Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни)
Очікувана вартість
288 660,00 UAH
UA-2020-02-25-000550-a 7b2f7854b9e94ce096844703e080a5d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 14:28
Очікувана вартість: 288 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 443,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14433 кілограми
Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання та прасування білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 10:59
ТД стирка 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цихончук Наталія Вікторівна 288 660,00
UAH з ПДВ
287 216,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" 288 660,00
UAH з ПДВ
288 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 15:39
Довідка МВС
23 березня 2020 15:39
Довідка ДПС
12 березня 2020 16:38
Санкції.pdf
12 березня 2020 16:38
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
12 березня 2020 16:38
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 09:30
Додаток 4.pdf
12 березня 2020 09:30
Повноваження.pdf
12 березня 2020 09:30
Інші документи.pdf
12 березня 2020 09:30
Додаток 9.pdf
12 березня 2020 09:30
Додаток 8.pdf
12 березня 2020 09:30
Додаток 7.pdf
12 березня 2020 09:30
Додаток 6.pdf
12 березня 2020 09:30
Додаток 3.pdf
12 березня 2020 09:30
Додаток 2.pdf
12 березня 2020 09:30
Додаток 1.pdf
12 березня 2020 09:30
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цихончук Наталія Вікторівна

ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цихончук Наталія Вікторівна
#2749317701
Переможець 287 216,70
UAH з ПДВ
20 березня 2020 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цихончук Наталія Вікторівна
#2749317701
287 216,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:21
Додаткова угода 3 прання Цихончук Н.В. 21.01.2021.pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:52
Додаткова угода 2 прання 29.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 09:53
Додаткова угода 1 прання 29.09.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:58
Договір прання Цихончук Н.В. 01.04.2020.pdf укладений
01 квітня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до пунктів 10.4., 10.5. договору, Сторони домовились продовжити строк дії договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому 2020році на період з 01.01.2021 по 28.02.2021року. 2. Інші умови Договору залишаються без змін. 3. Додаткова угода діє з моменту її підписання Сторонами до 28.02.2021року. В частині надання послуг додаткова угода застосовуються до відносин Сторін, які виникнуть з 01.01.2021року, в частині розрахунків додаткова угода дії до повного виконання зобов’язань Сторонами за надані у 2021 році послуги.
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись Розпорядженням №43 від 13.01.2021 керівника військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області «Про схвалення проекту бюджету Лисичанської міської територіальної громади на 2021рік», відповідно до суми виділених асигнувань тимчасового розпису бюджету, Сторони домовились: доповнити пункт 3.1. Договору пунктом 3.1.1. у наступній редакції: «Ціна договору на період з 01.01.2021р. по 28.02.2021р.включно в межах 20 відсотків суми, визначеної в договорі №82 від 01.04.2020. укладеному у 2020році становить: 57443,34грн.(п’ятдесят сім тисяч чотириста сорок три грн. 34коп.), без ПДВ». доповнити пункт 1.5. Договору пунктом 1.5.1. у наступній редакції: «Обсяг прання і сухого чищення білизни та м’якого інвентарю встановлюється у кількості – 2886,6кг» (Додаток 1). 2.Відповідно частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, з урахуванням суми виділених асигнувань в межах доведеної суми тимчасового кошторису, Сторони домовились доповнити пункт 3.1. договору підпунктом 3.1.2. наступного змісту: «Зобов’язати Замовника здійснити реєстрацію суми бюджетних зобов’язань за цим договором на суму 57443,34грн.(п’ятдесят сім тисяч чотириста сорок три грн. 34коп.), без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 287 216,70
UAH