Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фільтруючі елементи»
Очікувана вартість
3 385 360,80 UAH
UA-2020-02-26-001117-c 46dabf6a8e614690be204a0ff1eeb091
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 15:08
Очікувана вартість: 3 385 360,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1752 штуки
Лот № 1 «Фільтруючі елементи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:41
ТД_Фільтра_торги_26.02.2020_.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000053 ● 966fc88814654f9cb8d2032dcd0f38ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

21. UA-2020-02-26-001117-c 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.



Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-22 13:40:39

Звернення до Держаудитслужби України

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

2021-01-22 11:52:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 3 385 317,60
UAH з ПДВ
3 368 265,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЙТОН ГРУП" 3 383 685,60
UAH з ПДВ
3 383 685,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 16:49
Цінова пропозиція 2
12 березня 2020 10:42
Документи зз ЕЦП.rar
12 березня 2020 10:42
24_Видаткові накладні.PDF
12 березня 2020 10:42
18_Копія сертифікату ISO.PDF
12 березня 2020 10:42
17_Сертифікат_Donaldson.pdf
12 березня 2020 10:41
21_Додаток11.PDF
12 березня 2020 10:41
20_Дані на товар.PDF
12 березня 2020 10:41
7_Додаток10.PDF
12 березня 2020 10:41
6_Дод1_п.4_Довідка ст17.PDF
12 березня 2020 10:41
6_Дод1_п.3_Витяг ПДВ_10.04.18.PDF
12 березня 2020 10:41
6_Дод1_п.2.1_Статут_20 12 18.PDF
12 березня 2020 10:41
3_Банківська гарантія.zip
12 березня 2020 10:41
1_Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

10 березня 2020 20:47
8-Додатку11.pdf
10 березня 2020 20:47
1-ЗАЯВКА цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "СЕЙТОН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 3 368 265,60
UAH з ПДВ
18 березня 2020 08:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
3 368 265,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 19:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:18
ду 20039.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:06
ду 20039.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:41
Дог 20039.pdf укладений
31 березня 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20039
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20039
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 015 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 669 308,00 UAH)