Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки. (Молоко свіже,молоко згущене, сметана 15% жирності). за рахунок коштів місцевого бюджету
Очікувана вартість
447 251,00 UAH
UA-2020-02-26-002058-c b96ddffbe4f54414a6bb87688724df74
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельчук Людмила Іванівна

+380373421296 02147300@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147300
Вебсайт: http://glibosvit.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Стрельчук Людмила Іванівна
+380373421296
02147300@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: -Закон України «Про публічні закупівлі». -Звіти про результати проведення процедури закупівлі від 27.01.2020р. (UA-2020-01-10-000212-с) та від 24.02.2020р. (UA-2020-02-06-000423-с); - Протокол переговорів з учасником від 26.02.2020р Станом на 25.02.2020р. замовником двічі було проведено дану закупівлю за процедурою відкритих торгів. За результатом проведення відкритих торгів від 27.01.2020р. (UA-2020-01-10-000212-с) та від 24.02.2020р. (UA-2020-02-06-000423-с) торги було відмінено в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені в тендерній документації» Замовником було двічі відмінено тендери через відсутність достатньої кількості учасників. З метою забезпечення молоком та вершками для закладів освіти протягом 2020р., замовник планує укласти договір за рахунок коштів місцевого бюджету на 2020 рік з ФОП Фолошня А.В. за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою. Вказаний учасник, єдиний подавав тендерну пропозицію для участі у закупівлі за процедурою «відкриті торги» (UA-2020-01-10-000212-с), (UA-2020-02-06-000423-с) . Неукладання або несвоєчасне укладання договору щодо постачання молока та вершків призведе до зриву харчування учнів закладів освіти.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 14:42
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8770 літр
Молоко свіже
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1184 кг
молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1830 кг
сметана 15% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в смт. Глибока. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в смт.Глибока в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 14:27
Проект договору.doc
26 лютого 2020 14:27
тендерна пропозиція.PDF
26 лютого 2020 14:27
протокол переговорів.PDF
26 лютого 2020 14:27
запрошення.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фолошня Андрій Васильвич
#3121822334
Переможець 325 042,00
UAH
26 лютого 2020 14:42

Документи

26 лютого 2020 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 14:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фолошня Андрій Васильвич
#3121822334
325 042,00
UAH
Документи

Документи

26 лютого 2020 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:08
211.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:38
молоко.PDF укладений
16 березня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку із зменшенням обсягів поставки продуктів харчування через карантинні обмеження на території району
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 211
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML