Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія Володимирівна +380445037569 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 3 113 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 565,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 15:50 |
ДКТ Асфальт 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000014 ● 2c01dd1aa26746ad967626a5253f6ed5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-02-27-003432-a 27.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Як вбачається з даної вимоги, замовник наводить посилання з відміткою, де в цьому ж додатку надає чітке пояснення, в яких випадках дана вимога є обов’язковою для виконання, а саме: «**Зазначені документи переможець подає у випадку, якщо необхідність їх наявності та затвердження в переможця передбачена ст.62 Закону України «Про запобігання корупції». У разі якщо переможець відповідно до норм чинного законодавства або переможець - нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист - роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою*-3.1, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів.**» Виходячи з вищенаведеного, вимогами тендерної документації не передбачено обов’язкове надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення уповноваженої, якщо вартість предмета закупівлі менше 20 млн. грн., - не є обов’язковою вимогою для виконання, а Переможець надає лист – роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою (якщо діяльність здійснюється з використанням печатки), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів. Таким чином, враховуючи очікувану вартість закупівлі за предметом КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ(АСФАЛЬТОБЕТОННА СУМІШ Б-20 Selenizza) становить 3 113 000,00 грн., лист- роз’яснення ПрАТ «Асфальтобетонний завод «Столичний» від 23.03.2020№ 21-3Т, який наявний в складі поданої пропозиції учасником-переможцем, відповідно до вимог ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами проведеної процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю товару від 08.04.2020 № 23 ВТ. Процедура закупівлі пройшла в терміни визначені документацією та у відповідності до вимог законодавства.
2020-05-19 16:41:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " |
2 628 120,00
UAH з ПДВ
|
2 628 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " #04012321 |
Переможець |
2 628 120,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2020 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 08:55
|
дод уг 2.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 10:03
|
доп 1.PDF | зміни до договору |
12 червня 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 12:34
|
протокол розгляду тендерних пропозицій | укладений |
09 квітня 2020 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 23 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 23 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |