Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)»
Очікувана вартість
3 346 271,62 UAH
UA-2020-02-26-000944-c d903acb704324f889d07d766e381334a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 346 271,62 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Тендерна документація

26 лютого 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:18
ТД_ЗЧ_Plasser_торги_26.02.2020_.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000047 ● 2bf468a952714040a385d3b3e900ce15
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
19 UA-2020-02-26-000944-c 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-28 14:27:56

Звернення

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-02-26-000944-c. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-02-26-000944-c. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

2020-12-28 14:30:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 «Запасні частини до колійних машин виробництва фірми «Plasser&Theurer»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 432 844,34 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Аукціон

Початок: 13 березня 2020 12:06
Закінчення: 13 березня 2020 12:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

54 шт
«Запасні частини до колійних машин виробництва фірми «Plasser&Theurer»
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"METALHIMCARGO” Ltd. 2 425 521,78
UAH з ПДВ
2 425 521,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА" 2 432 844,34
UAH з ПДВ
2 420 668,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 19:34
Установчий акт.pdf
10 березня 2020 19:34
Сертифіка ISO.pdf
10 березня 2020 19:34
пропозиція.pdf
10 березня 2020 19:34
працівники.pdf
10 березня 2020 19:34
ПАСПОРТ.pdf
10 березня 2020 19:34
особа підписант.pdf
10 березня 2020 19:34
МЕТАЛХИМКАРГО АКТ.pdf
10 березня 2020 19:34
дослідження.pdf
10 березня 2020 19:34
досвід.pdf
10 березня 2020 19:34
додаток 11.pdf
10 березня 2020 19:34
додаток 10.pdf
10 березня 2020 19:34
додаток 9.pdf
10 березня 2020 19:34
додаток 7.pdf
10 березня 2020 19:34
додаток 5.pdf
10 березня 2020 19:34
додаток 4.pdf
10 березня 2020 19:34
довкілля.pdf
10 березня 2020 19:34
декларація.pdf
10 березня 2020 19:34
відвантаження.pdf
10 березня 2020 19:34
passport_Lazarov (1).pdf
10 березня 2020 19:34
Bank Reference METALHIMKARGO.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 13:41
Заявка пропозиція № 2
11 березня 2020 17:45
Доки з ЕЦП.rar
11 березня 2020 17:45
22 додаток 11.pdf
11 березня 2020 17:45
21 Дані на товар додаток 4.pdf
11 березня 2020 17:45
20 3.7.3 Сертифікат ISO.pdf
11 березня 2020 17:45
19 Лист представництво.pdf
11 березня 2020 17:45
14 Додаток 10.pdf
11 березня 2020 17:45
13 довідки банку.pdf
11 березня 2020 17:45
12 Довідка довкілля.pdf
11 березня 2020 17:45
10 ВИТЯГ ПДВ.pdf
11 березня 2020 17:45
6 Особа підписант.pdf
11 березня 2020 17:45
4 Працівники додаток 12.pdf
11 березня 2020 17:45
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 березня 2020 17:45
1 Пропозиція заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"METALHIMCARGO” Ltd.

ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
Переможець 2 420 668,98
UAH з ПДВ
18 березня 2020 08:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
2 420 668,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 20:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:41
ду 20040.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:14
ду 20040.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:48
Дог 20040.pdf укладений
31 березня 2020 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20040
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20040
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 329 595,78
UAH (в тому числі ПДВ 554 932,63 UAH)