Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
3 164 600,00 UAH
UA-2020-02-25-003004-a 98ae7d4483744944841cd52c772783d9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зобків Ніна Степанівна

+380950612795 nina.zobkiv@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Контактна особа: Зобків Ніна Степанівна
+380950612795
nina.zobkiv@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1541022 кВт*год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

25 лютого 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 18:02
sndt9fc.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-12-000015 ● b573b497abe842c4b66f2607f3a19a6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020 14:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

12.03.2020 № 15

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.03.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-02-25-003004-a 25.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись з висновком ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, сформованого за результатами перевірки проведеної на підставі Наказу від 12.03.2020 № 15 Про початок моніторингу закупівель, згідно змісту якого Замовником неправомірно застосовано переговорну процедуру закупівлі, оскільки документально не підтверджено та не обґрунтовано наявність підстав, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі у пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»,- повідомляємо наступне. Пункт 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), не передбачає обов’язок Замовника, під час обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, робити посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. У пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, форму якого визначено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі Наказ) не передбачено обов’язок Замовника, під час обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, робити посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, окрім того дане повідомлення заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Пункт 2 Наказу також не передбачає обов’язок Замовника, під час обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, робити посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Електронна система закупівель не містить поля для заповнення, передбаченого для посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, при чому, у разі не заповнення поля, яке згідно законодавства є обов’язковим, система не надає закупівлі статус завершеної, в той час як закупівлі (UA-2020-02-25-003004-a) надано статус «завершена», що слугує додатковим підтвердженням виконання вимог закупівельного законодавства. Додатково звертаємо увагу на те що ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" – переможець відкритих торгів, проведених з метою закупівлі електричної енергії (UA-2019-11-26-000397-c), протягом дії договору, укладеного між нами як Замовником та ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" так і не приступило до виконання своїх зобов’язань а також запропонувало розірвати договір у зв’язку з тим що їхні технології не дають можливості забезпечувати електричною енергією територію, на якій розташований Замовник. Крім того, розірвання договору запропоновано Переможцем - ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" із зазначенням відсутності будь-яких претензій зі сторони Замовника, що було озвучено у той час, коли кошти передбачені на закупівлю електричної енергії згідно додаткової угоди про продовження дії договору, укладеного між Замовником та ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" було використано. Разом з тим, постачання електричної енергії постачальником «останньої надії», яким є ДПЗД «Укрінтеренерго» здійснюється виключно у таких випадках: банкрутства, ліквідації попереднього електропостачальника; завершення строку дії ліцензії, зупинення або анулювання ліцензії з постачання електричної енергії споживачам попереднього електропостачальника; невиконання або неналежного виконання електропостачальником Правил ринку, Правил ринку НДН та ВДР, що унеможливило постачання електричної енергії споживачам; необрання споживачем електропостачальника, зокрема після розірвання (припинення) договору з попереднім електропостачальником; в інших випадках, передбачених Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312,- при чому жоден з них не був актуальним для Замовника. Крім того, тариф ДПЗД «Укрінтеренерго» є вищим за тариф ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД", що додатково спонукало Замовника (який перебував в умовах нагальної потреби, здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями), дотримуватися одних з основних принципів Закону таких як максимальна економія та ефективність а також запобігання корупційним діям і зловживанням.

2020-03-21 18:48:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 3 164 600,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 18:13

Документи

25 лютого 2020 18:12
Електронний підпис
25 лютого 2020 18:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
3 164 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 18:12
Електронний підпис
25 лютого 2020 18:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 09:59
ел.енергiя_ДУ_2.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
21 березня 2020 15:35
Додаткова угода зміни до договору
21 березня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 17:52
Додаткова угода зміни до договору
10 березня 2020 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фактичний розмір кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 240175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обсяг фактичного фінансування
Номер договору про закупівлю: 240175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: моніторинг