Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 37530000-2 (Спорядження для висотних навчань (альпінізм)
Очікувана вартість
211 900,00 UAH
UA-2020-02-25-002164-c e2fdf1c2ef794530be2d3b31e6d230ef
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 13:57
Очікувана вартість: 211 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 059,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133 од.
Спорядження для висотних навчань (альпінізм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:07
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:41
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
- Тендерна документація за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 37530000-2 (Спорядження для висотних навчань (альпінізм) не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель предмета закупівлі. Також, Додатком 3 до тендерної документації визначено, що у разі якщо ця тендерна документація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 22 цього Закону. Вимога щодо зазначення учасником закупівлі назви виробника пропонованого товару зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації.
- Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Висота 211 316,40
UAH з ПДВ
211 316,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненков Антон Олександрович 211 860,00
UAH з ПДВ
211 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 22:20
тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 22:20
лист пецл.pdf
11 березня 2020 22:20
лист пецл укр.pdf
11 березня 2020 22:20
Лист гарантія ст 17.pdf
11 березня 2020 22:20
Довідки.pdf
11 березня 2020 22:20
Довідки та листи.pdf
11 березня 2020 22:20
Виписка.pdf
11 березня 2020 22:20
Виписка 2.pdf
11 березня 2020 22:20
9.3. Vydatkovi dogovor.pdf
11 березня 2020 22:20
9.2. Vydatkovi dogovor 53858.pdf
11 березня 2020 22:20
9.1. VYSOTA-ANALOG DOGOVOR.PDF
11 березня 2020 22:20
4_1 Protokol Skorik.pdf
11 березня 2020 22:20
4 наказ директор.PDF

Публічні документи

12 березня 2020 08:53
паспорт Антоненков 3.PDF
12 березня 2020 08:53
паспорт Антоненков 1_2.PDF
12 березня 2020 08:53
Листи довідки.PDF
12 березня 2020 08:53
инн Антоненков.PDF
12 березня 2020 08:53
єд податок.pdf
12 березня 2020 08:53
виписка Антоненков.PDF
12 березня 2020 08:53
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Висота

ФОП Антоненков Антон Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Висота
#31516219
Очікує рішення 211 316,40
UAH з ПДВ
13 березня 2020 14:18

Документи

17 березня 2020 10:20
Електронний підпис
13 березня 2020 14:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 квітня 2020 18:46
Коментар щодо відміни: Відмінити торги за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 37530000-2 (Спорядження для висотних навчань (альпінізм) у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі товару
Документи:
09 квітня 2020 18:46
Протокол від 09.04.2020 № 236.pdf