Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт харчоблоку, їдальні/актової зали (сумісне приміщення), благоустрій території Комунальної закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №107» Дніпровської міської ради, розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Холмогорська, 7А» Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 305 440,00 UAH
UA-2020-02-25-002444-c d926ae10f1a648049278bf72c75048aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:58
Очікувана вартість: 2 305 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 527,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт харчоблоку, їдальні/актової зали (сумісне приміщення), благоустрій території Комунальної закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №107» Дніпровської міської ради, розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Холмогорська, 7А» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холмогорська, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" 2 280 040,92
UAH з ПДВ
2 280 040,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЛ" 2 300 149,53
UAH з ПДВ
2 300 149,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 11:23
Електронний підпис
13 березня 2020 11:22
довідка.pdf
13 березня 2020 11:22
довідка ДПС.pdf
13 березня 2020 11:22
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 18:12
Електронний підпис
11 березня 2020 18:11
Кошторис.rar
11 березня 2020 18:11
наказ+рішення директор.pdf
11 березня 2020 18:11
39.1 ліцензія АВК.pdf
11 березня 2020 18:11
37 гарант.лист 10 років.pdf
11 березня 2020 18:11
35 лист звіт рух коштів.pdf
11 березня 2020 18:11
24 гарант.лист вимоги БКУ.pdf
11 березня 2020 18:11
21.1 паспорт директора.pdf
11 березня 2020 18:11
20 лист щодо субпідр. 20%.pdf
11 березня 2020 18:11
18 ліцензія.pdf
11 березня 2020 18:11
14 Статут.pdf
11 березня 2020 18:11
13.2 відгук_2.pdf
11 березня 2020 18:11
13.2 відгук_1.pdf
11 березня 2020 18:11
12.1 ЦПД ч.3.pdf
11 березня 2020 18:11
12.1 ЦПД ч.2.pdf
11 березня 2020 18:11
12.1 накази+ЦПД ч.1.pdf
11 березня 2020 18:11
12 довідка персонал.pdf
11 березня 2020 18:11
10.5 накладна обладнання.pdf
11 березня 2020 18:11
10.4 акт обладнання.pdf
11 березня 2020 18:11
10.1 тех.паспорт кран.pdf
11 березня 2020 18:11
10.1 договір кран.pdf
11 березня 2020 18:11
10 довідка обладнання.pdf
11 березня 2020 18:11
9 лист відп-ть ст.ст. 16-17.pdf
11 березня 2020 18:11
5 лист дотримання зак-ва.pdf
11 березня 2020 18:11
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 13:50
Електронний підпис
11 березня 2020 13:48
наказ директор.pdf
11 березня 2020 13:48
Договір спецтехніка.pdf
11 березня 2020 13:48
Ліцензія СТЛ.pdf
11 березня 2020 13:48
Договір оренди офіс.pdf
11 березня 2020 13:48
довідка банк.pdf
11 березня 2020 13:48
паспорт директора.pdf
11 березня 2020 13:48
наказ 30.pdf
11 березня 2020 13:48
відомості ЄДРПОУ 04.03..pdf
11 березня 2020 13:48
статут.rar
11 березня 2020 13:48
аналогічний договір 1.pdf
11 березня 2020 13:48
наказ 12.pdf
11 березня 2020 13:48
наказ 33 35.pdf
11 березня 2020 13:48
аналогічний договір 2.pdf
11 березня 2020 13:48
Листи.pdf
11 березня 2020 13:48
Договор.pdf
11 березня 2020 13:48
Кошторис БК СТЛ.zip
11 березня 2020 13:48
Тендер проп.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
Переможець 2 280 040,92
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
2 280 040,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:50
дод.угода №7 від 25.11.2020 договір №06ПД_20 від 01.04.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 12:40
Дод.угода № 6 від 30.10.2020 до дог. № 06ПД_20.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 16:56
Дод.угода № 5 від 31.07.2020 до дог. 06ПД_20.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 17:12
Дод.угода №4 від 23.06.2020 договір 06ПД_20.pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 11:08
Дод.угода №3 від 29.05.2020 договір №06ПД_20.pdf зміни до договору
29 травня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 12:00
дод.угода №2 від 28.04.2020 договір №06ПД_20 від 01.04.2020.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 13:15
дод.угода №1 від 01.04.2020 договір №06ПД_20 від 01.04.2020 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:03
договір №06ПД_20 від 01.04.2020 (2).pdf укладений
02 квітня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 06ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 323 789,20
UAH