Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки та штампи
Очікувана вартість
3 590,00 UAH
UA-2020-02-26-000967-b 54a805a48b4b48f695c04101a4069d68
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Печатки та штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29, м.Київ, м. Київ, 03056, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться згідно ст.49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахунку Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінасування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 20:26
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Штамп-Сервіс"
#30383647
Переможець 3 590,00
UAH
26 лютого 2020 20:26

Документи

26 лютого 2020 20:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 20:29
ТОВ Штамп-Сервіс 13-20.PDF укладений
26 лютого 2020 20:29