Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі басейну по вул. Незалежності, 22 в м. Добропілля Донецької області. Будівля басейну. Коригування» (код ДК 021:2015-45453000-7- «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
41 482 804,80 UAH
UA-2020-02-25-001135-a c7f88905d7f6490f85c866e82c9bac9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Пікінер

+380627727914 sdv.dobr.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА УСТАНОВА "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 34550968
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., м. Добропілля, вул. Первомайська, 81
Контактна особа: Оксана Пікінер
+380627727914
sdv.dobr.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 16:30
Початок аукціону: 23 березня 2020 13:40
Очікувана вартість: 41 482 804,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 414 828,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи



Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі басейну по вул. Незалежності, 22 в м. Добропілля Донецької області. Будівля басейну. Коригування» (код ДК 021:2015-45453000-7- «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька область, м. Добропілля, вул. Незалежності, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 15:34
тендерна документація_зі змінами.docx
25 лютого 2020 11:57
Додаток 3_технічне завдання.docx
25 лютого 2020 11:57
SKMBT_C45419041915451.pdf
25 лютого 2020 11:57
r_25923_СД_ССР п записка.xls
13 березня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 15:34
тендерна документація_зі змінами.docx
25 лютого 2020 11:57
тендерна документація_25.02.2020.docx
25 лютого 2020 11:57
Додаток 3_технічне завдання.docx
25 лютого 2020 11:57
SKMBT_C45419041915451.pdf
25 лютого 2020 11:57
r_25923_СД_ССР п записка.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесение изменений в тендерную документацию
Дата подання: 05 березня 2020 17:31
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:56
Добрый день! Просим Вас внести изменения в тендерную документацию по поводу количества аналогических договоров. Согласно Закона Украины необходимо прикладывать 1 (один) аналогический договор без привязки к годам строительства. Данные требования перечат Закону Украины. Спасибо!
Відповідь: Доброго дня!
Враховучи те, що закупівля «Капітальний ремонт будівлі басейну по вул. Незалежності, 22 в м. Добропілля Донецької області. Будівля басейну. Коригування» (код ДК 021:2015-45453000-7- «Капітальний ремонт і реставрація») оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., до неї застосовуються положення посібника «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами».
Відповідно до абз.4 розділу 1 даного посібника, у разі розбіжностей між положеннями ПіЗ (посібника із закупівель) та національним законодавством, перевагу матимуть положення та принципи ПіЗ.
Відповідно до п.4.3 розділу 4 посібника, для НКТ (національна конкурсна документація) рекомендовано застосовувати наступні кваліфікаційні критерії:
1. Загальний досвід роботи: не менше 4 років
2. Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції.
3. Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) – не менше 100% від суми пропозиції.
Застосування інших кваліфікаційних критеріїв повинно відбуватись у відповідності до Закону та ПіЗ ЄІБ.
Таким чином, з урахуванням специфіки процедури закупівлі, Замовник не має права внести зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 16 031 952,36
UAH з ПДВ
16 031 952,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція"" 41 255 000,71
UAH з ПДВ
41 255 000,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮС-МЕТАЛЛ" 41 479 999,75
UAH з ПДВ
41 479 999,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 16:28
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2020 16:28
Статут ТОВ АЛЬЯНСБУД.pdf
20 березня 2020 16:28
Кошториси.rar
20 березня 2020 16:28
Договори.pdf
20 березня 2020 16:28
Довідка про працівників.pdf
20 березня 2020 16:28
Довідка про МТБ.pdf
20 березня 2020 16:28
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

02 квітня 2020 15:03
не засуджений БМК ЕМВ.rar
28 березня 2020 13:28
Захист довкілля БМК ЕМВ.pdf
20 березня 2020 13:36
Забезпечення тендера.rar
20 березня 2020 13:36
Технічні вимоги БМК ЕМВ.pdf
20 березня 2020 13:36
Листи відгуки БМК ЕМВ.pdf
20 березня 2020 13:36
Свідоцтво ПДВ БМК ЕМВ.pdf
20 березня 2020 13:36
Статут БМК ЕМВ.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 14:38
Додаток № 1.JPG
20 березня 2020 14:38
График Доброполье.xlsx
20 березня 2020 14:38
кошторис.zip
20 березня 2020 14:38
Додаток 5,6,7.docx
20 березня 2020 14:38
ВИТЯГ.PDF
20 березня 2020 14:38
ДЕРЖСТАТ 1 СТ..PDF
20 березня 2020 14:38
ВИПИСКА 2 СТ..PDF
20 березня 2020 14:38
ДЕРЖСТАТ 2 СТ..PDF
20 березня 2020 14:38
ВИПИСКА 1 СТ..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮС-МЕТАЛЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
Відхилено 16 031 952,36
UAH з ПДВ
26 березня 2020 15:00
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція""
#38619176
Переможець 41 255 000,71
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція""
#38619176
41 255 000,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 13:38
Доп.угода 12.pdf укладений
29 березня 2022 13:35
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 09:57
IMG_0001.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 09:53
Повідомлення до доп .угоди.doc зміни до договору
01 квітня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 14:28
Договір.pdf укладений
17 квітня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 1/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 13 879 371,87
UAH (в тому числі ПДВ 2 313 228,64 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору за згодою сторін