробника та свідоцтва МОЗ або Декларації про відповідність. Сподіваємося на дотримання Вами всіх норм Законодавства України та принципів системи Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за участь у обговоренні та надаємо відповідь на Ваші питання. Згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України від 20.03.2019 року № 11 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» розділу II Порядку застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель., п. 2 « Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.» Замовник має право вимагати додаткові документи, якщо вони не суперечать чинному законодавству в сфері державних закупівель. Дана вимога формується Замовником з метою:
1) Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Отримання учасником Процедури закупівлі гарантійного листа від виробника продукції не є проблемою у разі наявності укладених договорів на поставку продукції незалежно від країни виробника, в іншому випадку, не маючи укладених договорів безпосередньо з виробником продукції, Учасник Процедури закупівлі не може гарантувати поставку даної продукції, необхідної якості та в необхідній кількості. Замовник вважає гарантійний лист виробника – гарантією якості, кількості, строків поставки та інших вимог до товару та його поставки. Таким чином вимога Замовника про надання гарантійного листа виробника товару є правомірною та дає можливість запобігання закупівлі фальсифікатів та неякісного товару. Враховуючи вищевикладене, зміни до Документації Процедури Замовником вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 10:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕГА-СПЕКТР 145 000,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 08:49
Філісіт гарантійний.pdf
06 березня 2020 08:49
Сфера сім гарантійний.pdf
06 березня 2020 08:49
норма гарантійний.pdf
06 березня 2020 08:49
Групотест - гарантійний.pdf
06 березня 2020 08:49
гранум гарантійний.pdf
06 березня 2020 08:49
гарантыйний групотест.jpg
06 березня 2020 08:49
гарантійний генезис.pdf
06 березня 2020 08:48
Декларації.rar
06 березня 2020 08:48
Декларації 2.rar
06 березня 2020 08:48
аналогічний договір.rar
06 березня 2020 08:48
довідки -гарантійні.pdf
06 березня 2020 08:47
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕГА-СПЕКТР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕГА-СПЕКТР
#38899061
Переможець 145 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 14:24

Документи

10 березня 2020 14:24
Електронний підпис
10 березня 2020 14:17
Протокол (рішення)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕГА-СПЕКТР
#38899061
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 14:24
Електронний підпис
10 березня 2020 14:17
Протокол (рішення)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:13
Додат угода 1 від 31 грудня.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 12:07
Підписаний договір укладений
18 березня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на поставку товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 144 900,97
UAH (в тому числі ПДВ 24 150,16 UAH)