Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці для операціоністів
Очікувана вартість
224 600,00 UAH
UA-2020-02-25-003245-c 7806201b48524617be03c57e7b85332b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 15:56
Очікувана вартість: 224 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 123,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
197 штуки
Стільці для операціоністів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 18:42
ТД Стільці для операціоністів.docx.p7s
25 лютого 2020 18:42
ТД Стільці для операціоністів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:32
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:10
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару. Замовник вимагає цінову пропозицію із зазначенням конкретної торгової марки та моделі, модифікації, артикулу і т.п. лише від переможця торгів, де зазначається відповідна інформація. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА" 217 488,00
UAH з ПДВ
196 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лось Віталій Олександрович 224 580,00
UAH з ПДВ
197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спецтехпром СИГ" 223 398,00
UAH з ПДВ
204 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 16:14
Тех.опис крісла Флет.docx
10 березня 2020 16:14
Тех. специфікація.pdf
10 березня 2020 16:14
Лист-гарантія.pdf
10 березня 2020 16:14
Доручення.pdf
10 березня 2020 16:14
Довідка про досвід.pdf
10 березня 2020 16:14
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 16:24
Цінова пропозиція1.jpg
25 березня 2020 16:09
Витяг ЄДР1.jpg
25 березня 2020 16:09
public_doc.pdf
25 березня 2020 15:59
Виписка ЄДР2.jpg
25 березня 2020 15:58
Виписка ЄДР1.jpg
25 березня 2020 15:56
Dovidka_20058453710190804510.pdf
25 березня 2020 15:55
Цінова пропозиція.jpg
11 березня 2020 12:24
Відомості про уч. ЛОСЬ.jpg
04 березня 2020 11:28
докЛ4.jpg
04 березня 2020 11:28
докЛ3.jpg
04 березня 2020 11:28
докЛ2.jpg
04 березня 2020 11:28
докЛ1.jpg

Публічні документи

11 березня 2020 12:26
Лист-Гарантія СТП.jpg
11 березня 2020 12:26
Довідка СТП.jpg
11 березня 2020 12:25
Відомості про уч. СТП.jpg
04 березня 2020 11:33
тех. специф.jpg
04 березня 2020 11:33
підтв.повноважень.jpg
04 березня 2020 11:33
лист_гарантія.jpg
04 березня 2020 11:33
Довідка аналогічні дог..jpg
04 березня 2020 11:33
відомості.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА"

ФОП Лось Віталій Олександрович

ПП "Спецтехпром СИГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА"
#32921248
Відхилено 196 212,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 20:07
ФОП Лось Віталій Олександрович
#2586102313
Переможець 197 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 18:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 18:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лось Віталій Олександрович
#2586102313
197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 18:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:44
ДУ 1 ФОП ЛОСЬ В.О. 003 245 .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:41
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 17:42
Договір ФОП ЛОСЬ 003245 -стиснуто.pdf укладений
07 квітня 2020 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 070420-04/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 233 000,00
UAH