Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки та сканери
Очікувана вартість
41 520,00 UAH
UA-2020-02-25-001295-a 118e0bb3bd3f4519abd47a6899e3bac1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Білоконний

+380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141532
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Винница, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Богдан Білоконний
+380432651101
bilokonnyi_cbfs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:37
Очікувана вартість: 41 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21031, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Стрілецька, 48а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штуки
Сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21031, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Стрілецька, 48а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 днів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі, через Централізовану бухгалтерію № 3 департаменту освіти Вінницької міської ради. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До накладної додаються інші документи, передбачені умовами Договору, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку. Замовник бере на себе зобов’язання, щодо виконання умов Договору тільки в разі затвердження кошторисних призначень належним чином та в рамках фактичних надходжень коштів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 17:01
3. Додаток 2 Форма Пропозиція (нова редакція).docx
25 лютого 2020 12:15
3. Додаток 2 Форма Пропозиція.docx
26 лютого 2020 17:01
1. Оголошення (нова редакція).docx
25 лютого 2020 12:15
1. Оголошення.docx
26 лютого 2020 17:01
Перелік внесених змін.docx
26 лютого 2020 17:01
4. Проект договору (нова редакція).docx
25 лютого 2020 12:15
4. Проект договору.docx
26 лютого 2020 17:01
2. Додаток 1 Тех вимоги (нова редакція).docx
25 лютого 2020 12:15
2. Додаток 1 Тех вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:27
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:04
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно Додатку 1 до Оголошення «Технічні вимоги», Замовником передбачено, що до оцінки допускається лише зазначене в технічних вимогах обладнання, інші еквіваленти/аналоги не розглядатимуться. Пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам Замовника, буде дискваліфіковано. Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку, передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума, що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством для такого Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 37 800,00
UAH з ПДВ
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 38 859,20
UAH з ПДВ
38 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 39 792,00
UAH з ПДВ
38 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 41 352,00
UAH з ПДВ
39 369,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2020 11:57
Договір Солоне.pdf
01 березня 2020 11:57
Довідка досвід.pdf
01 березня 2020 11:57
Паспорт,ІПН.pdf
01 березня 2020 11:57
Лист про якість.pdf
01 березня 2020 11:57
Інформація про учасника.pdf
01 березня 2020 11:57
Згода договір.pdf
01 березня 2020 11:57
Договор Микротрон.pdf
01 березня 2020 11:57
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 11:57
Довідка СЄС.pdf
01 березня 2020 11:57
Довідка сервіс центр.pdf
01 березня 2020 11:57
Довідка про працівників.pdf
01 березня 2020 11:57
Довідка захист довкілля.pdf
01 березня 2020 11:57
Довідка виробник ПК.pdf
01 березня 2020 11:57
Гарантійний лист.pdf
01 березня 2020 11:57
Витяг податки.pdf
01 березня 2020 11:57
Витяг ЄДР.pdf
01 березня 2020 11:57
Гарантійний талон.pdf
01 березня 2020 11:57
37800 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 13:01
ПРОПОЗИЦІЯ_38 444_00.pdf
29 лютого 2020 19:09
Висновок СЕС ТУ.pdf
29 лютого 2020 19:09
Довідка без печатки.pdf
29 лютого 2020 19:09
Договір КОМЕЛ.zip
29 лютого 2020 19:09
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
29 лютого 2020 19:09
Довідка підпис.pdf
29 лютого 2020 19:09
ТУ_титул.jpg
29 лютого 2020 19:09
Виписка.pdf
29 лютого 2020 19:09
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 лютого 2020 19:09
Витяг розширений.pdf
29 лютого 2020 19:09
Довідка.pdf
29 лютого 2020 19:09
Книга протоколів.pdf
29 лютого 2020 19:09
Гарантія.pdf
29 лютого 2020 19:09
Довідка_рахунок _2_.pdf
29 лютого 2020 19:09
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
29 лютого 2020 19:09
СЕС Canon.pdf
29 лютого 2020 19:09
Технічні вимоги.pdf
29 лютого 2020 19:09
Паспорт.pdf
29 лютого 2020 19:09
Згода з договором.pdf
29 лютого 2020 19:09
Досвід.zip
29 лютого 2020 19:09
Витяг платника ПДВ.pdf
29 лютого 2020 19:09
ІНН.pdf
29 лютого 2020 19:09
Договір з НП.pdf
29 лютого 2020 19:09
Довідка_рахунок.pdf
29 лютого 2020 19:09
Гарантійний лист.pdf
29 лютого 2020 19:09
Статут.pdf
29 лютого 2020 19:09
Лист-гарантія.pdf
29 лютого 2020 19:09
Certificate-170559 сканер.pdf
29 лютого 2020 19:09
Про ліцензування.pdf
29 лютого 2020 19:09
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
29 лютого 2020 19:09
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
Відхилено 37 800,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 12:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 38 444,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 14:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Переможець 38 850,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 14:39

Документи

04 березня 2020 12:45
Електронний підпис
04 березня 2020 12:44
Протокол 3-6-ЦБ-3.pdf

Документи

12 березня 2020 14:18
Електронний підпис
12 березня 2020 14:15
Протокол 3-19-ЦБ-3.pdf

Документи

16 березня 2020 14:39
Електронний підпис
16 березня 2020 14:38
Протокол 3-22-ЦБ-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
38 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 14:39
Електронний підпис
16 березня 2020 14:38
Протокол 3-22-ЦБ-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:15
Системні блоки та сканери.pdf укладений
23 березня 2020 15:13