Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТОБЕТОННА СУМІШ Б-20 Selenizza)
Очікувана вартість
3 113 000,00 UAH
UA-2020-02-27-003432-a 1d08b7f3b8cb47e8883aa4b36c40696c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:26
Очікувана вартість: 3 113 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т
АСФАЛЬТОБЕТОННА СУМІШ Б-20 Selenizza
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, доставка Оболонський район м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 15:50
ДКТ Асфальт 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000014 ● 2c01dd1aa26746ad967626a5253f6ed5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-02-27-003432-a 27.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Як вбачається з даної вимоги, замовник наводить посилання з відміткою, де в цьому ж додатку надає чітке пояснення, в яких випадках дана вимога є обов’язковою для виконання, а саме: «**Зазначені документи переможець подає у випадку, якщо необхідність їх наявності та затвердження в переможця передбачена ст.62 Закону України «Про запобігання корупції». У разі якщо переможець відповідно до норм чинного законодавства або переможець - нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист - роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою*-3.1, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів.**» Виходячи з вищенаведеного, вимогами тендерної документації не передбачено обов’язкове надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення уповноваженої, якщо вартість предмета закупівлі менше 20 млн. грн., - не є обов’язковою вимогою для виконання, а Переможець надає лист – роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою (якщо діяльність здійснюється з використанням печатки), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів. Таким чином, враховуючи очікувану вартість закупівлі за предметом КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ(АСФАЛЬТОБЕТОННА СУМІШ Б-20 Selenizza) становить 3 113 000,00 грн., лист- роз’яснення ПрАТ «Асфальтобетонний завод «Столичний» від 23.03.2020№ 21-3Т, який наявний в складі поданої пропозиції учасником-переможцем, відповідно до вимог ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами проведеної процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю товару від 08.04.2020 № 23 ВТ. Процедура закупівлі пройшла в терміни визначені документацією та у відповідності до вимог законодавства.

2020-05-19 16:41:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " 2 628 120,00
UAH з ПДВ
2 628 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 2 820 000,00
UAH з ПДВ
2 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 13:55
1,7 Довідка АП.pdf
26 березня 2020 13:47
5 Довідка про не банкрот.pdf
26 березня 2020 13:47
Довідка (1).zip
26 березня 2020 13:47
ДФС..rar
23 березня 2020 16:42
мвс Бабаенко 27.03.2020.pdf
16 березня 2020 17:41
Електронний підпис
13 березня 2020 19:45
Електронний підпис
13 березня 2020 19:43
Маленчик _ на 2019.7z
13 березня 2020 19:43
Ліцензія банку.7z
13 березня 2020 19:43
інше.rar
13 березня 2020 19:43
Додаток 3 тех.rar
13 березня 2020 19:43
Додаток 2.rar
13 березня 2020 19:43
Додаток 2 1.2.rar

Публічні документи

13 березня 2020 17:40
Електронний підпис
13 березня 2020 17:40
Кваліфікація-3.rar
13 березня 2020 17:37
Кваліфікація.rar
13 березня 2020 17:37
Кваліфікація-1.rar
13 березня 2020 17:37
Кваліфікація-2.rar
13 березня 2020 17:37
Техчастина.rar
13 березня 2020 17:37
Проект_договору.pdf
13 березня 2020 17:37
Цінова_пропозиція.pdf
13 березня 2020 17:37
Довідки_СТ-17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "
#04012321
Переможець 2 628 120,00
UAH з ПДВ
21 березня 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "
#04012321
2 628 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 08:55
дод уг 2.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:03
доп 1.PDF зміни до договору
12 червня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 12:34
протокол розгляду тендерних пропозицій укладений
09 квітня 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 23 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 23 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML