Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Індикатори хімічні та біологічні для контролю парової стерилізації: Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 №1000 (зовнішні),або еквівалент (35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролю стерилізації); Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 №1000 (внутрішній), або еквівалент (35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролю стерилізації) ; Біоіндикатори для автоклавів AXIS AX 20 або еквівалент (13732 Біологічний індикатор контролювання стерилізації)»
Очікувана вартість
29 580,00 UAH
UA-2020-02-27-003246-a 0e929e8a6cb54d138e8bf1a9a7be53b3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вінніченко

+380963562740
+0567209071
krovdospk1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Ірина Вінніченко
+380963562740,+0567209071
krovdospk1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 29 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 упаковка
Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 №1000 (зовнішні),або еквівалент (35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролю стерилізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації
23 упаковка
Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 №1000 (внутрішній), або еквівалент (35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролю стерилізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації
200 штуки
Біоіндикатори для автоклавів AXIS AX 20 або еквівалент (13732 Біологічний індикатор контролювання стерилізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Богдана Хмельницького ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 13732 — Біологічний індикатор контролювання стерилізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються шляхом оплати на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару підприємством, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 15:30
Тендерна документація тести стерилізації.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ 19 491,60
UAH з ПДВ
19 491,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 22:23
Електронний підпис
16 березня 2020 22:11
ЦП_МТВ_Договір_Лист.pdf
16 березня 2020 21:57
Аналогічні договор_.pdf
16 березня 2020 21:31
Єемед.pdf
16 березня 2020 21:19
Норма_.pdf
16 березня 2020 21:12
МТБ_.pdf
16 березня 2020 21:12
Довідки_17_Закон.pdf
16 березня 2020 21:12
Санкції.pdf
16 березня 2020 21:12
SSP.pdf
16 березня 2020 21:12
ProFOP_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
17 березня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій