Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 0000000000000000, 0000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2020 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 15:35 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 15:56 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
27 лютого 2020 13:07 |
00000000 |
27 лютого 2020 13:07 |
00000000000000000000000000000 |
27 лютого 2020 13:07 |
0000000000000000000000000000000000 |
27 лютого 2020 13:07 |
0000000000000000000000 |
27 лютого 2020 13:07 |
0000000000000000000000000 |
16 березня 2020 15:56 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
27 лютого 2020 13:07 |
00000000
|
||
27 лютого 2020 13:07 |
00000000000000000000000000000
|
||
27 лютого 2020 13:07 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
27 лютого 2020 13:07 |
0000000000000000000000
|
||
27 лютого 2020 13:07 |
0000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-18-000053 ● 54d32b357d2c435e88c9568c13271582
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2022 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 18.01.2022 № 35
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.01.2022 № 35
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4. UA-2020-02-27-000422-b 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-18 15:51:45
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-27-000422-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Військовою частиною А 0598 (далі – Замовник) укладено договір про закупівлю за державні кошти від 06.04.2020 №10 (далі – Договір) з Товариством з обмеженою відповідальністю «Українська швейна фабрика» (далі – Постачальник), яким визначено строк поставки продукції не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з моменту заключення договору.
П.12.1 Договору передбачено термін його дії до 01 вересня 2020 року, а в частині виконання зобов’язань – до їх повного виконання.
У відповідності до п. 13.1 Договору сторони домовилися, що у разі порушення Постачальником, порядку та строків поставки Продукції, зміні Постачальником в односторонньому порядку умов цього Договору, Замовник в односторонньому порядку, має право: відмовитися від прийняття подальшого виконання зобов’язань Постачальником за цим Договором .
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Постачальником за Договором.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-19 12:17:53
Щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Постачальником за Договором №10
Договірні зобовязання сторонами договору №10 виконано в повному обсязі. Договір №10 є в публічному доступі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
19 січня 2022 11:46
|
00000000 | укладений |
06 квітня 2020 10:05
|
00000000000000000000000000000000000000 | укладений |
06 квітня 2020 10:04
|