Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Встановлення та ремонт засобів організації дорожнього руху, дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Kherson region. Installation and maintenance of road traffic equipment, road signs, signal columns.
Очікувана вартість
4 507 468,21 UAH
UA-2020-02-25-002812-a 5adc4014cd2444d3a1d72ba391aca2a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

380552367768 sadho-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Вебсайт: http://ks.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
380552367768
sadho-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Kherson Oblast
National ID: 25899361
Contact point: Funtova Nadia Sergiyivna
380552367768
sadho-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:59
Очікувана вартість: 4 507 468,21 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 537,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135224.04 UAH
Publication date: 25 лютого 2020 17:01
Enquiries until: 17 березня 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 березня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 4 507 468 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 537 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Встановлення та ремонт засобів організації дорожнього руху, дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків).
63710000-9- Support services for land transport (Services in maintenance of principal motor roads in public use of Kherson region. Installation and maintenance of road traffic equipment, road signs, signal columns)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Встановлення та ремонт засобів організації дорожнього руху, дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків (джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, автомобільні дороги загального користування державного значення Херсонської області, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services in maintenance of principal motor roads in public use of Kherson region. Installation and maintenance of road traffic equipment, road signs, signal columns (source of procurement financing: budget funds)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:04
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc
25 лютого 2020 17:04
Документація.doc
25 лютого 2020 17:03
ДОДАТОК 1.doc
25 лютого 2020 17:03
ДОДАТОК 2 .doc
25 лютого 2020 17:02
ДОДАТОК 3.doc
25 лютого 2020 17:02
ДОДАТОК 4.doc
25 лютого 2020 17:02
ДОДАТОК 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічної специфікації
Дата подання: 10 березня 2020 11:44
Дата відповіді: 12 березня 2020 10:20
Згідно Додатку 2 технічної специфікації Замовником прописано використовувати «Для виготовлення інформаційно-вказівних знаків використовувати плівку згідно пункту 5.4.3. ДСТУ 4100:2014 Тип 2 (високоінтенсивний) - плівка з високою інтенсивністю світлоповертання та оптичною системою зі сферичних лінз (мікросклокульок), об'єднаних у стільники, або мікропризм» та не надано інформацію, яку саме плівку використовувати на дорожніх знаках та табличках. Також просимо надати інформацію щодо стійки дорожнього знаку, вона повинна бути оцинкована або чорна пофарбована?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 12.03.2020 року № 63) розглянуто ваше запитання від 10.03.2020 року.

За результатами розгляду повідомляємо:
1) Для виготовлення типових дорожніх знаків та табличок до них використовувати плівку згідно пункту 5.4.3. ДСТУ 4100:2014 Тип 1 (інженерний) - плівки з середньою інтенсивністю світлоповертання та оптичною системою зі сферичних лінз (мікросклокульок);
2) Стійки дорожніх знаків – з чорного металу пофарбовані сірою фарбою.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 березня 2020
UA-2020-02-25-002812-a5adc4014cd2444d3a1d72ba391aca2a8
Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Учасник Документи Рішення
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Комплектавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 березня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 08:46
Електронний підпис
26 березня 2020 08:45
Електронний підпис
26 березня 2020 08:41
Електронний підпис
26 березня 2020 08:39
Електронний підпис
26 березня 2020 08:38
Електронний підпис
26 березня 2020 08:37
Електронний підпис
26 березня 2020 08:32
Договірна ціна.PDF
26 березня 2020 08:31
Проект договору.PDF
26 березня 2020 08:31
203228_51 _3_135_224,04.zip
26 березня 2020 08:31
Bankivska Licenzia.zip
26 березня 2020 08:31
Dovidka pro nazvu.zip
26 березня 2020 08:31
Dovirenist_Savchenko.zip
26 березня 2020 08:31
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 березня 2020 08:31
Довідка ст. 17.PDF
26 березня 2020 08:29
Довідка про техніку.PDF
26 березня 2020 08:29
20М-ОАД17 від 13.07.2017р.rar
26 березня 2020 08:28
Бухгалтерська довідка.PDF
26 березня 2020 08:28
Довідка про працівників.PDF
26 березня 2020 08:27
Технічна специфікація.PDF
26 березня 2020 08:27
Гарантійний лист.PDF

Документи

27 березня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 квітня 2020 17:21
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:20
Локальний кошторис.pdf
17 квітня 2020 17:20
Відомість ресурсів.pdf
09 квітня 2020 09:20
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:19
Довідка МВС.pdf
26 березня 2020 17:55
Електронний підпис
26 березня 2020 17:55
Електронний підпис
26 березня 2020 17:54
Договірна ціна.pdf
26 березня 2020 17:54
Статут та опис.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина V.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина IV.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина III.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина II.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина I.pdf
26 березня 2020 17:54
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ПП "Комплектавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Комплектавтодор" 3 873 960,78
UAH з ПДВ
3 873 960,78
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 4 434 893,66
UAH з ПДВ
4 434 893,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 17:21
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:20
Локальний кошторис.pdf
17 квітня 2020 17:20
Відомість ресурсів.pdf
09 квітня 2020 09:20
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:19
Довідка МВС.pdf
26 березня 2020 17:55
Електронний підпис
26 березня 2020 17:55
Електронний підпис
26 березня 2020 17:54
Договірна ціна.pdf
26 березня 2020 17:54
Статут та опис.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина V.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина IV.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина III.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина II.pdf
26 березня 2020 17:54
Довідки, частина I.pdf
26 березня 2020 17:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 08:46
Електронний підпис
26 березня 2020 08:45
Електронний підпис
26 березня 2020 08:41
Електронний підпис
26 березня 2020 08:39
Електронний підпис
26 березня 2020 08:38
Електронний підпис
26 березня 2020 08:37
Електронний підпис
26 березня 2020 08:32
Договірна ціна.PDF
26 березня 2020 08:31
Проект договору.PDF
26 березня 2020 08:31
203228_51 _3_135_224,04.zip
26 березня 2020 08:31
Bankivska Licenzia.zip
26 березня 2020 08:31
Dovidka pro nazvu.zip
26 березня 2020 08:31
Dovirenist_Savchenko.zip
26 березня 2020 08:31
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 березня 2020 08:31
Довідка ст. 17.PDF
26 березня 2020 08:29
Довідка про техніку.PDF
26 березня 2020 08:29
20М-ОАД17 від 13.07.2017р.rar
26 березня 2020 08:28
Бухгалтерська довідка.PDF
26 березня 2020 08:28
Довідка про працівників.PDF
26 березня 2020 08:27
Технічна специфікація.PDF
26 березня 2020 08:27
Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Комплектавтодор"

ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Комплектавтодор"
#14113570
Переможець 3 873 960,78
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Комплектавтодор"
#14113570
3 873 960,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:13
Додаткова угода №2 від 28.01.2021.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 17:03
Договір №1-КАД20.pdf укладений
21 квітня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.3 р. ХІІ «Строк дії договору» Договору - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: №1-КАД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закон України «Про публічні закупівлі» та п. 12.3 р. ХІІ «Строк дії договору» Договору - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: №1-КАД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 648 179,48
UAH (в тому числі ПДВ 774 696,58 UAH)