Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 37530000-2 (Спорядження для висотних навчань (альпінізм)
Очікувана вартість
211 900,00 UAH
UA-2020-02-25-002164-c ● e2fdf1c2ef794530be2d3b31e6d230ef
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3 |
Контактна особа: |
Панько Катерина Ігорівна 0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 211 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 059,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133 од.
Спорядження для висотних навчань (альпінізм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 15:38 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція (1).doc | |
25 лютого 2020 15:38 |
Додаток 2 Кваліфікаційні та інші вимоги.doc | |
25 лютого 2020 15:38 |
Додаток 4 Лист - гарантія (ст. 17).docx | |
25 лютого 2020 15:38 |
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі (1).docx | |
25 лютого 2020 15:38 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
25 лютого 2020 15:38 |
Тендерна документація (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:07
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:41
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
- Тендерна документація за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 37530000-2 (Спорядження для висотних навчань (альпінізм) не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель предмета закупівлі. Також, Додатком 3 до тендерної документації визначено, що у разі якщо ця тендерна документація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 22 цього Закону. Вимога щодо зазначення учасником закупівлі назви виробника пропонованого товару зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації.
- Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.
- Тендерна документація за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 37530000-2 (Спорядження для висотних навчань (альпінізм) не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель предмета закупівлі. Також, Додатком 3 до тендерної документації визначено, що у разі якщо ця тендерна документація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 22 цього Закону. Вимога щодо зазначення учасником закупівлі назви виробника пропонованого товару зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації.
- Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Висота #31516219 |
Очікує рішення |
211 316,40
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 14:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 квітня 2020 18:46 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 37530000-2 (Спорядження для висотних навчань (альпінізм) у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі товару |
Документи:
09 квітня 2020 18:46
|
Протокол від 09.04.2020 № 236.pdf |