Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Очікувана вартість
5 530 264,84 UAH
UA-2020-02-27-004460-a 50429a3e4d6b472c942fcdd4432a1065
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Мар'яна Омелянівна

+380322522620 maryana-levitska@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108887
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Липинського, 44
Контактна особа: Олійник Мар'яна Омелянівна
+380322522620
maryana-levitska@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Статтями 27, 39 Закону України 18.11.2003 № 1280-IV "Про телекомунікації" встановлено, що усі оператори телекомунікацій, незалежно від форм власності, в першу чергу надають у користування на договірних засадах ресурси своїх мереж та телекомунікаційні послуги органам внутрішніх справ України. Одним із основних напрямків діяльності Управління поліції охорони є надання суб’єктам господарювання та громадянам послуг з охорони майна за допомогою систем охоронної сигналізації, якою обладнані охоронювані об’єкти та квартири громадян. Надання цих послуг з технічної охорони об’єктів здійснюється шляхом цілодобового реагування нарядів поліції на тривожні сповіщення охоронної сигналізації об’єктів. Сигналізація більшості з охоронюваних на сьогодні УПО об’єктів підключена на пульти централізованого спостереження (ПЦС) через лінії телефонного зв’язку. Технічні системи такої охоронної сигналізації об’єктів передбачають можливість їх підключення до ПЦС виключно через спеціальні комплексні технічні передавальні прилади систем тривожних сповіщень (апаратура СТС), які розміщуються безпосередньо в автоматичних телефонних станціях (АТС) оператора телекомунікацій. Таким чином, підрозділи УПО під час здійснення покладених державою обов’язків щодо забезпечення охорони майна на об’єктах за допомогою засобів сигналізації використовують телекомунікаційні мережі операторів зв’язку та фактично користуються їх приміщеннями АТС для розміщення апаратури СТС у приміщеннях АТС. На сьогодні порядок взаємодії підрозділів УПО з операторами усіх телекомунікацій в організації централізованої охорони об'єктів визначений відповідною Інструкцією, яка затверджена спільним наказом МВС України та Державного комітету зв'язку та інформатизації від 12.07.2004 №794/151 (зареєстрований Мінюстом України 05.08.2004 за №375/9574), далі – Інструкція. Пунктом 18 Інструкції встановлено, що "взаємодія між УПО та підприємством здійснюється на підставі договору про встановлення, спільне використання ліній зв'язку та організацію обслуговування апаратури СТС на місцевих телекомунікаційних мережах", а пунктом 7 Інструкції визначено, що "питання про оренду приміщення для розміщення апаратури СТС на АТС вирішується на підставі окремого договору оренди". Відповідно до норм частин 1-3, 5 статті 11 ЦК України, цивільні права та обов’язки виникають, зокрема, з дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства або непередбачені актами цивільного законодавства, але за своєю аналогією породжують цивільні права та обов’язки. Відповідно до норм статті 14 ЦК України, цивільні обов’язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Відповідно до частини 3 статті 6 ЦК України, сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Статтею 7 ГК України встановлено, що відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також іншими нормативними актами. Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин. Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово. Що ж до актів ненормативного характеру (індивідуальних актів), то вони породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані. Постанова КМУ від 10.08.1993 № 615 (якою затверджене Положення) є актом цивільного законодавства відповідно до норм частини 4 статті 4 ЦК України, а наказ МВС України та Державного комітету зв'язку та інформатизації від 12.07.2004 №794/151 (яким затверджена Інструкція) прийнятий цими державними органами у межах їх компетенції, є нормативно-правовим актом органів державної влади, що регулює цивільні правовідносини відповідно до норм частини 5 статті 4 ЦК України і розповсюджує свою дію на усіх операторів телекомунікаційних послуг і ці акти є обов’язковими для виконання як з боку УПО, так і з боку операторів зв’язку. На сьогодні охоронна сигналізація на численних об’єктах замовників охоронних послуг вже підключена на СТС УПО за допомогою телекомунікаційної мережі операторів і заміна цього оператора телекомунікаційних послуг є недоцільною з технічних причин, що пов’язані з необхідністю вчинення дій по перепрограмуванню та перекросуванню кожного з охоронних приладів, у тому числі й тих, що належать виключно замовнику охоронних послуг, а також значні витрати грошових коштів на цю мету, пов’язані з закупівлею таких зайвих, додаткових послуг у інших суб’єктів господарювання. Таким чином, виходячи з чітких та конкретних вимог цих актів, як і будь-який інший оператор телекомунікацій в України на вимогу УПО зобов’язаний надавати частину своїх приміщень АТС для розміщення охоронної апаратури СТС з метою організації ним державних функцій з охорони об’єктів на договірних засадах. Отже, з метою забезпечення своїх функцій з охорони державного та іншого майна за допомогою технічних засобів охорони, УПО зобов’язано використовувати на умовах оренди частину приміщень у АТС і провести закупівлю цих послуг у зазначених операторів, оскільки розміщення апаратури СТС УПО поза межами приміщень АТС є неможливим з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 18:26
Оскарження наміру укласти договір: 04 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Тендерна документація

27 лютого 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-23-000016 ● 9c0cbace7b244d82a69bc7b23f66e877
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2022 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.05.2022 № 175

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 №175.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-27-004460-a, 27.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-1-18.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-23 16:08:08

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-27-004460-a , яка проводилась Управлінням поліції охорони у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-26 15:53:00

Пряснення

На запит Державної аудиторської служби України стосовно моніторингу до закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» (UA-2020-02-27-004460-a), Управління поліції охорони у Львівській області повідомляє наступне.
1. Щодо здійснення обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Підрозділи поліції охорони під час здійснення покладених державою обов’язків щодо забезпечення охорони майна на об’єктах за допомогою засобів сигналізації використовують телекомунікаційні мережі багатьох операторів зв’язку. На сьогодні охоронна сигналізація на численних об’єктах замовників охоронних послуг вже підключена через спеціальні виділені статичні IP – адреси, з використанням сім-карток за допомогою телекомунікаційних мереж операторів, тому заміна цих операторів телекомунікаційних послуг є недоцільною з технічних причин, що пов’язані з необхідністю вчинення дій з заміни сім-карт та перепрограмування кожного охоронного приладу за адресою замовника, що займає в середньому годину робочого часу без врахування витрат на прибуття спеціаліста. Станом на сьогодні УПО Львівської області використовує близько 50 тисяч сім-карт в охоронних приладах, що унеможливлює їхню миттєву заміну без відключення квартир та об’єктів від безперервної охорони, у зв’язку з недостатньою кількістю обслуговуючого персоналу, великої кількості часу для необхідних дій, а також значних фінансових витрат на цю мету, пов’язаних з закупівлею додаткових послуг у інших суб’єктів господарювання, побудови нових ліній зв’язку, витрати на транспорт та пересування обслуговуючого персоналу, що унеможливлює безперервну охорону об’єктів та приміщень з особистим майном громадян.
Надання послуг з технічної охорони об’єктів здійснюється шляхом цілодобового реагування нарядів поліції охорони на тривожні сповіщення охоронної сигналізації об’єктів. Сигналізація більшості з охоронюваних на сьогодні Управлінням поліції охорони у Львівській області (далі скорочено – Управління) об’єктів підключена на пульти централізованого спостереження (ПЦС) Управління через лінії телефонного зв’язку. Технічні системи такої охоронної сигналізації об’єктів передбачають можливість їх підключення до ПЦС Управління виключно через спеціальні комплексні технічні передавальні прилади систем тривожних сповіщень (апаратура СТС).
Охорона об’єктів за допомогою технічних засобів здійснюється з використанням GSM та GPRS каналів окремих операторів. Зв’язок піж ПЦС УПО Львівської області та об’єктами здійснюється за допомогою підключення сім-карток відповідних операторів, встановлених в приладах охоронної сигналізації клієнтів Управління.
Станом на сьогоднішній день, охоронна сигналізація на численних об’єктах замовників охоронних послуг вже підключена через спеціальні виділені статичні IP – адреси, з використанням сім-карток за допомогою телекомунікаційних мереж операторів, тому заміна цих операторів телекомунікаційних послуг є недоцільною з технічних причин, що пов’язані з необхідністю вчинення дій з заміни сім-карт та перепрограмування кожного охоронного приладу за адресою замовника, що займає в середньому годину робочого часу без врахування витрат на прибуття спеціаліста. Станом на сьогодні УПО Львівської області використовує близько 50 тисяч сім-карт в охоронних приладах, що унеможливлює їхню миттєву заміну без відключення квартир та об’єктів від безперервної охорони, у зв’язку з недостатньою кількістю обслуговуючого персоналу, великої кількості часу для необхідних дій, а також значних фінансових витрат на цю мету, пов’язаних з закупівлею додаткових послуг у інших суб’єктів господарювання, побудови нових ліній зв’язку, витрати на транспорт та пересування обслуговуючого персоналу, що унеможливлює безперервну охорону об’єктів та приміщень з особистим майном громадян.
Враховуючи викладене, поліція охорони з метою організації охорони за допомогою пунктів централізованого спостереження змушена використовувати канали зв'язку, що надаються багатьма операторами телекомунікацій на договірних засадах.
Слід зауважити, що очікувану вартість даної закупівлі розраховано виходячи із загальної кількості замовників охоронних послуг (кожен об’єкт охорони підключений за допомогою підключення сім-карток GSM та GPRS каналів окремих операторів телефонного зв’язку в кількості 1 або 2 картки в залежності від приладу охоронної сигналізації встановленого на об’єкті охорони) та тарифів відповідних операторів за минулий рік.
У зв’язку з постійним збільшенням кількості замовників охоронних послуг та, як наслідок – об’єктів охорони, існує необхідність резерву пакетів, які починають діяти після їх активації. Провівши аналіз потреби УПО у послугах зв’язку (з врахуванням майбутніх підключень) і було визначено орієнтовну вартість даної закупівлі по кожному з операторів зв’язку.
Документальне підтвердження:
- Закон України від 02.07.2015 № 580-VIII «Про Національну поліцію»;
- Закон України 18.11.2003 № 1280-IV «Про телекомунікації»;
- постанова КМУ від 13.10.2015 № 834;
- наказ МВС України та Державного комітету зв'язку та інформатизації від 12.07.2004 р. № 794/151 «Про затвердження Інструкції про порядок взаємодії підрозділів поліції охорони з операторами телекомунікацій в організації централізованої охорони об'єктів» (зареєстрований Мінюстом України 05.08.2004 р. за № 375/9574).

2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вимога щодо розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлена Постановою КМУ від 16.12.2020 р. № 1266, у той час, як закупівлю UA-2020-02-27-004460-a, щодо якої здійснюється моніторинг, було оголошено 27. 02. 2020 р. (тобто до набрання чинності Постановою КМУ від 16.12.2020 р. № 1266).
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про джерела фінансування органів державної влади» органам державної влади забороняється створювати позабюджетні фонди, мати позабюджетні спеціальні рахунки та використовувати кошти, одержані за здійснення функцій держави, що передбачають видачу дозволів (ліцензій), сертифікатів, посвідчень, проведення реєстрацій та інших дій на платній основі (крім послуг з охорони, що надаються на договірних засадах), в будь-який інший спосіб, крім зарахування таких коштів до Державного бюджету України. Згідно з п. 5 Положення про Національну поліцію, затвердженого Постановою КМУ № 877 від 28.10.2015 р., вона фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України (за винятком діяльності поліції охорони, яка утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах), інших джерел, не заборонених законом, а також забезпечує ефективне і цільове їх використання. Як випливає з листа Департаменту поліції охорони від 22.04.2016 р. № 1540/43/01- 2016 «відповідно до Положення про Департамент поліції охорони, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 р. № 43, керівник Департаменту в межах наданих повноважень є розпорядником коштів поліції охорони. Відповідно до установчих документів територіальних органів поліції охорони, які затверджені наказами Національної поліції України, грошові кошти витрачаються за напрямами та в межах, визначених законодавством і Департаментом…… територіальні органи поліції охорони утримуються виключно за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах та спрямовуються на оплату праці осіб, задіяних у наданні послуг з охорони. Усі витрати територіальних органів поліції охорони покриваються за рахунок коштів від надання послуг з охорони».
Як вбачається з викладеного, усі витрати УПО Львівської області покриваються виключно за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах. Фінансування за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджетів не передбачено.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-27 14:36:10

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-27-004460-a , яка проводилась Управлінням поліції охорони у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
У відповідності до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів непідписання договору про закупівлю (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Під час моніторингу встановлено, що за процедурою закупівлі UA-2020-02-27-004460-a по лоту 2 за предметом закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з переможцем тендеру ПАТ «Укртелеком» опубліковано 27.02.2020.
Однак, станом на час прийняття рішення про початок моніторингу вищевказаної процедури закупівлі та опублікування повідомлення про проведення моніторингу (23.05.2022) в електронній системі договір за результатами досліджуваної процедури закупівлі не було опубліковано.
Крім цього в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо вчинення Замовником дій відповідно до норм пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1.У разі укладання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-27-004460-a по лоту 2 за предметом закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» вказати причини не опублікування Замовником договору?
2.У разі не укладання Замовником договору пояснити причини не вчинення Замовником дій відповідно норм пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону, а саме прийняття рішення про відміну тендеру за процедурою закупівлі UA-2020-02-27-004460-a по лоту 2 за предметом закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних».



Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-31 11:22:28

Відповідь на запит по моніторингу

Під час оголошенні закупівлі UA-2020-02-27-004460-a було допущено технічну помилку, а саме – помилкового подано оголошення про проведення закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних з очікуваною вартістю 106 860,00 грн. Закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних у ПАТ «Укртелеком» на загальну суму 106 860,00 грн. здійснено не було.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-01 14:09:01

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-27-004460-a, яка проводилась Управлінню поліції охорони у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.8.2 договору від 16.03.2020 №5.13627.20 (укладений за результатами тендеру по Лоту 1) термін дії вказаного договору – 16.03.2021, якщо інше не передбачене пов’язаними з цим договором, угодами, заявами. Додатковою угодою від 30.12.2020 №112 строк дії вказаного договору продовжено до 31.03.2021.
Також, згідно з п.5.1 договору від 16.03.2020 №118 (Лот 3) термін дії договору – до його припинення у встановленому порядку. Строк дії вказаного договору продовжено додатковою угодою від 16.03.2020 №188 до 31.03.2021.
Відповідно до п.5.1 договору від 16.03.2020 №1071283|15 (Лот 4) тepмін дiї договору – до припинення його однієї зі сторін або обома сторонами своїх зобов’язань. Строк дії вказаного договору продовжено додатковою угодою від 30.12.2020 №2 до 31.03.2021.
Відповідно до п.10.1 договору від 16.03.2020 №КК21/2020 (Лот 5) термін дії договору до 31.12.2020, але у будь - якому разі до повного виконання зобов’язань. Строк дії вказаного договору продовжено додатковою угодою від 30.12.2020 №6 до 31.03.2021.
Крім того, згідно з п.7.2 договору від 16.03.2020 №ЛВ 5155 (Лот 6) термін дії договору до 31.12.2020, а в частині розрахунків - до повного їх виконання своїх зобов’язань. За умовами додаткової угоди 30.12.2020 №1 сторони домовились про продовження дiї договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року на суму коштів, не більше 20 відсотків вартості договору 2020 року.
Будь-які інші додаткові угоди щодо продовження строку дії вищевказаних договорів чи щодо розірвання договорів в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції Закону, чинній для досліджуваної процедури закупівлі) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Водночас станом на 01.06.2022 звіти про виконання вищенаведених договорів по Лотах: 1, 3, 4, 5, 6 не опубліковані.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:

1. Чи виконано сторонами зобов’язання за договорами: по Лоту 1 – договір від 16.03.2020 №5.13627.20, по Лоту 3 – договір від 16.03.2020 №118, по Лоту 4 – договір від 16.03.2020 №1071283|15, по Лоту 5 – договір від 16.03.2020 №КК21/2020, по Лоту 6 – договір від 16.03.2020 №ЛВ 5155 в повному обсязі? У разі не виконання зобов’язань в повному обсязі - надати пояснення, які саме зобов’язання не виконанні.
2. Пояснити причини не опублікування звітів про виконання вищевказаних договорів про закупівлі в електронній системі закупівель відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції Закону, чинній для досліджуваної процедури закупівлі) ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-03 12:39:44

Пояснення

Зобов’язання за договорами: по Лоту 1 – договір від 16.03.2020 №5.13627.20, по Лоту 3 – договір від 16.03.2020 №118, по Лоту 4 – договір від 16.03.2020 №1071283|15, по Лоту 5 – договір від 16.03.2020 №КК21/2020, по Лоту 6 – договір від 16.03.2020 №ЛВ 5155 сторонами виконані, звіти про виконання договорів опубліковано в ЕСЗ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Відмінено тендер зп лотом 2.Протокол уповноваженої особи від 01.06.2022

2023-04-10 11:33:01

Ризики, що спрацювали

RISK-1-18

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львівська область, -
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ «ВФ Україна»
#14333937
Переможець 1 600 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 18:26

Документи

27 лютого 2020 18:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 18:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ «ВФ Україна»
#14333937
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 18:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2022 11:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:06
191 прат вф україна.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 19:04
Договір укладений
17 березня 2020 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5.13627.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 191
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 246 550,40
UAH (в тому числі ПДВ 207 758,40 UAH)