Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024: 2019 код 54514 Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
Очікувана вартість
102 600,00 UAH
UA-2020-02-26-000782-a 2a539bc33a144994b178efb4e3b21e7f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552223404
+380552491242
kherson.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552223404, +380552491242
kherson.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


затверджено рішенням тендерного комітету від 25.02.2020 року №44 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 упаковка
НК 024: 2019 код 54514 Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73009, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Тираспольська, 62, Херсон, Херсонская область, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом п'ятнадцяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних, а у разі відсутності фінансування - після поставки товару, по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 102 600,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:58

Документи

26 лютого 2020 11:58
Електронний підпис
26 лютого 2020 11:58
договір №128.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 11:59
договір №128.pdf укладений
26 лютого 2020 11:59