Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

організація комплексних робіт по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури оцінки впливу на довкілля по об’єкту «Реконструкцiя Ново-Мишоловського каналізаційного колектора у Голосіївському районі м. Києва» на всіх етапах до кінцевого результату Висновку з ОВД та Звіту про громадські обговорення, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Очікувана вартість
840 107,70 UAH
UA-2020-02-25-003135-c 6bbf0cf8428746cb9a1d36697a30222a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380505726951 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380505726951
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
організація комплексних робіт по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури оцінки впливу на довкілля по об’єкту «Реконструкцiя Ново-Мишоловського каналізаційного колектора у Голосіївському районі м. Києва» на всіх етапах до кінцевого результату Висновку з ОВД та Звіту про громадські обговорення, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, Київ, бул. Лесі Українки, 34, оф. 312
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати передбачені Розділом 3 Вартість послуг і порядок розрахунку Договору: 3.2.1.Замовник здійснює передплату у розмірі 50 % від суми, погодженої Сторонами у Додатку 1 до Договору протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору та виставлення рахунку Виконавцем. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт 3.2.2. Подальші розрахунки здійснюються Замовником за кожний виконаний етап відповідно до Календарного плану фінансування (Додаток 4 до Договору), на підставі наданого Акту приймання-передачі послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 40
Виконання робіт 3.2.3. Кінцевий розрахунок за даним Договором за надані послуги в розмірі 10 % від вартості Договору здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Висновку з ОВД, Звіту про громадські обговорення та підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 10

Тендерна документація

25 лютого 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:59
Звіт_про_укладені_договори_ОВД.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СМАРТ ЛЕКС ГРУП"
#41482360
Переможець 840 107,70
UAH
25 лютого 2020 18:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 18:03
Звіт_про_укладені_договори_ОВД.doc укладений
25 лютого 2020 18:02