Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу за адресою м. Кам’янець – Подільський, вул. Соборна,9)
Очікувана вартість
378 089,00 UAH
UA-2020-02-27-004248-a c1ac2285cdd24630a5eda12aec62c9e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Зозуля-Савіцька

+380506508925 zozulya-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 21344146
Місцезнаходження: 29007, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Проскурівська, 90
Контактна особа: Ольга Зозуля-Савіцька
+380506508925
zozulya-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:06
Очікувана вартість: 378 089,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 780,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу за адресою м. Кам’янець – Подільський, вул. Соборна, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець – Подільський, Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюється протягом 15 банківських днів після завершення робіт на підставі Акту перевірки відповідності системи протипожежного захисту відповідно додатку С затвердженого ДСТУ –H CEN/TS 54-14:2009 (Додаток №2), Акту виконаних робіт (Додаток №3), рахунків та Довідку про роботи та витрати за формою № КБ-3 (Додаток №4) підписаними уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 17:25
Rishennia UO pro pochatok VT_montazh APS.zip
27 лютого 2020 17:25
TD_montazh_APS_Khmelnytskyi.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укртехнобез 246 953,00
UAH з ПДВ
241 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 272 000,00
UAH з ПДВ
241 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦТЕХНІКА" 335 991,60
UAH з ПДВ
241 983,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" 246 679,52
UAH з ПДВ
246 679,52
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 344 072,42
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" 314 993,33
UAH з ПДВ
314 993,33
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" 335 000,00
UAH з ПДВ
335 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 13:09
довідка ч. 2 ст. 17 ЗУ _ ЕЦП.rar
24 березня 2020 13:09
довідка п. 8 ч. 1 ст. 17 ЗУ .pdf
13 березня 2020 17:24
Електронний підпис
13 березня 2020 17:21
8. копія ліцензії ДСНС.pdf
13 березня 2020 17:21
6. технічна специфікація.pdf
13 березня 2020 17:21
3. відгук.pdf
13 березня 2020 17:21
2. аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 11:36
Електронний підпис
11 березня 2020 17:30
посвідчення працівники.pdf
11 березня 2020 17:30
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 17:30
Тех. специфікація .pdf
11 березня 2020 17:30
Статут.PDF
11 березня 2020 17:30
Рішення засновників.pdf
11 березня 2020 17:30
Наявнiсть досвiду.pdf
11 березня 2020 17:30
Наказ відпов. особа.pdf
11 березня 2020 17:30
Лист-гарантiя ст.17.pdf
11 березня 2020 17:30
Заходи захисту довкілля.pdf
11 березня 2020 17:30
Довідка МВС.pdf
11 березня 2020 17:30
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 17:30
гарантія про санкції.pdf
11 березня 2020 17:30
Гарантiя якостi робiт.pdf
11 березня 2020 17:30
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 17:30
Витяг ЄДР.pdf
11 березня 2020 17:30
Виписка ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 17:30
аналог.дог.Хмільник.zip
11 березня 2020 17:30
Аналог. дог. Стрижавка.zip
11 березня 2020 17:30
аналог. дог. Зимна Вода.zip
11 березня 2020 17:30
акти Зимна Вода.zip

Публічні документи

13 березня 2020 18:12
Тендер-КП.rar
13 березня 2020 18:12
Цінова_пропоз.jpg.p7s
13 березня 2020 18:12
Цінова_пропоз.jpg

Публічні документи

13 березня 2020 21:21
Електронний підпис
13 березня 2020 21:19
Дипломы.PDF
13 березня 2020 21:19
Установчі копія (1).PDF

Публічні документи

12 березня 2020 15:48
Електронний підпис
12 березня 2020 15:44
штатний розпис.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
ст.17.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
пропозиція.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
проект договору.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
про учасника.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
про субпідрядника.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
Повноваження.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
Ліцензія.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
кошторис.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
кошторис 3.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
кошторис 2.pdf.p7s
12 березня 2020 15:44
відгук 292.pdf.p7s
12 березня 2020 15:35
аналогічний досвід.pdf.p7s
12 березня 2020 14:31
Електронний підпис
12 березня 2020 14:29
штатний розпис.pdf
12 березня 2020 14:29
ст.17.pdf
12 березня 2020 14:29
пропозиція.pdf
12 березня 2020 14:29
проект договору.pdf
12 березня 2020 14:29
про учасника.pdf
12 березня 2020 14:29
про субпідрядника.pdf
12 березня 2020 14:29
Повноваження.pdf
12 березня 2020 14:29
Ліцензія.pdf
12 березня 2020 14:29
кошторис.pdf
12 березня 2020 14:29
відгук 292.pdf
12 березня 2020 14:29
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 10:58
Електронний підпис
13 березня 2020 10:50
витяг єдиний податок.pdf
13 березня 2020 10:50
паспорт код.pdf
13 березня 2020 10:50
статут.pdf
13 березня 2020 10:50
опис.pdf
13 березня 2020 10:50
витяг Пожзабезпеченя Л.pdf
13 березня 2020 10:50
ліцензія.pdf
13 березня 2020 10:50
довідка МВС.pdf
13 березня 2020 10:50
проект договору.pdf
13 березня 2020 10:50
лист субпідряд.pdf
13 березня 2020 10:50
лист санкції.pdf
13 березня 2020 10:50
захист довкілля.pdf
13 березня 2020 10:50
відомості про учасника.pdf
13 березня 2020 10:50
протокол.pdf
13 березня 2020 10:50
наказ директора.pdf
13 березня 2020 10:50
право підпису.pdf
13 березня 2020 10:50
відгук.pdf
13 березня 2020 10:50
аналогічний договір.pdf
13 березня 2020 10:50
аналог.pdf
13 березня 2020 10:50
ст17.pdf
13 березня 2020 10:50
технічне завдання.pdf
13 березня 2020 10:50
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртехнобез

ПП Юлком-Сервіс

ПП "СПЕЦТЕХНІКА"

ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"

ПП "ОХОРОНА-004"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ"

ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Переможець 241 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 17:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укртехнобез
#39299695
241 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 13:14
Dod. uhoda.zip зміни до договору
17 квітня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 17:56
Dodatkova uhoda.zip зміни до договору
09 квітня 2020 17:53
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 18:01
Koshtorysy_compressed (1).zip укладений
08 квітня 2020 17:57
Dohovir_compressed (1).zip укладений
08 квітня 2020 17:57
Koshtorysy1_compressed (1).zip укладений
08 квітня 2020 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сторони, врахувавши вимоги Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», яку установлено даним розпорядженням на всій території України до 24 квітня 2020 року у зв’язку із поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, а також вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2020 № 255, що стосується запобігання та поширення на території України гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, якою установлено на всій території України карантин до 24 квітня 2020 року та ряд заборон, керуючись, п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 12.3, 12.5, Розділу ХІІ «ІНШІ УМОВИ» Договору, домовились переглянути строк виконання зобов’язань за Договором внести наступні зміни до Договору, а саме: 1.1. Сторони домовились внести зміни до п. 5.1 Розділу V «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.1. Виконавець приступає до виконання робіт (надання послуг) на наступний робочий день з моменту надання заявки Замовника протягом строку дії Договору, але не раніше дня закінчення терміну дії на всій території України режиму надзвичайної ситуації, установленої Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» та карантинних заходів, установлених Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2020 № 255, і завершити такі роботи на протязі 25-ти календарних днів із дати початку їх проведення. Заявка на виконання робіт направляється Замовником шляхом відправлення електронного листа з електронної пошти Замовника tulintsev-vo@ukrposhta.ua (далі – електронна адреса Замовника) на електронну пошту Виконавця utb2020@ukr.net, з подальшим надсиланням оригіналу письмової Заявки на адресу Виконавця, зазначену у розділі 14 цього Договору. Електронний лист зі скан – копією Заявки підтверджує факт подачі Замовником такої Заявки, та така Заявка має юридичну силу для Виконавця до заміни її оригіналом. Сторони погодили, що Виконавець вважається повідомленим про зміст Заявки з дати її направлення електронною поштою з електронної адреси Замовника на електронну адресу Виконавця та є обов’язковою до виконання Виконавцем.» 1.2. Сторони домовились внести зміни до п. 5.4 Розділу V «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.4. Термін виконання робіт: 25 календарних днів із дати початку їх проведення.» II. Дана Додаткова Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення їх підписів печатками. IІІ. Дана Додаткова Угода є невід'ємною частиною Договору № 13-238 від 08.04.2020 року. ІV. Дана Додаткова Угода складена українською мовою в 2-х примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 13-238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сторони, врахувавши вимоги Постанови Кабінету Міністрів України № 262 від 08 квітня 2020 року, якою постановлено внесення змін до до абзацу третього у підпункті 8 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» – зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2020 року № 255, тим самим дозволено провадження діяльності з надання будівельних робіт, власне, до яких і відносяться вказані вище роботи з монтажу систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, керуючись, п. 12.3, 12.5, Розділу ХІІ «ІНШІ УМОВИ» Договору, домовились переглянути строк виконання зобов’язань за Договором внести наступні зміни до Договору, а саме: 1.1. Сторони домовились внести зміни до п. 5.1 Розділу V «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.1. Виконавець приступає до виконання робіт (надання послуг) на наступний робочий день з моменту надання заявки Замовника протягом строку дії Договору, і завершити такі роботи на протязі 25-ти календарних днів із дати початку їх проведення. Заявка на виконання робіт направляється Замовником шляхом відправлення електронного листа з електронної пошти Замовника tulintsev-vo@ukrposhta.ua (далі – електронна адреса Замовника) на електронну пошту Виконавця utb2020@ukr.net, з подальшим надсиланням оригіналу письмової Заявки на адресу Виконавця, зазначену у розділі 14 цього Договору. Електронний лист зі скан – копією Заявки підтверджує факт подачі Замовником такої Заявки, та така Заявка має юридичну силу для Виконавця до заміни її оригіналом. Сторони погодили, що Виконавець вважається повідомленим про зміст Заявки з дати її направлення електронною поштою з електронної адреси Замовника на електронну адресу Виконавця та є обов’язковою до виконання Виконавцем.» II. Дана Додаткова Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення їх підписів печатками. IІІ. Дана Додаткова Угода є невід'ємною частиною Договору № 13-238 від 08.04.2020 року. ІV. Дана Додаткова Угода складена українською мовою в 2-х примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 13-238
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 241 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 166,66 UAH)