Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали,бухгалтерські книги,швидкозшивачі,бланки та інші паперові канцелярські вироби.
Очікувана вартість
22 861,60 UAH
UA-2020-02-26-000613-c dce71f81828c420ebf99e85b895c5d96
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Зінін

+380962292830 yaroslav_zinin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 05484215
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., смт. Чернівці, вул. Вінницька, 25А
Контактна особа: Ярослав Зінін
+380962292830
yaroslav_zinin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115573 одиниця
Паперові чи картонні реєстраційні журнали,бухгалтерські книги,швидкозшивачі,бланки та інші паперові канцелярські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт Чернівці, Вінницька, 25 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 22 861,60
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 10:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 10:29
Договір.pdf укладений
26 лютого 2020 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 22 861,60
UAH (в тому числі ПДВ 3 810,26 UAH)