Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо прибирання та підмітання вулиць міста Олешки
Очікувана вартість
3 257 800,00 UAH
UA-2020-02-25-002780-c eaa7f2f0dd564c978a62495aba626da9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюріна Катерина Анатоліївна

+380554222451 katerina_tyurina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Тюріна Катерина Анатоліївна
+380554222451
katerina_tyurina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:49
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:51
Очікувана вартість: 3 257 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 289,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97734 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46913235 м.кв
Послуги щодо прибирання та підмітання вулиць міста Олешки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, територія міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за послуги здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця послуг - по факту надання послуг, по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі. Розрахунки проводяться на підставі акта наданих послуг, підписаного Сторонами, оплата здійснюється протягом 7 банківських днів, в залежності від фінансування з міського бюджету, при необхідності відтермінування платежу. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:46
Оголошення прибирання підміт.pdf
25 лютого 2020 16:46
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ПІВДЕНЬ 3 249 634,89
UAH з ПДВ
3 249 634,89
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноклінінг" 3 255 001,46
UAH з ПДВ
3 255 001,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 13:59
Електронний підпис
19 березня 2020 13:56
Банківська гарантія
19 березня 2020 13:56
Банківська гарантія
19 березня 2020 13:56
Договір про закупівлю
19 березня 2020 13:56
Розрахунки вартості
19 березня 2020 13:56
Протокол узгодження ціни
19 березня 2020 13:56
Копія статуту
19 березня 2020 13:55
Копія виписки
19 березня 2020 13:55
Довідка МВС
13 березня 2020 11:59
Електронний підпис
13 березня 2020 11:57
Копія статуту.pdf
13 березня 2020 11:57
Банківська гарантія.pdf
13 березня 2020 11:57
Копія договору 020Г20.pdf
13 березня 2020 11:57
Копія договору 1ПР.pdf
13 березня 2020 11:57
Копія договору 1 В.pdf
13 березня 2020 11:57
Копі договору 1УТ.pdf
13 березня 2020 11:56
Лист про відповідність.pdf
13 березня 2020 11:56
Додаток3 Довідка.pdf
13 березня 2020 11:56
Наказ на директора.pdf
13 березня 2020 11:56
Повноваження особи.pdf
13 березня 2020 11:56
Зміст.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 16:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ПІВДЕНЬ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноклінінг"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ПІВДЕНЬ
#42676570
3 249 634,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:59
Д У Дог158.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:31
Д У 2 до Дог 158.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:24
Повідомлення підмітання 2020.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 12:22
Додаткова угода підмітання 2020.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 12:34
Договір укладений
30 березня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «п. 3.1 розділу III «Ціна договору» викласти в такій редакції: «Ціна цього Договору становить: 2 622 074, 25 грн. (два мільйони шістсот двадцять дві тисячі сімдесят чотири грн. 22 коп.) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достат¬ній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не пере¬вищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сто¬рони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю № 158 від 30.03.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, на початку наступного року, а саме — до 28.02.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести до Договору такі зміни: а) доповнити п.3.1 розділу III «Ціна договору» текстом такого змісту: «Ціна цього договору з 04.01.2021р. по 28.02.2021р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік»; б) п. 12.1 розділу ХІІ «Строк дії договору» викласти в такій редакції: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 28.02.2021р., а в частині гарантійних зобов’язань — до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): а) п. 3.1 розділу III «Ціна договору» викласти в такій редакції: «Ціна цього договору становить 524 414,85 грн. (п’ятсот двадцять чотири тисячі чотириста чотирнадцять грн. 85 коп.) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 644 408,07
UAH