Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регулювання русла та укріплення берегів струмка Термачув з облаштуванням переходів та переїздів на території туристично-рекреаційного призначення в урочищі «Термачув» у смт. Великий Березний. Коригування
Очікувана вартість
5 019 342,00 UAH
UA-2020-02-26-002482-a 5d33dc19616744e38556c4bd24e2a99f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцик Олександра

380992944013 sanyakucik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоберезнянська селищна рада Великоберезнянського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351127
Місцезнаходження: 89000, Україна , Закарпатська обл., смт Великий Березний, Шевченка, буд. 12
Контактна особа: Куцик Олександра
380992944013
sanyakucik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 12:51
Очікувана вартість: 5 019 342,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 193,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Регулювання русла та укріплення берегів струмка Термачув з облаштуванням переходів та переїздів на території туристично-рекреаційного призначення в урочищі «Термачув» у смт. Великий Березний. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за виконані роботи здійснюється на умовах післяоплати шляхом проміжних платежів (або за виконану роботу вцілому) за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін, тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних бюджетних призначень в 2020-2021рр. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 14:47
додаток 4 проект договору.docx
10 березня 2020 14:47
ТД Термачув.doc
26 лютого 2020 16:06
Додаток №5 (Персональні дані).docx
26 лютого 2020 16:06
додаток 3-3.pdf
26 лютого 2020 16:03
додаток 3-2.PDF
26 лютого 2020 16:02
Додаток3-1.PDF
26 лютого 2020 16:01
додаток 2 тендерна пропозиція.docx
26 лютого 2020 16:00
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
10 березня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 14:47
додаток 4 проект договору.docx
26 лютого 2020 16:06
додаток 4 проект договору.docx
10 березня 2020 14:47
ТД Термачув.doc
02 березня 2020 13:10
ТД Термачув.doc
26 лютого 2020 15:59
ТД Термачув.doc
26 лютого 2020 16:06
Додаток №5 (Персональні дані).docx
26 лютого 2020 16:06
додаток 3-3.pdf
26 лютого 2020 16:03
додаток 3-2.PDF
26 лютого 2020 16:02
Додаток3-1.PDF
26 лютого 2020 16:01
додаток 2 тендерна пропозиція.docx
26 лютого 2020 16:00
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-11-000010 ● 30bae38f45394936b049b20021ef60f1
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.03.2020 № 10
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 11.03.2020 № 10

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-26-002482-a 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розглядуу висновку про наявність або відстуність порушень законодавства наданим Західним Офісом Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17.03.2020 р., після проведення моніторингу даної закупівлі, на засіданні тендерного комітету 18.03.2020 року, було прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю №2020-02-26-002482-а, на підставі п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-03-18 10:09:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-03-18 14:51:07

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 березня 2020 10:02
Коментар щодо відміни: За результатами моніторингу проведеного Західним Офісом Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області даної закупівлі було виявлено наступні порушення: - Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними до перегляду після внесених змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону, а саме - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Проте Замовником недотримано вимоги абзацу третього частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення нової редакції тендерної документації. Крім того, в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону, Замовником не оприлюднено окремого документу, який би містив перелік змін, які вносилися до тендерної документації та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не містять закреслених даних. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону. Так, Замовником в пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, проте, не зазначено дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
18 березня 2020 10:02
SCAN0030.PDF