Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари ( термоетикетка, папір А4, папір А5, касова стрічка)
Очікувана вартість
23 443,80 UAH
UA-2020-02-26-000042-a 221ed057813c4f49b206b364b4da16cb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Світлана Петрівна

380442724725 tendkol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993718
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, провулок Несторівський 13/19
Контактна особа: Авраменко Світлана Петрівна
380442724725
tendkol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцтовари ( термоетикетка, папір А4, папір А5, касова стрічка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Термоетикетка 40*25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, пров.Несторівський 13/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, пров.Несторівський 13/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 пачок
Папір А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, пров.Несторівський 13/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Касова стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, пров.Несторівський 13/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕП БАЙ СТЕП"
#39116769
Переможець 23 443,80
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 08:48

Документи

26 лютого 2020 08:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 09:18
IMG_20200225_0002.pdf укладений
26 лютого 2020 08:50
IMG_20200225_0003.pdf укладений
26 лютого 2020 08:50
IMG_20200225_0004.pdf укладений
26 лютого 2020 08:50
IMG_20200225_0001.pdf укладений
26 лютого 2020 08:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Термоетикетка 40*25 60 штуки 34,15
UAH з ПДВ
Папір А4 150 пачок 66,65
UAH з ПДВ
Папір А5 150 пачок 43,30
UAH з ПДВ
Касова стрічка 100 штуки 9,95
UAH з ПДВ