Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС)
Очікувана вартість
957 922,86 UAH
UA-2020-02-25-002324-a ● 460a78b687ef49a2a2768e9a437197cb
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Єфімов Володимир Володимирович +380472319613 EFIMOV-VV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 15:03 |
Очікувана вартість: | 957 922,86 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 789,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-29-000983-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за Договором Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) календарних днів, з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_т_Додаток_3_Інформація_для_переможця_торгів (2).docx | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_т_Додаток_4_Проект_договору (1).pdf | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_т_ Додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_т_Додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_т_Додаток_2_Перелік_інформації (1).docx | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_т_Додаток_1 (1).docx | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_т (1).docx | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_т _Додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_тд_п_Додаток_1-1_Гарантійний_лист.docx | |
25 лютого 2020 15:43 |
20т150_т_Додаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002324-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УА-СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:41210946
Дата подання: 23 березня 2020 11:21
ВИМОГА
ВИМОГА
На веб-порталі Уповноваженого органу, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, https://prozorro.gov.ua Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (надалі за текстом – «Замовник») опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-25-002324-а на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
Відповідно до відомостей реєстру отриманих тендерних пропозицій тендерні пропозиції подали п’ять учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю "УА-Системи" (надалі за текстом – «Скаржник»), Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙМЕТР СЕРВІС», ПрАТ «ЕНЕРГООБЛІК», Спільне підприємство «РАДМІРТЕХ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю та ПрАТ «Івано-франківський завод «ПРОМПРИЛАД».
Рішенням тендерного комітету ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» (протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника № 20-т150-р від 19.03.2020 р.), тендерну пропозицію учасника, який запропонував найкращу ціну, - Товариства з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» відхилено з наступних підстав:
1) Відповідно до сертифікату калібрування на установку з еталонними лічильниками газу РИТМ (за №201 К 04/19 від 06.12.2019 р.) максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань складає +- 0,3%) для повірочного стенду, повірочної установки, визначеної в підп. 2.1.1. п. 2.1. Додатку ІІ до Тендерної документації.
Однак, Скаржник не може погодитися із вказаним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують не лише його права та інтереси, а й норми Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги своєї скарги обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Додатку ІІ до Тендерної документації учасник повинен був надати інформацію щодо відповідності кваліфікаційним (ому) критеріям (ю), а саме: скан-копію з оригіналу копії документу, що підтверджує наявність власного, орендованого або взятого на субвиконання атестованого повірочного стенду (повірочної установки) з наступними метрологічними характеристиками:
- Діапазон вимірювання витрати:
Мінімальне значення, не більше 0,016 м3/год;
Максимальне значення, не менше 7800 м3/год;
- Максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань, не більше +- 0,3%:
На виконання вказаної умови тендерної документації Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено сертифікат калібрування на установку з еталонними лічильниками газу РИТМ за №201 К 04/19 від 06.12.2019 р. з максимальним значенням розширеної невизначеності вимірювань +- 0,33 % ( Сертифікат калібрування РИТМ.pdf).
Згідно з Додатком І до тендерної документації запропоновані учасником послуги повинні відповідати наступним вимогам:
- Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність»;
- Закон України «Про охорону праці»;
- ДСТУ OIML D 20:2008 Метрологія. Первинна та періодична повірка засобів вимірювальної техніки і контроль процесів вимірювання;
- НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні;
- СНиП ІІІ-42-80 Правила производства и приемки работ. Магистральные трубопроводы;
- ГОСТ 12.2.003-91 ССБТ. Оборудование производственное. Общие требования безопасности;
- НДТОВ 04-004:2019 Порядок технічного обслуговування засобів вимірювальної техніки на газовимірювальних об’єктах.
Згідно з частиною 1 статті 2 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» законодавство України про метрологію та метрологічну діяльність складається з цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері.
Частиною 3 статті 4 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено, що діяльність пов’язану із забезпеченням функціонування та розвитку метрологічної системи України, координує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Відповідно до абзацу 18, пункту 6, розділу ІІ Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебуває в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 193 від 08.02.2016 р. передбачено, що для еталонів, які застосовують під час проведення повірки, обов'язково наводяться граничні значення невизначеностей вимірювань, які повинні забезпечувати ці еталони, і що відношення розширеної невизначеності (за довірчої ймовірності 95 %) значення величини, яку відтворює або вимірює еталон, до максимально допустимої похибки ЗВТ, що підлягає повірці, має бути не більше ніж один до трьох.
Таким чином, максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань, що становить +- 0,33% установки повірочної з еталонними лічильниками газу РИТМ № 201 К 04/19 від 06.12.2019 р. цілком відповідає чинному в України законодавства.
Необхідно також звернути увагу, що тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною.
На підставі вищевикладеного, обґрунтовано стверджуємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УА-Системи», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 20-т150-р від 19.03.2020 року, Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• недискримінація учасників (відхилення тендерної пропозиції Скаржника всупереч її відповідності вимогам Тендерної документації та запропонованої найнижчої ціни робіт);
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ненадання належної правової оцінки факту підтвердження Товариством з обмеженою відповідальністю «УА-Системи» його відповідності кваліфікаційним критеріям).
Слід відзначити, що своїми діями Замовник порушив не лише принципи здійснення публічних закупівель, а й приписи чинного законодавства, зокрема ч. 1 ст. 30, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до приписів ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом здійснюється Замовником за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. (ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію (лише) в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, надані у складі Тендерної пропозиції ТОВ «УА-Системи» документи підтверджують як раз зворотне, а саме його повну відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Замовником.
Обґрунтовано стверджуємо, що Тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації, вказаним учасником запропоновану найкращу ціну, а тому саме його має бути визнано переможцем відкритих торгів UA-2020-02-25-002324-а на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
У зв’язку із недотриманням Замовником вимог закону порушено права ТОВ «УА-Системи», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується також і тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, який запропонував найкращу ціну, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УА-Системи», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №20-т150-р від 19.03.2020 р. під час процедури відкритих торгів UA-2020-02-25-002324-а на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
3.Визнати ТОВ «УА-СИСТЕМИ» переможцем закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
Розгорнути
Згорнути
На веб-порталі Уповноваженого органу, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, https://prozorro.gov.ua Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (надалі за текстом – «Замовник») опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-25-002324-а на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
Відповідно до відомостей реєстру отриманих тендерних пропозицій тендерні пропозиції подали п’ять учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю "УА-Системи" (надалі за текстом – «Скаржник»), Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙМЕТР СЕРВІС», ПрАТ «ЕНЕРГООБЛІК», Спільне підприємство «РАДМІРТЕХ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю та ПрАТ «Івано-франківський завод «ПРОМПРИЛАД».
Рішенням тендерного комітету ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» (протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника № 20-т150-р від 19.03.2020 р.), тендерну пропозицію учасника, який запропонував найкращу ціну, - Товариства з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» відхилено з наступних підстав:
1) Відповідно до сертифікату калібрування на установку з еталонними лічильниками газу РИТМ (за №201 К 04/19 від 06.12.2019 р.) максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань складає +- 0,3%) для повірочного стенду, повірочної установки, визначеної в підп. 2.1.1. п. 2.1. Додатку ІІ до Тендерної документації.
Однак, Скаржник не може погодитися із вказаним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують не лише його права та інтереси, а й норми Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги своєї скарги обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Додатку ІІ до Тендерної документації учасник повинен був надати інформацію щодо відповідності кваліфікаційним (ому) критеріям (ю), а саме: скан-копію з оригіналу копії документу, що підтверджує наявність власного, орендованого або взятого на субвиконання атестованого повірочного стенду (повірочної установки) з наступними метрологічними характеристиками:
- Діапазон вимірювання витрати:
Мінімальне значення, не більше 0,016 м3/год;
Максимальне значення, не менше 7800 м3/год;
- Максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань, не більше +- 0,3%:
На виконання вказаної умови тендерної документації Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено сертифікат калібрування на установку з еталонними лічильниками газу РИТМ за №201 К 04/19 від 06.12.2019 р. з максимальним значенням розширеної невизначеності вимірювань +- 0,33 % ( Сертифікат калібрування РИТМ.pdf).
Згідно з Додатком І до тендерної документації запропоновані учасником послуги повинні відповідати наступним вимогам:
- Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність»;
- Закон України «Про охорону праці»;
- ДСТУ OIML D 20:2008 Метрологія. Первинна та періодична повірка засобів вимірювальної техніки і контроль процесів вимірювання;
- НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні;
- СНиП ІІІ-42-80 Правила производства и приемки работ. Магистральные трубопроводы;
- ГОСТ 12.2.003-91 ССБТ. Оборудование производственное. Общие требования безопасности;
- НДТОВ 04-004:2019 Порядок технічного обслуговування засобів вимірювальної техніки на газовимірювальних об’єктах.
Згідно з частиною 1 статті 2 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» законодавство України про метрологію та метрологічну діяльність складається з цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері.
Частиною 3 статті 4 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено, що діяльність пов’язану із забезпеченням функціонування та розвитку метрологічної системи України, координує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Відповідно до абзацу 18, пункту 6, розділу ІІ Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебуває в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 193 від 08.02.2016 р. передбачено, що для еталонів, які застосовують під час проведення повірки, обов'язково наводяться граничні значення невизначеностей вимірювань, які повинні забезпечувати ці еталони, і що відношення розширеної невизначеності (за довірчої ймовірності 95 %) значення величини, яку відтворює або вимірює еталон, до максимально допустимої похибки ЗВТ, що підлягає повірці, має бути не більше ніж один до трьох.
Таким чином, максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань, що становить +- 0,33% установки повірочної з еталонними лічильниками газу РИТМ № 201 К 04/19 від 06.12.2019 р. цілком відповідає чинному в України законодавства.
Необхідно також звернути увагу, що тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною.
На підставі вищевикладеного, обґрунтовано стверджуємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УА-Системи», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 20-т150-р від 19.03.2020 року, Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• недискримінація учасників (відхилення тендерної пропозиції Скаржника всупереч її відповідності вимогам Тендерної документації та запропонованої найнижчої ціни робіт);
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ненадання належної правової оцінки факту підтвердження Товариством з обмеженою відповідальністю «УА-Системи» його відповідності кваліфікаційним критеріям).
Слід відзначити, що своїми діями Замовник порушив не лише принципи здійснення публічних закупівель, а й приписи чинного законодавства, зокрема ч. 1 ст. 30, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до приписів ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом здійснюється Замовником за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. (ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію (лише) в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, надані у складі Тендерної пропозиції ТОВ «УА-Системи» документи підтверджують як раз зворотне, а саме його повну відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Замовником.
Обґрунтовано стверджуємо, що Тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації, вказаним учасником запропоновану найкращу ціну, а тому саме його має бути визнано переможцем відкритих торгів UA-2020-02-25-002324-а на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
У зв’язку із недотриманням Замовником вимог закону порушено права ТОВ «УА-Системи», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується також і тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, який запропонував найкращу ціну, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УА-Системи», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №20-т150-р від 19.03.2020 р. під час процедури відкритих торгів UA-2020-02-25-002324-а на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
3.Визнати ТОВ «УА-СИСТЕМИ» переможцем закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових та побутових лічильників газу на ГРС).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 17:10
Тендерна документація підготовлена Замовником відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі, а також кваліфікаційні вимоги до учасника процедури.
Так, відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Додатку ІІ до Тендерної документації учасник повинен був надати інформацію щодо відповідності кваліфікаційним (ому) критеріям (ю), а саме: скан-копію з оригіналу копії документу, що підтверджує наявність власного, орендованого або взятого на субвиконання атестованого повірочного стенду (повірочної установки) з наступними метрологічними характеристиками:
- Діапазон вимірювання витрати:
Мінімальне значення, не більше 0,016 м3/год;
Максимальне значення, не менше 7800 м3/год;
- Максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань, не більше ± 0,3%:
Слід окремо зауважити, що в період подання пропозицій жоден з учасників не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації. Тобто, на час подання тендерних пропозицій Скаржнику були зрозумілі всі вимоги тендерної документації.
Розгляд тендерної пропозиції Скаржника Замовник здійснював згідно ч. 5 ст. 28 Закону, а саме: Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції Скаржника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та визначив відповідність Скаржника кваліфікаційним критеріям.
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовник визначив, що у своїй тендерній пропозиції Скаржник надав Сертифікат калібрування на установку з еталонними лічильниками газу РИТМ за №201 К 04/19 від 06.12.2019 р. з максимальним значенням розширеної невизначеності вимірювань ± 0,33 % (Сертифікат калібрування РИТМ.pdf).
Отже, тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, а тому Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України № 922-VIII ''Про публічні закупівлі'' (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Причини відхилення визначені в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 20-т150-р від 19.03.2020 р., оприлюдненого на веб-порталі.
Таким чином, при проведенні закупівлі Замовник виконав вимоги Закону та інших нормативних документів в сфері публічних закупівель. Також Замовник повністю дотримався принципів здійснення закупівель таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Додатку ІІ до Тендерної документації учасник повинен був надати інформацію щодо відповідності кваліфікаційним (ому) критеріям (ю), а саме: скан-копію з оригіналу копії документу, що підтверджує наявність власного, орендованого або взятого на субвиконання атестованого повірочного стенду (повірочної установки) з наступними метрологічними характеристиками:
- Діапазон вимірювання витрати:
Мінімальне значення, не більше 0,016 м3/год;
Максимальне значення, не менше 7800 м3/год;
- Максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань, не більше ± 0,3%:
Слід окремо зауважити, що в період подання пропозицій жоден з учасників не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації. Тобто, на час подання тендерних пропозицій Скаржнику були зрозумілі всі вимоги тендерної документації.
Розгляд тендерної пропозиції Скаржника Замовник здійснював згідно ч. 5 ст. 28 Закону, а саме: Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції Скаржника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та визначив відповідність Скаржника кваліфікаційним критеріям.
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовник визначив, що у своїй тендерній пропозиції Скаржник надав Сертифікат калібрування на установку з еталонними лічильниками газу РИТМ за №201 К 04/19 від 06.12.2019 р. з максимальним значенням розширеної невизначеності вимірювань ± 0,33 % (Сертифікат калібрування РИТМ.pdf).
Отже, тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, а тому Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України № 922-VIII ''Про публічні закупівлі'' (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Причини відхилення визначені в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 20-т150-р від 19.03.2020 р., оприлюдненого на веб-порталі.
Таким чином, при проведенні закупівлі Замовник виконав вимоги Закону та інших нормативних документів в сфері публічних закупівель. Також Замовник повністю дотримався принципів здійснення закупівель таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
784 402,50
UAH
|
784 402,50
UAH
|
Документи |
ПрАТ "Енергооблік" |
832 500,00
UAH
|
832 500,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙМЕТЕР СЕРВІС» |
951 504,14
UAH
|
876 540,00
UAH
|
Документи |
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
882 544,00
UAH
|
882 544,00
UAH
|
Документи |
ПРАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД" |
947 041,16
UAH
|
947 041,16
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Відхилено |
784 402,50
UAH
|
19 березня 2020 10:29
|
ПрАТ "Енергооблік" #24662711 |
Відхилено |
832 500,00
UAH
|
25 березня 2020 18:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙМЕТЕР СЕРВІС» #34603403 |
Відхилено |
876 540,00
UAH
|
01 квітня 2020 16:36
|
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #31559582 |
Відхилено |
882 544,00
UAH
|
07 квітня 2020 17:06
|
ПРАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД" #05782912 |
Відхилено |
947 041,16
UAH
|
13 квітня 2020 16:26
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 квітня 2020 16:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі