Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-02-27-000422-b d8e40cea45f9434888b9b396a037b022
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000000000

0000000000000 000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 0000000000000000, 0000000000000
Контактна особа: 000000000000000000000000
0000000000000
000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:35

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні


0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 0000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 15:56
0000000000000000000000000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
00000000
27 лютого 2020 13:07
00000000000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
0000000000000000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
0000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
0000000000000000000000000
16 березня 2020 15:56
0000000000000000000000000000000000000000000
16 березня 2020 15:56
0000000000000000000000000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
00000000
27 лютого 2020 13:07
00000000000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
0000000000000000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
0000000000000000000000
27 лютого 2020 13:07
0000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-18-000053 ● 54d32b357d2c435e88c9568c13271582
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2022 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 18.01.2022 № 35
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 18.01.2022 № 35
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4. UA-2020-02-27-000422-b 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-18 15:51:45

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-27-000422-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Військовою частиною А 0598 (далі – Замовник) укладено договір про закупівлю за державні кошти від 06.04.2020 №10 (далі – Договір) з Товариством з обмеженою відповідальністю «Українська швейна фабрика» (далі – Постачальник), яким визначено строк поставки продукції не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з моменту заключення договору.
П.12.1 Договору передбачено термін його дії до 01 вересня 2020 року, а в частині виконання зобов’язань – до їх повного виконання.
У відповідності до п. 13.1 Договору сторони домовилися, що у разі порушення Постачальником, порядку та строків поставки Продукції, зміні Постачальником в односторонньому порядку умов цього Договору, Замовник в односторонньому порядку, має право: відмовитися від прийняття подальшого виконання зобов’язань Постачальником за цим Договором .
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Постачальником за Договором.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-19 12:17:53

Щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Постачальником за Договором №10

Договірні зобовязання сторонами договору №10 виконано в повному обсязі. Договір №10 є в публічному доступі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 17:43
00000000
12 березня 2020 17:41
0000000000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
0000000000000000000
12 березня 2020 17:41
000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000
12 березня 2020 17:41
000000000000000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000000000000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000000
12 березня 2020 17:41
000000000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
0000000
12 березня 2020 17:41
000000000000000000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
000000000000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000000000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000000000000
12 березня 2020 17:41
000000000000000000
12 березня 2020 17:41
00000000000
12 березня 2020 17:41
000000000000
12 березня 2020 17:41
0000000000000000000
12 березня 2020 17:41
0000000000000000000000000000
12 березня 2020 17:41
0000000000000

Публічні документи

18 березня 2020 15:40
00000000000000
18 березня 2020 15:40
0000000000000000
18 березня 2020 15:40
00000000000000
18 березня 2020 15:40
0000000000000000000
17 березня 2020 11:40
000000000000000
13 березня 2020 12:05
0000000000000000000
13 березня 2020 12:05
00000000000000000
13 березня 2020 12:05
0000000000000000000000
13 березня 2020 12:05
000000000000000000
13 березня 2020 12:05
000000000000000000000
13 березня 2020 12:05
0000000000000000000000000
13 березня 2020 12:05
000000000000000000
13 березня 2020 12:05
000000000
13 березня 2020 12:05
000000000000000000
13 березня 2020 12:05
0000000000000000
13 березня 2020 12:05
0000000000000000000
13 березня 2020 12:05
000000000000000
13 березня 2020 12:05
000000000000000000000
13 березня 2020 12:05
00000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:21

Документи

18 березня 2020 15:21
00000000
18 березня 2020 15:20
0000000000000000000000000000000000000000
16 березня 2020 15:56
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2020 15:21
00000000
18 березня 2020 15:20
0000000000000000000000000000000000000000
16 березня 2020 15:56
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
19 січня 2022 11:46
00000000 укладений
06 квітня 2020 10:05
00000000000000000000000000000000000000 укладений
06 квітня 2020 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 01 вересня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ