Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків № 34, № 36, № 38 по вул. Центральна та № 37, № 39 по вул. Шевченка) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
1 272 438,00 UAH
UA-2020-02-27-000257-b 841c9ca3fa324712ad3356e91567aad6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 ukg.tokmak.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
ukg.tokmak.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 11:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 11:18
Очікувана вартість: 1 272 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 363,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2154 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків № 34, № 36, № 38 по вул. Центральна та № 37, № 39 по вул. Шевченка) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, мікрорайон "Центральний" (в районі будинків № 34, № 36, № 38 по вул. Центральна та № 37, № 39 по вул. Шевченка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту одноразово на строк не більше трьох місяців та розміром, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт, зазначеного у договорі, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Джерело фінансування: місцевий бюджет Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт. Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 11:14
4. Проєкт договору.docx
27 лютого 2020 11:14
3. Технічне завдання.docx
27 лютого 2020 11:14
2. Перелік документів_ які вимагаються.docx
27 лютого 2020 11:14
1. Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 11:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 1 272 186,00
UAH з ПДВ
1 272 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 12:42
Електронний підпис
05 березня 2020 12:40
Локальний кошторис.pdf
05 березня 2020 12:40
Договірна ціна.pdf
05 березня 2020 12:40
Відомість об_ємів.pdf
05 березня 2020 12:39
Пропозиція _остаточна_.pdf
04 березня 2020 14:38
Електронний підпис
04 березня 2020 14:38
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 14:38
Інформаційна довідка.pdf
04 березня 2020 14:38
Копія Статуту.pdf
04 березня 2020 14:38
Копія паспорту.pdf
04 березня 2020 14:38
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
Переможець 1 272 186,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:13

Документи

10 березня 2020 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
1 272 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:00
акт виконаних робіт №6 укладений
31 грудня 2020 11:59
акт виконаних робіт №5 укладений
31 грудня 2020 11:59
акт виконаних робіт №4 укладений
31 грудня 2020 11:59
акт виконаних робіт №3 укладений
31 грудня 2020 11:59
акт виконаних робіт №2 укладений
31 грудня 2020 11:59
акт виконаних робіт №1 укладений
31 грудня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:45
Додаткова угода 2 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:52
Додаткова угода від 17.03.2020.pdf зміни до договору
17 березня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 10:56
Договір від 16.03.2020 укладений
16 березня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 35/20 від 16.03.2020 внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 35/20 від 16.03.2020 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 35/20 від 16.03.2020 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 1272186,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2154 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 35/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, відповідно до п.п.1 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 35/20 від 16.03. 2020 року внести наступні зміни: 1) пункт 3.1. викласти у новій редакції: «3.1. Ціна договору становить: 1 268 722,80 грн. (один мільйон двісті шістдесят вісім тисяч сімсот двадцять дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 211 453,80 грн. (двісті одинадцять тисяч чотириста п’ятдесят три грн. 80 коп.). Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору та встановлюється на підставі повідомлення про намір укласти договір. До договірної ціни не включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.» 2) внести зміни до Додатку № 1 «Договірна ціна», Додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт», Додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, яка додається. Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток № 2 «Протокол погодження договірної ціни», Додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток № 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 35/20 від 16.03.2020 р. вважати таким, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №35/20 від 16.05.2020 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін (об'єм виконаних за договором робіт 1925,4 кв.м.)
Номер договору про закупівлю: 35/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 268 722,80
UAH (в тому числі ПДВ 211 453,80 UAH)