Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01993305 |
Місцезнаходження: | 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114 |
Контактна особа: |
Зобків Ніна Степанівна +380950612795 nina.zobkiv@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 18:13 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
25 лютого 2020 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 18:02 |
sndt9fc.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-12-000015 ● b573b497abe842c4b66f2607f3a19a6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2020 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2020 № 15
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.03.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-02-25-003004-a 25.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, сформованого за результатами перевірки проведеної на підставі Наказу від 12.03.2020 № 15 Про початок моніторингу закупівель, згідно змісту якого Замовником неправомірно застосовано переговорну процедуру закупівлі, оскільки документально не підтверджено та не обґрунтовано наявність підстав, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі у пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»,- повідомляємо наступне. Пункт 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), не передбачає обов’язок Замовника, під час обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, робити посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. У пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, форму якого визначено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі Наказ) не передбачено обов’язок Замовника, під час обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, робити посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, окрім того дане повідомлення заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Пункт 2 Наказу також не передбачає обов’язок Замовника, під час обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, робити посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Електронна система закупівель не містить поля для заповнення, передбаченого для посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, при чому, у разі не заповнення поля, яке згідно законодавства є обов’язковим, система не надає закупівлі статус завершеної, в той час як закупівлі (UA-2020-02-25-003004-a) надано статус «завершена», що слугує додатковим підтвердженням виконання вимог закупівельного законодавства. Додатково звертаємо увагу на те що ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" – переможець відкритих торгів, проведених з метою закупівлі електричної енергії (UA-2019-11-26-000397-c), протягом дії договору, укладеного між нами як Замовником та ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" так і не приступило до виконання своїх зобов’язань а також запропонувало розірвати договір у зв’язку з тим що їхні технології не дають можливості забезпечувати електричною енергією територію, на якій розташований Замовник. Крім того, розірвання договору запропоновано Переможцем - ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" із зазначенням відсутності будь-яких претензій зі сторони Замовника, що було озвучено у той час, коли кошти передбачені на закупівлю електричної енергії згідно додаткової угоди про продовження дії договору, укладеного між Замовником та ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" було використано. Разом з тим, постачання електричної енергії постачальником «останньої надії», яким є ДПЗД «Укрінтеренерго» здійснюється виключно у таких випадках: банкрутства, ліквідації попереднього електропостачальника; завершення строку дії ліцензії, зупинення або анулювання ліцензії з постачання електричної енергії споживачам попереднього електропостачальника; невиконання або неналежного виконання електропостачальником Правил ринку, Правил ринку НДН та ВДР, що унеможливило постачання електричної енергії споживачам; необрання споживачем електропостачальника, зокрема після розірвання (припинення) договору з попереднім електропостачальником; в інших випадках, передбачених Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312,- при чому жоден з них не був актуальним для Замовника. Крім того, тариф ДПЗД «Укрінтеренерго» є вищим за тариф ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД", що додатково спонукало Замовника (який перебував в умовах нагальної потреби, здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями), дотримуватися одних з основних принципів Закону таких як максимальна економія та ефективність а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
2020-03-21 18:48:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
3 164 600,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 18:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 09:59
|
ел.енергiя_ДУ_2.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2020 15:35
|
Додаткова угода | зміни до договору |
21 березня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 17:52
|
Додаткова угода | зміни до договору |
10 березня 2020 17:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фактичний розмір кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 240175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | обсяг фактичного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 240175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |