Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (шприци, перев`язувальний матеріал, шовний матеріал)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000973-b 8d7b9b18dad04e12abcbdc2adef2f6ec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 20:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 09:10
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 одиниця
33140000-3 Медичні матеріали (шприци, перев`язувальний матеріал, шовний матеріал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, м. Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Код КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів та розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 09:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Фармація" 63 208,50
UAH з ПДВ
63 208,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 16:45
допомога.pdf
04 березня 2020 16:33
Пропозиція2.pdf
04 березня 2020 16:33
пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Фармація"
#05415852
Переможець 63 208,50
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:23

Документи

05 березня 2020 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Фармація"
#05415852
63 208,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 17:18
ду№1 дог.Е-28 мінус806,63.PDF зміни до договору
27 березня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 20:16
Договір Е-28 від 12.03.2020 КП Фармація 63208,50.PDF укладений
12 березня 2020 20:16
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 20:15
Договір Е-28 від 12.03.2020 КП Фармація 63208,50.PDF укладений
12 березня 2020 20:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Внести зміни до Специфікації та зменшити суму Договору на 806,63 грн. (вісімсот шість гривень 63 копійки), виклавши п.4 Договору в наступній редакції: "Загальна вартість договору становить 62 401,87 грн. (шістдесят дві тисячі чотириста одна гривня 87 копійок) в т.ч. ПДВ 4082,37 грн.
Номер договору про закупівлю: Е-28
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML