Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне :Біндер (брошурувальник) Agent B-25-2 w.
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002466-a 585dfbf07662465f840245231ead3365
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шило Тетяна Михайлівна

380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сновська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061932
Місцезнаходження: 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5
Контактна особа: Шило Тетяна Михайлівна
380976436640
msnovsk_shilo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне :Біндер (брошурувальник) Agent B-25-2 w, не менше 450 аркушів для зшивання. В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне :Біндер (брошурувальник) Agent B-25-2 w, не менше 450 аркушів для зшивання. В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар проводиться на підставі накладної. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:08
купля-продажа договір проєкт.doc
25 лютого 2020 16:05
Оголошення біндер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:10
Дата відповіді: 27 лютого 2020 10:58
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ? - Інформуємо, що спроби застосувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-c.а2 чи у рішенні АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги приймаються, але технічні характеристики не повинні відрізнятися. Модель обов`язково повинна вказуватися в найменуванні товару. Фізичні особи-підприємці допускаються до участі у торгах. Та їхня пропозиція пропозиція буде оціюватися як остаточна та ПДВ не буде додаватися.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій