Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку ZOOM (або еквівалент) формату А4, А3
Очікувана вартість
91 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000486-b 9581c05d9e4346ab88f8ebf1781dbf95
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Солдатенкова Лариса Петрівна

common@k106.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ"
Код ЄДРПОУ: 05496862
Вебсайт: http://www.sociotherapy.org.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Контактна особа: Солдатенкова Лариса Петрівна
common@k106.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 15:38
Початок аукціону: 05 березня 2020 15:38
Очікувана вартість: 91 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


кошти місцевих бюджетів

кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1075 пачок
Папір для друку ZOOM (або еквівалент) формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020  —  15 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
35 пачка
Папір для друку ZOOM (або еквівалент) формату А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020  —  15 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 28 лютого 2020 09:03
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:36
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вивчивши запитання Компанії «Парус Плюс» щодо внесення змін в технічні вимоги до товару, що є предметом допорогової закупівлі, тендерний комітет Замовника повідомляє наступне: ми не можемо вносити зміни в оголошення з формулюванням «повинен бути вироблений з вторинної сировини», тому що це не влаштовує нас за якісними показниками товару та обмежує можливість подання пропозицій інших постачальників і наш вибір.
Переважна більшість компаній , що займаються постачанням паперу для друку , має можливість запропонувати папір різних виробників, згідно інформації на їх сайтах , яку в обов’язковому порядку перед подачею оголошення вивчає тендерний комітет Замовника.
Якщо Компанія «Парус Плюс» надає достовірну інформацію на своєму сайті , то вона також має можливість запропонувати товар різних виробників і не обмежена в наданні пропозицій та участі в торгах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 73 843,50
UAH з ПДВ
73 388,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 81 575,25
UAH з ПДВ
73 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 76 944,00
UAH з ПДВ
75 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 78 661,50
UAH з ПДВ
75 844,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 82 767,60
UAH з ПДВ
80 283,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 81 488,90
UAH з ПДВ
80 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 17:07
Електронний підпис
03 березня 2020 15:15
Електронний підпис
03 березня 2020 15:13
4 Комерційна пропозиція.pdf
03 березня 2020 15:13
2 Повноваження фоп.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 12:44
комерційна пропозиція.pdf
03 березня 2020 12:44
Галайчук_Паспорт.pdf
03 березня 2020 12:44
Виписка_ЄДР.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 13:47
Електронний підпис

Публічні документи

04 березня 2020 12:16
Сертифікат Zoom .pdf
04 березня 2020 12:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 12:16
Протокол.pdf
04 березня 2020 12:16
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
04 березня 2020 12:16
Наказ.pdf
04 березня 2020 12:16
документи.pdf
04 березня 2020 12:16
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 12:16
гарантія якості.pdf
04 березня 2020 12:16
Витяг ПДВ Ромус.pdf
04 березня 2020 12:16
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
04 березня 2020 12:16
Виписка.pdf
04 березня 2020 12:16
Сертифікат Zoom .pdf
04 березня 2020 12:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 12:16
Протокол.pdf
04 березня 2020 12:16
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
04 березня 2020 12:16
Наказ.pdf
04 березня 2020 12:16
документи.pdf
04 березня 2020 12:16
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 12:16
гарантія якості.pdf
04 березня 2020 12:16
Витяг ПДВ Ромус.pdf
04 березня 2020 12:16
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
04 березня 2020 12:16
Виписка.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 14:24
Електронний підпис
04 березня 2020 14:23
Лист про неліцензування.pdf
04 березня 2020 14:23
ІПН_Згідно з оригіналом.pdf
04 березня 2020 14:23
Згода з договором.pdf
04 березня 2020 14:23
ГІС54_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
Переможець 73 388,50
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
73 388,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 14:37
Договір 03Пап.pdf укладений
12 березня 2020 14:36