Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Освітлювальне обладнання та лампи
Очікувана вартість
16 786,00 UAH
UA-2020-02-25-000866-b c107e1cbe6f64e4a91ae03494991eb0d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чередниченко Олена Юріївна

098-236-31-29 kmkshvl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01994008
Місцезнаходження: 04209, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Чередниченко Олена Юріївна
098-236-31-29
kmkshvl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 16 786,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 167,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31500000-1: Освітлювальне обладнання та електричні лампи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
381 штуки
Освітлювальне обладнання та лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, м. Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 31500000-1 — Освітлювальне обладнання та електричні лампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:07
Дата відповіді: 26 лютого 2020 13:02
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним вимогам, викладеним в оголошенні
Так допускаємо Замовник визначає очікувану вартість предмету закупівлі. Учасник надає свою цінову пропозицю, яка приймає участь в електронному аукціоні. Замовник розглядає Учасника, який за результатами аукціону надав найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.
Пропозиції оцінюються за остаточною ціною
Тендерна документація Замовника
Дата подання: 26 лютого 2020 09:27
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. Таке заволодіння шахраями персональними даними є злочином, і команда ProZorro, занепокоєна неправомірним використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації щодо запитів персональних даних: (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Також нагадуємо Вам, що кожен з Учасників детально підтверджує свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків) на етапі реєстрації чи реєстрації змін, внаслідок чого отримує виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР). Виписку чи витяг з ЄДР, Учасники надають в складі своєї пропозиції та завантажують в систему електронних закупівель. У разі бажання додаткового отримання офіційно підтвердженої інформації про Учасника, Замовник в будь-який момент має можливість безкоштовно переглянути ці дані на поточну дату у відкритих державних реєстрах України (ЄДР на сайті Міністерства юстиції України (usr.minjust.gov.ua)). Враховуючи вищевикладене, та запобігаючи, згідно законодавства України, поширенню конфіденційної інформації про фізичних осіб і потраплянню вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, настійно просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками копії паспорту та картки платника податків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 16 341,06
UAH з ПДВ
16 341,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 16:46
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 16:46
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 16:46
Документи якості.pdf
27 лютого 2020 16:46
Довідка учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 16 341,06
UAH з ПДВ
02 березня 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
16 341,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ТОВ Епіцентр К (освітлювальне обладнання)12.03.2020.pdf укладений
12 березня 2020 11:36