Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (ручки, олівці, маркери, біндери та ін.)
Очікувана вартість
30 400,00 UAH
UA-2020-02-25-000164-c 5ef74c2181db48139bbd72cb2c7af5ec
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вістратенко

+380442813225 vistratenko_np@use.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ"
Код ЄДРПОУ: 21655998
Вебсайт: http://use.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36
Контактна особа: Наталія Вістратенко
+380442813225
vistratenko_np@use.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:16
Очікувана вартість: 30 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детальна інформація міститься у доданих файлах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6003 штуки
Канцелярські товари (ручки, олівці, маркери, біндери та ін.) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 09:03
Договір маркери, ручки.pdf
25 лютого 2020 09:03
Документація маркери, ручки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 25 лютого 2020 21:15
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:39
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Інформація щодо допуску на торги товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, зазначених в документації, вказана в самій конкурсній документації, а саме в п. 1. додатку 2 до Документації. В зазначеній закупівлі Компанія буде примати пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей зазначених в документації, за умови їх відповідності технічним вимогам.
- Конкурсною документацією закріплено зобов’язання всіх учасників при поданні конкурсної пропозиції (додаток 1) вказувати торгову марку.
- До аукціону допускаються як фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) так і юридичні особи (платники ПДВ). В конкурсній документації зазначено, що загальна вартість без ПДВ буде приймати участь у торгах (для платників ПДВ та неплатників ПДВ). Оцінюється вартість без ПДВ. Таким чином, забезпечуються рівні умови для Учасників не залежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні.
Оцінка конкурсних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
Документація
Дата подання: 28 лютого 2020 09:36
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:56
Шановний Замовник, просимо Вас додати документи в форматі Word, так як у форматі Pdf документація не придатна до редагування та підготовки пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, Компанією прийнято рішення публікувати документи в форматі .pdf.
Крім того, відповідно до п. 7 «Інструкції про прядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» затвердженої Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 документація може мати розширення в тому числі і формату .pdf.
Таки чином, розміщення інформації в форматі .pdf не є порушенням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 20 950,80
UAH
10 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 18 931,55
UAH
18 408,00
UAH
Документи
ТОВ "Бумвест" 19 049,80
UAH
18 411,90
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 22 123,90
UAH
18 440,15
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІКС МАРКЕТ" 25 139,28
UAH
19 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 22 551,00
UAH
22 551,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 13:46
ч. 2 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 березня 2020 13:46
Протокол.pdf
03 березня 2020 13:46
п.9 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
п.7 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
п.6 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
п.4 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
п.3 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
п.2 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
п.1 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 13:46
Наказ.pdf
03 березня 2020 13:45
загальні відомості.pdf
03 березня 2020 13:45
Документи.pdf
03 березня 2020 13:45
Договір Апеляційний суд.pdf
03 березня 2020 13:45
довідка про досвід.pdf
03 березня 2020 13:45
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2020 13:45
Витяг ПДВ Ромус.pdf
03 березня 2020 13:45
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
03 березня 2020 13:45
Виписка.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 13:55
Електронний підпис
03 березня 2020 13:53
Технічні х-ки.pdf
03 березня 2020 13:53
Мат-тех база.pdf
03 березня 2020 13:53
КП+ сес 2018 + ту.pdf
03 березня 2020 13:53
Конкурсна пропозиція.pdf
03 березня 2020 13:53
Захист довкілля.pdf
03 березня 2020 13:53
ДПП+УО+СЗРУ (о).pdf
03 березня 2020 13:53
Д-ка ч9 ст9.pdf
03 березня 2020 13:53
Д-ка про заборгованість.pdf
03 березня 2020 13:53
Д-ка про банкрутство.pdf
03 березня 2020 13:53
Висновок від 10 02 2017 (2).pdf
03 березня 2020 13:53
Аналогічні договори.pdf
03 березня 2020 13:53
CЕС Белвіт канц приладдя.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 13:58
Електронний підпис
03 березня 2020 13:57
Висновки ДСЕЕ - завірені.pdf
03 березня 2020 13:44
Конкурсна пропозиція.pdf
03 березня 2020 13:43
Висновки ДСЕЕ.pdf
03 березня 2020 13:16
Установчий договір.pdf
03 березня 2020 13:16
Статут.pdf
03 березня 2020 13:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 березня 2020 13:16
Завірена копія - Статут.pdf
03 березня 2020 13:16
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2020 13:16
Довідка 4-ОПП.pdf
03 березня 2020 13:16
Витяг з ЄДРПОУ - 07.11.2019.pdf
03 березня 2020 13:16
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf
03 березня 2020 13:16
Видаткові накладні.pdf
03 березня 2020 13:16
Видаткова накладна - 1.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:37
Статут.pdf
28 лютого 2020 15:37
Конкурсна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 15:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 15:37
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 14:48
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:44
Корректор, ножницы, (4).pdf
28 лютого 2020 14:44
AXENT (7).pdf
28 лютого 2020 14:44
Щоденник.pdf
28 лютого 2020 14:44
паперова продукція (4).pdf
28 лютого 2020 14:44
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
28 лютого 2020 14:44
Лист про санкнції.pdf
28 лютого 2020 14:44
Довідка по СТ_9п_9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "Бумвест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІКС МАРКЕТ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Очікує рішення 10 000,00
UAH
04 березня 2020 12:01

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 березня 2020 15:07
Коментар щодо відміни: Виявлення технічної помилки, яку не можливо усунути.
Документи:
04 березня 2020 15:07
Електронний підпис
04 березня 2020 15:05
Рішення №40 скасування закупівлі.pdf