Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари (ручки, олівці, маркери, біндери та ін.)
Очікувана вартість
30 400,00 UAH
UA-2020-02-25-000164-c ● 5ef74c2181db48139bbd72cb2c7af5ec
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 21655998 |
Вебсайт: | http://use.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36 |
Контактна особа: |
Наталія Вістратенко +380442813225 vistratenko_np@use.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 30 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальна інформація міститься у доданих файлах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6003 штуки
Канцелярські товари (ручки, олівці, маркери, біндери та ін.) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 09:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 09:03 |
Договір маркери, ручки.pdf | |
25 лютого 2020 09:03 |
Документація маркери, ручки.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 25 лютого 2020 21:15
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:39
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Інформація щодо допуску на торги товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, зазначених в документації, вказана в самій конкурсній документації, а саме в п. 1. додатку 2 до Документації. В зазначеній закупівлі Компанія буде примати пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей зазначених в документації, за умови їх відповідності технічним вимогам.
- Конкурсною документацією закріплено зобов’язання всіх учасників при поданні конкурсної пропозиції (додаток 1) вказувати торгову марку.
- До аукціону допускаються як фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) так і юридичні особи (платники ПДВ). В конкурсній документації зазначено, що загальна вартість без ПДВ буде приймати участь у торгах (для платників ПДВ та неплатників ПДВ). Оцінюється вартість без ПДВ. Таким чином, забезпечуються рівні умови для Учасників не залежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні.
Оцінка конкурсних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
- Конкурсною документацією закріплено зобов’язання всіх учасників при поданні конкурсної пропозиції (додаток 1) вказувати торгову марку.
- До аукціону допускаються як фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) так і юридичні особи (платники ПДВ). В конкурсній документації зазначено, що загальна вартість без ПДВ буде приймати участь у торгах (для платників ПДВ та неплатників ПДВ). Оцінюється вартість без ПДВ. Таким чином, забезпечуються рівні умови для Учасників не залежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні.
Оцінка конкурсних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
Документація
Дата подання: 28 лютого 2020 09:36
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:56
Шановний Замовник, просимо Вас додати документи в форматі Word, так як у форматі Pdf документація не придатна до редагування та підготовки пропозиції.
Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, Компанією прийнято рішення публікувати документи в форматі .pdf.
Крім того, відповідно до п. 7 «Інструкції про прядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» затвердженої Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 документація може мати розширення в тому числі і формату .pdf.
Таки чином, розміщення інформації в форматі .pdf не є порушенням.
Крім того, відповідно до п. 7 «Інструкції про прядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» затвердженої Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 документація може мати розширення в тому числі і формату .pdf.
Таки чином, розміщення інформації в форматі .pdf не є порушенням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
20 950,80
UAH
|
10 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
18 931,55
UAH
|
18 408,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
19 049,80
UAH
|
18 411,90
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
22 123,90
UAH
|
18 440,15
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІКС МАРКЕТ" |
25 139,28
UAH
|
19 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
22 551,00
UAH
|
22 551,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Очікує рішення |
10 000,00
UAH
|
04 березня 2020 12:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 березня 2020 15:07 |
Коментар щодо відміни: | Виявлення технічної помилки, яку не можливо усунути. |
Документи:
04 березня 2020 15:07
|
Електронний підпис |
04 березня 2020 15:05
|
Рішення №40 скасування закупівлі.pdf |