Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2020-02-25-001070-a e50dc4fc3fa140fb9d0c8e009ffa8c5d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина А4362
Код ЄДРПОУ: 24300942
Місцезнаходження замовника: 65012, Україна , Одеська обл., м. Одеса, провул. Штабний, 1
Контактна особа замовника: Олена Сапіга
+380634404909
a4362@navy.mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 14:07
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 березня 2020 15:13
Електронний цифровий підпис
12 березня 2020 15:12
ВИТЯГ ТД.doc
25 лютого 2020 11:51
Протокол (п).pdf
25 лютого 2020 11:51
Тендерна документація__.pdf
12 березня 2020 15:13
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2020 11:52
Електронний цифровий підпис
12 березня 2020 15:12
ВИТЯГ ТД.doc
25 лютого 2020 11:51
Протокол (п).pdf
25 лютого 2020 11:51
Тендерна документація__.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 26 лютого 2020 09:33
Дата відповіді: 12 березня 2020 15:17
Доброго дня. Просимо Вас викласти файл "Тендерна документація" в файлі Word. Для підготовки комплекту тендерної пропозиції згідно Ваших вимог.
Відповідь: Доброго дня, витяг з Тендерної документайії (для підготовки комплекту тендерної пропозиції) завантажено. Термін продовжено. Дякуємо.
Кваліфікаційні критерії ст. 16, що не повинні вимагатися Замовником від Учасників в складі тендерної пропозиції
Дата подання: 26 лютого 2020 09:46
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:39
Доброго дня. Просимо Вас дати обгрунтування стосовно надання аналогічних договорів згідно Додатку 4 до тендерної документації та видалити цей пункт з даного переліку. Так, як згідно зі Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» цей критерій не є обов'язковим для надання при проведенні закуплі послуг телекомунікаційного зв'язку та вся інформація стосовно договорів, замовника клієнта, назщви предмету договорів, обягу послуг, контактних осіб є на загальнодоступному ресурсі Prozorro. Детально опис пунктів, що це підтверджують згідно ст.16: "3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв'язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником та не може вимагатися замовником".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно Додатку 4 Тендерної документації мається на увазі документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг. Дана довідка надається учасником за підписом тільки учасника та у довільній формі.
Таким чином уразі неможливості зазначити замовника-клієнта дану інформацію можна не вказувати.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000005 ● 7c47166307744c57b7a71b152a00a212
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-17 11:42:00
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2020 Одеса № 80

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 16.03.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.03.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 80
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
5. UA-2020-02-25-001070-a 25.02.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А4362, 24300942, Україна, м. Одеса, провул. Штабний, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, 26000UAH, 64210000-1, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: e50dc4fc3fa140fb9d0c8e009ffa8c5d, 2020-02-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А4362 (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.02.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини першої статті 23 Закону встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що 26.02.2020 через електронну систему закупівель «Прозорро» заявник звернувся до Замовника з запитом на роз’яснення тендерної документації. На порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону, 12.03.2020 Замовник оприлюднив відповідь на роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу, але останній день публікації відповіді на роз’яснення згідно Закону припадає на 03.03.2020. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 18 березня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності надання роз’яснень щодо тендерної документації, установлено порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата скасування
19 березня 2020 15:29
Причина скасування
неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель (абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII)
Документи
19 березня 2020 15:27 Протокол відміна.pdf
19 березня 2020 15:29 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку