Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне :Біндер (брошурувальник) Agent B-25-2 w.
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002466-a ● 585dfbf07662465f840245231ead3365
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сновська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061932 |
Місцезнаходження: | 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5 |
Контактна особа: |
Шило Тетяна Михайлівна 380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне :Біндер (брошурувальник) Agent B-25-2 w, не менше 450 аркушів для зшивання. В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне :Біндер (брошурувальник) Agent B-25-2 w, не менше 450 аркушів для зшивання. В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2020
—
10 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий товар проводиться на підставі накладної. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 16:08 |
купля-продажа договір проєкт.doc | |
25 лютого 2020 16:05 |
Оголошення біндер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:10
Дата відповіді: 27 лютого 2020 10:58
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
- Інформуємо, що спроби застосувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-c.а2 чи у рішенні АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги приймаються, але технічні характеристики не повинні відрізнятися. Модель обов`язково повинна вказуватися в найменуванні товару. Фізичні особи-підприємці допускаються до участі у торгах. Та їхня пропозиція пропозиція буде оціюватися як остаточна та ПДВ не буде додаватися.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій