Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу та захоронення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
152 416,24 UAH
UA-2020-02-26-002348-c c553bf6e7c2b4c828f1d318ff02bd645
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Яна Іванівна

+380612397336 kpztvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611443
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
Контактна особа: Скрипченко Яна Іванівна
+380612397336
kpztvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з тим що Територіальним відділом освіти Заводського району було двічі оголошено відкриті торги за кодом ДК 021:2015 (CPV) – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу та захоронення твердих побутових відходів), для адміністративної будівлі територіального відділу освіти Заводського району, дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які підпорядковані територіальному відділу освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради на 2020 рік, що підтверджується оголошеннями: ID: UA-2020-01-09-000769-с та ID: UA-2020-01-27-001189-c. Відкриті торги двічі не відбулись, причина: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Оскільки у Замовника залишається потреба в закупівлі послуги з вивозу та захоронення твердих побутових відходів для адміністративної будівлі територіального відділу освіти Заводського району, дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які підпорядковані територіальному відділу освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради на 2020 рік, то виникає підстава для застосування переговорної процедури закупівлі за п.4 ч.2 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:55
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1427.8 м.куб
Послуги з вивозу та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Заклади підпорядковані територіальному відділу освіти Заводського району, адміністративна будівля територіального відділу освіти Заводського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. плата за послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим місяцем, на підставі рахунку та акта наданих послуг по підсумку місяця з врахуванням обсягу вивезеного ТПВ Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:41
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екотехнологічна компанія "ГРАНІК"
#23855037
Переможець 149 656,91
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:55

Документи

26 лютого 2020 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 15:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Екотехнологічна компанія "ГРАНІК"
#23855037
149 656,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:36
доп.угода 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:55
доп.угода2.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 15:28
доп.угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 09:57
протокол технічна помилка.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:24
договір.pdf укладений
03 квітня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність виправлення технічної помилки в переговорній процедурі код ДК 021:2015 – (код ДК 021:2015 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу та захоронення твердих побітових відходів), так як при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу договору була допущена помилка (була занесена дата укладання договору про закупівлю 03 квітня 2020 замість 01 квітня 2020) у зв’язку з чим звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-26-002348-с дата формування 03 квітня 2020 року було сформовано з помилкою п.16 дата укладання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: НЗ-72
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол № 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі послуг та відповідно ціни Договору на 26058.97 грн. та внесення змін до п.п. 1.1, 2.1 Договору, виклавши їх у новій редакції: "1.1. За цим Договором Виконавець зобов"язаний з 01.03.2020 по 31.12.2020 року за завданням Замовника надати останньому послуги з вивозу та захоронення твердих побутових відходів 4 класу небезпеки (далі у тексті Договору ТВП) з території Замовника згідно з Додатком № 1" 2.1. Ціна цього Договору на 2020 рік становить 123597.94 грн. в т.ч. ПДВ 20599.66 грн.. 2. Додаток № 1 до Договору "Дислокація закладів ТВО Заводського району та періодичність вивозу твердих відходів" викласти в новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: НЗ-72
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків згідно ст.36 ч.4 п.1 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись затвердженим бюджетом кошторисом на 2020 рік Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі послуг та відповідно ціни Договору на 34335,00 грн. та внести зміни до п.2.1 Договору, виклавши його у новій редакції: "Ціна цього Договору на 2020 рік становить: 89262.94 (вісімдесят дев"ять тисяч двісті шістдесят дві гривні 94 копійки), в т.ч. ПДВ 14877,16 грн. (чотирнадцять тисяч вісімсот сімдесят сім гривень 16 копійок)
Номер договору про закупівлю: НЗ-72
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) - дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та згідно з п.2.4., п.8.7. договору від 01.04.202 р. № НЗ-72 про надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів, Сторони дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме: до 30.03.2021 року. 2. Викласти в новій редакції п.7.1 Розділу VII «ТЕРМІН ДІЇ, ПРОЛОНГАЦІЯ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ»: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 30.03.2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання обов’язків по цьому Договору».
Номер договору про закупівлю: НЗ-72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 85 333,41
UAH (в тому числі ПДВ 14 222,23 UAH)