Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-02-25-002160-a 96ce071614a4411daaba7c0edce7853e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:08
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Погоджено Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій 25.02.2020р. № 075-850
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 Одиниця
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:20
Оголошення.doc
25 лютого 2020 15:20
додаток 3 Проект договору.doc
25 лютого 2020 15:20
додаток 2 Технічні вимоги.docx
25 лютого 2020 15:20
додаток 1 Кваліфікаційні вимоги (4).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:06
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:14
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2020 17:07
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Допускаємо аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі , але не з гіршими технічними характеристиками.
уточнення щодо сертифікатів
Дата подання: 27 лютого 2020 14:52
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:54
Шановний учаснику! Тендерною документацією вимагається копії сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсних на дату розкриття пропозицій; 2. копії сертифікатів на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006), дійсних на дату розкриття пропозиції; Станом на сьогодні діючим є ДСТУ 2015 року. Чи допускаєте Ви подачу вказаних сертифікатів з діючими ДСТУ ДСТУ ISO 9001:2015 ат ДСТУ ISO 14001:2015?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаєте Ви подачу вказаних сертифікатів з діючими ДСТУ ДСТУ ISO 9001:2015 ат ДСТУ ISO 14001:2015
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002160-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 16 березня 2020 11:34
прийняття завідомо неправомірних рішень
Шановний Замовник!
Вами протоколом засідання тендерного комітету №17 від 13.03.2020р. прийнято рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «Технології для бізнесу» у зв’язку з невідповідністю його пропозиції умовам закупівлі, а саме: Операційна система має постачатися окремо, а не бути встановлена виробником. Проте дане рішення неправомірне, та таке що порушує чине законодавство України з огляду на наступне:
Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель визначена Інформація про предмет закупівлі, а саме:
Конкретна назва предмету закупівлі: Комп`ютерне обладнання;
Код згідно Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп`ютерне обладнання;
У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (надалі Порядок) Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. (ч.2 п.1 Порядку)
Операційна система визначається за кодом закупівлі ДК 021:2015 - 48620000-0 (Операційна система) та не підлягає окремій закупівлі в межах коду ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп`ютерне обладнання;
Враховуючи закупівлю Вами комп’ютерного обладнання, а не окремо проведення процедури закупівлі операційної системи та відсутності посилання в тендерній документації вимоги, що ОС має поставлятися окремо, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Технології для бізнесу".
Окрім того, Вами визначено переможцем закупівлі ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" (ЄДРПОУ: 36392290) (протокол засідання тендерного комітету №19 від 13.03.2020р.).
Згідно поданої ТОВ «ДСМ-Трейд» тендерної пропозиції по позиції №1, вбачається, що Учасником запропоновано до постачання ПК НР G3 DM (6JZ74ES) з встановленою операційної системою Windows 10 Pro 64 bit. Про постачання цієї операційної системи в складі ПК свідчить накладення Учасником ПДВ на його вартість. Ціна без одиницю без ПДВ встановлена 3 787, 50 грн. Загальна сума з ПДВ 36 360, 00 грн. Сума ПДВ 6 060, 00 грн.
У відповідності до Податкового кодексу України: У разі постачання обладнання, яке містить у собі програмне забезпечення, наприклад ноутбук, вартість такого програмного забезпечення включається до ціни такого обладнання. Такі операції з постачання систем та/або устаткування/обладнання, невід’ємною складовою яких є програмна продукція, не віднесено до операцій з постачання товарів/послуг, до яких застосовуються податкові пільги з ПДВ. Відповідно, платники податків зобов’язані здійснювати нарахування та сплату ПДВ за такими операціями на загальних підставах, визначених для постачання товарі/послуг в Україні. Відповідне роз’яснення міститься у листі ДФСУ від 18.01.2018 р. №222/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.
Звертаємо Вашу увагу, ч.3 п.1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
«Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.»
Відхиляючи нашу пропозицію та акцептуючи ТОВ «ДСМ-Трейд», який запропонував операційну систему у складі персонального комп’ютера Ви порушуєте Принципи здійснення публічних закупівель: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність, оскільки пропозиція ТОВ «ДСМ-Трейд» дорожча на 27 787, 14 грн. у порівнянні з пропозицією ТОВ «Технології для бізнесу».
Враховуючи вищевказане, керуючись п.14 Наказу ДК «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» та ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо Вас відмінити свої рішення:
1) про визнання переможцем ТОВ «ДСМ-Трейд» та
2) про відхилення пропозиції ТОВ «Технології для бізнесу».
Користуючись своїм правом на оскарження прийнятих Вами рішень, вищевказана інформація буде скерована до уповноважених органів.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 176 400,00
UAH з ПДВ
170 280,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 172 289,88
UAH з ПДВ
170 286,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 198 067,14
UAH з ПДВ
198 067,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:05
Електронний підпис
06 березня 2020 16:43
Електронний підпис
06 березня 2020 15:18
Електронний підпис
06 березня 2020 15:18
лист дистрибютоар.pdf
06 березня 2020 14:24
Технічна специфікація.pdf
06 березня 2020 14:24
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:24
Сертифікати.pdf
06 березня 2020 14:24
Проект договору.pdf
06 березня 2020 14:24
Порівняльта таблиця.pdf
06 березня 2020 14:24
ОПИС технології 2019.PDF
06 березня 2020 14:24
Лист-згода.pdf
06 березня 2020 14:24
Довідка про СЦ.pdf
06 березня 2020 14:24
Довідка про працівників.pdf
06 березня 2020 14:24
Довідка про МТБ.pdf
06 березня 2020 14:24
Витяг з ЄДР_05.02.2020_ТЕ.pdf
06 березня 2020 14:24
ISO 9001 2015 НР з перекладом.pdf
06 березня 2020 14:24
Doc Mar 05 2020(1).pdf
06 березня 2020 14:24
CAS-4087748-T6W8N2.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 12:40
Електронний підпис
06 березня 2020 12:38
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 12:38
Сертифікати.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:06
Електронний підпис
05 березня 2020 16:04
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 16:04
Технічна специфікація.pdf
05 березня 2020 16:04
Статут 2019.pdf
05 березня 2020 16:04
Протокол.pdf
05 березня 2020 16:04
Опис.pdf
05 березня 2020 16:04
Наказ.pdf
05 березня 2020 16:04
ЕДРПОУ.pdf
05 березня 2020 16:04
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 16:04
Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 16:04
Витяг з ЕДРО.pdf
05 березня 2020 16:04
Авторизаційний лист НР.pdf
05 березня 2020 16:04
V.001.29540-18 (HSN-Q16C) 08_11_2018.pdf
05 березня 2020 16:04
V.001.28674-18 (TPC-Q055-DM) 13_07_2018.pdf
05 березня 2020 16:04
UA.001.00179-18-12 (HSN-Q16C) 08_11_2018.pdf
05 березня 2020 16:04
UA.001.00130-18-4 (TPC-Q055-DM) 13_07_2018.pdf
05 березня 2020 16:04
M428DW,M428FDW.pdf
05 березня 2020 16:03
M130,132,133,134-1.pdf
05 березня 2020 16:03
HP TR RED (TPC-Q055-DM) 22_05_2018.pdf
05 березня 2020 16:03
HP TR RED (HSN-Q16C) 04_12_2018.pdf
05 березня 2020 16:03
HP Inc_ISO 9001 2015.pdf
05 березня 2020 16:03
HP Inc_ISO 14001 2015.pdf
05 березня 2020 16:03
4 ОПП25.pdf
05 березня 2020 16:03
2. свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Відхилено 170 280,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:54
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 170 286,48
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:56
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
Переможець 198 067,14
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:58

Документи

13 березня 2020 15:53
Протокол 17.pdf

Документи

13 березня 2020 15:56
Протокол 18.pdf

Документи

13 березня 2020 15:58
Протокол 19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
198 067,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 15:58
Протокол 19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 17:21
Договір 31.pdf укладений
19 березня 2020 17:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 067,14
UAH (в тому числі ПДВ 33 011,19 UAH)