Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
83 840,00 UAH
UA-2020-02-27-000788-a 4e18a7494b254bdaa6eac45e7791a34b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Білий

+380984766532 sso_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43291152
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, буд. 5
Контактна особа: Артем Білий
+380984766532
sso_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл письмовий (приймальня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба приставна з шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Металева опора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 лютого 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОЛОНСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2868013673
Переможець 83 840,00
UAH
27 лютого 2020 10:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:29
30 Полонський.pdf укладений
27 лютого 2020 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 840,00
UAH