Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дріт зварювальний
Очікувана вартість
925 533,00 UAH
UA-2020-02-25-000035-b 315ccacc1dbb47dea7d01a13bf084489
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Тетяна

+380574578364 mironenko@usv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія"ПВРЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Мироненко Тетяна
+380574578364
mironenko@usv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 15:50
Очікувана вартість: 925 533,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 627,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9255.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18.675 т
Дріт зварювальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, смт Панютине, Заводська будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 30 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку – фактури, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, податкової накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 16:20
Зміни - word.docx
10 березня 2020 16:20
ТД -ЗМІНИ.docx
10 березня 2020 16:20
Додаток 3 (Проект Договору) -ЗМІНИ.doc
10 березня 2020 16:20
Додаток 2 (ТП переможця) - ЗМІНИ.doc
10 березня 2020 16:20
Додаток 1 (ТП) -ЗМІНИ.doc
10 березня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 16:20
Зміни - word.docx
10 березня 2020 16:20
ТД -ЗМІНИ.docx
25 лютого 2020 08:33
ТД.docx
10 березня 2020 16:20
Додаток 3 (Проект Договору) -ЗМІНИ.doc
25 лютого 2020 08:33
Додаток 3 (Проект Договору).doc
10 березня 2020 16:20
Додаток 2 (ТП переможця) - ЗМІНИ.doc
25 лютого 2020 08:33
Додаток 2 (ТП переможця).doc
10 березня 2020 16:20
Додаток 1 (ТП) -ЗМІНИ.doc
25 лютого 2020 08:33
Додаток 1 (ТП).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Актуальність тендера
Дата подання: 26 лютого 2020 10:09
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:26
Ви зареєстрували 2 однакових тендера № UA-2020-02-25-000136-c і UA-2020-02-25-000035-b, вони обидва актуальні?
Відповідь: Так
По договору
Дата подання: 28 лютого 2020 17:12
Дата відповіді: 04 березня 2020 10:11
Договор в редакції Постачальника 2.4. Гарантійний термін на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. 2.6. Строк усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного строку - 20 днів з моменту підписання сторонами двостороннього дефектного акту та отримання Постачальником відповідної вимоги Покупця. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки або проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок. 4.2. ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 15 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ на підставі наданих ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку – фактури, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. 5.1.1.ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах CPT (відповідно до ІНКОТЕРМС 2010). Товар поставляється транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ (вул. Заводська, 5, смт. Панютине, м. Лозова, Харківська область) не пізніше 10 календарних днів з дня отримання та підтвердження ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рознарядки, в кількості та вартості постачання, передбаченого п. 5.1.2. Договору. 5.1.3. ПОКУПЕЦЬ може відмовитись прийняти Товар, який був поставлений за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п. 5.1.2. цього Договору. Приймання Товару ПОКУПЦЕМ підтверджує належне оформлення рознарядки ПОКУПЦЕМ. 5.1.9 Тара, в якій постачається товар є не зворотня. 5.2.1. Слова «податкової накладної» - виключити. 5.2.4. Постачальник на підставі вимоги Покупця в погоджений строк, але не більше 20 днів з моменту підписання сторонами двостороннього дефектного акту та отримання відповідної вимоги Покупця, робить за свій рахунок заміну невідповідного асортименту, заміну дефектного ТОВАРУ на якісний ТОВАР, або усуває виявлені дефекти. 6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Покупцем, повідомивши про це його у строк 5 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропоновані Вами зміни до договору не відповідають виробничим потребам та фінансовим можливостям нашого підприємства.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ
Дата подання: 28 лютого 2020 17:32
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:09
ВИКЛЮЧИТИ: 1. Дані на транспорт: марка автомобіля, номер автомобіля, номер причепу, тип кузова (критий), прізвище та ім’я водія вказуються у сертифікаті якості. 2. Кількість силікагеля на 1 картону коробку вказується у сертифікаті якості. 3.Після рихтування, відрізок дроту довжиною 3 метри повинен згорнутися в кільце діаметром не менше 1 метру, діаметр кільця дроту після рихтування вказується у сертифікаті якості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація на закупівлю складена відповідно до технічних вимог, стосовно продукції, що закуповується, де вказуються у тому числі необхідні вимоги до предмету закупівлі а також технічні характеристики відповідно до виробничих потреб нашого підприємства. Дякуємо за звернення.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ
Дата подання: 28 лютого 2020 17:41
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:09
Для чого технична специфікація росте від торгів к торгам (см.нижче)??? Виробник надає ТУ/ГОСТ та іншу ТД на виробництво дроту зварювального, навіщо Ви ускладнюєте: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ код ДК 021:2015- 44310000-6 Вироби з дроту № п/п Предмет закупівлі Код ДК021:2015 Найменування товару (марка, тип, вид) Креслення, конструкторська документація, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, технічні характеристики Од. виміру Кіл-ть товару 1 44310000-6 Дріт зварювальний обміднений Св-08Г2С-О 1,2мм на дротяних каркасних касетах по 15 кг нормативно-технічна документація виробника т 18,675 Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, гарантійний термін зберігання не повинен бути менший, ніж 12 місяців з дати поставки, терміни та умови його зберігання не порушені. Технічні характеристики та технічні вимоги до предмету закупівлі: Дріт зварювальний Св-08Г2С-О діаметром 1,2 мм повинен виготовлюватись з легованої марки сталі СВ-08Г2С. Хімічний склад сталевого зварювального дроту повинен відповідати: C Mn Si S P Cr Ni W 0,05-0,11 1,8-2,10 0,7-0,95 Не більше 0,025 Не більше 0,025 Не більше 0,20 Не більше 0,25 Не більше 0,05 В дроті, залишковий вміст титану не повинен перевищувати 0,04%. В дроті вміст миш'яку не повинен перевищувати 0,08%. Вміст азоту в дроті не повинен перевищувати 0,010%. В дроті, що не легований молібденом, залишковий вміст молібдену не повинен перевищувати 0,15 %. В легованому дроті, що не легований ванадієм, залишковий вміст ванадію не повинен перевищувати 0,05 %. Дріт має бути вкритий шаром міді, мати гладку поверхню без поверхневих дефектів, деформаційних складок, подряпин, залишків окалини. Залишок волочильного мастила на поверхні дроту має бути не більше 0,05% від маси дроту. Масу Нетто виробів та брутто транспортної тари контролюють відповідними засобами вимірювань, які забезпечують відповідну точність вимірювання та мають відповідне метрологічне підтвердження. Перевірку відповідності умов виробництва вимогам безпеки і охорони довкілля проводять органи державного нагляду. Товщина мідного покриття від 0,17 мкм до 0,38 мкм, тимчасовий опір розриву 900-1313 Н/мм2, граничне відхилення діаметру дроту від номінального не більш ніж 0,045 мм. Овальність дроту не повинна перевищувати половини гранично допустимого відхилення по діаметру. Хімічний склад масової частки міді в дроті повинен бути не більше 0,29 % з урахуванням міді, що міститься у покритті. Партія повинна складатися з дроту одної марки, одної плавки оформленої одним документом про якість. Кожна партія дроту повинна супроводжуватися сертифікатом якості. У сертифікаті якості вказують: назву підприємства виробника; ідентифікаційний код юридичної особи підприємства виробника; адресу виробника; назву вантажоотримувача, адресу місця поставки, умовне позначення дроту згідно нормативно технічної документації; номер плавки та партії; стан поверхні дроту; залишок волочильного мастила на поверхні дроту в % від маси дроту; овальність дроту; хімічний склад у відсотках, включаючи всі хімічні елементи, зазначені в цих вимогах; хімічний склад масової частки міді в дроті з урахуванням міді, що міститься у покритті; фактичний вміст азоту; фактичний залишковий вміст алюмінію та ванадію; вміст феритної фази в пробі в процентах; механічні властивості металу шва (тимчасовий опір розриву в МПА, межа плинності в МПА, ударна в’язкість , відносне подовження в %); тимчасовий опір розриву дроту в МПа; масу дроту Нетто в кілограмах; хімічний склад масової частки міді в дроті; відхилення діаметру дроту від номінального; товщина мідного покриття на дроті. На кожну котушку, касету дроту кріплять ярлик, на якому повинні бути вказані: найменування виробника, умовне позначення дроту згідно нормативно-технічної документації, номер партії, дата виробництва, клеймо технічного контролю, ідентифікаційний код юридичної особи підприємства виробника. Фасування – дріт намотаний рядно на дротові каркасні котушки (касети) по 15 кг. Дріт в котушках (касетах) повинен складатися з одного відрізка, згорнутого непереплутаними рядами, щільно намотаного таким чином, щоб виключити можливість розпушування або розмотування котушки (касети). Маса НЕТТО дроту не повинна перевищувати 15 кг. Габаритні розміри касети: зовнішній діаметр 300 мм, внутрішній діаметр від 175 мм до 180 мм, висота – від 98 мм до 100 мм включно. Касету пакують у поліетиленову плівку і поміщають у картонну коробку із силікагелем. Кількість силікагеля не менше ніж 0,5 грам на 1 картону коробку. Захисний газ CO2, Ar+CO2, Ar+O2+CO2. Транспортна тара – на розгляд виробника. Транспортна тара повинна забезпечувати цілісність споживчої тари, збереження якості продукції. Сила струму при зварюванні 90-350 А, напруга при зварюванні 19-34 В, швидкість подачі дроту при зварюванні 150-400 м / год., витрати захисного газу при зварюванні 8-12 л/хвилину. При виготовленні продукції слід керуватися вимогами чинних санітарних норм і правил, інших нормативно правових актів з охорони праці та пожежної безпеки. Механічні властивості металу шва: тимчасовий опір розриву 545-680 МПА, межа плинності ≥ 445 МПА, ударна в’язкість при – 40 ° С ≥ 47 %, відносне подовження ≥ 22 %. Технологічне обладнання, яке використовується при виготовленні продукції, повинно відповідати вимогам діючих ДСТУ, та інших стандартів. Місце контактної зварки дроту повинно бути зачищеною від облою, діаметр дроту у місці контактного зварювання повинен відповідати вимогам граничного відхилення діаметру дроту від номінального. Кількість контактних зварювань дроту – не більше одного на однієї котушці (касеті). Контроль за шкідливими виробничими факторами в умовах виробництва повинен проводитися відповідно до затвердженої виробником програми виробничого контролю. Кількість силікагеля на 1 картону коробку вказується у сертифікаті якості. Дріт повинен бути відрихтованим, щоб виключити можливість розпушування або розмотування котушки (касети). Дріт повинен виходити з зварювального наконечника рівно без прокручування. Зовнішній вигляд дроту перевіряють візуально при денному світлі з застосуванням або без застосування збільшувальних приладів звіренням з технічною документацією та порівнянням із зразком еталоном. У сертифікаті якості повинно бути прописано, що хімічний склад масової частки міді в дроті вказується з урахуванням міді, що міститься у покритті. Розмір вад вимірюють відповідними засобами вимірювань, які забезпечують відповідну точність вимірювання та мають відповідне метрологічне підтвердження. На поверхні дроту допускаються риски (в тому числі затягнуті), подряпини, місцева рябизна і окремі вм'ятини. Глибина зазначених вад не повинна перевищувати граничного відхилення по діаметру дроту, розмір вад вказується у сертифікаті якості. Якість та повноту пакування і маркування перевіряють візуально та звіренням з технічною документацією. Фактичний залишковий вміст у дроті барія, кобальта вказуються у сертифікаті якості. Сортамент, геометричні параметри виробів та їх допустимі відхилення перевіряють відповідними засобами вимірювань, які забезпечують відповідну точність вимірювання та мають відповідне метрологічне підтвердження. Діаметр дроту вимірюють з точністю до 0,01 мм в двох взаємно перпендикулярних напрямках в кожному перетині не менше ніж у двох місцях на відстані не менше 5 м один від одного. Коливання тимчасового опору розриву в одній партії дроту не повинно перевищувати 70 МПа. Масу Нетто виробів та брутто транспортної тари контролюють відповідними засобами вимірювань, які забезпечують відповідну точність вимірювання та мають відповідне метрологічне підтвердження. Відхилення маси нетто дроту не повинна перевищувати – 0,75% від маси нетто. Вироби в пакуванні виробника транспортують усіма видами транспорту в критих транспортних засобах згідно з правилами перевезення вантажів, чинними на цьому виді транспорту. При транспортуванні, навантаженні і розвантаженні, зберіганні необхідно вживати заходів, що забезпечують захист продукції від пошкоджень, зволоження і забруднення. Дані на транспорт: марка автомобіля, номер автомобіля, номер причепу, тип кузова (критий), прізвище та ім’я водія вказуються у сертифікаті якості. Пакування, пакувальні матеріали та транспортна тара повинні відповідати чинним нормативним документам на них та забезпечувати збереження та якість виробів під час зберігання, транспортування та вантажно-розвантажувальних операціях. Дозволяється використання пакування, пакувальні матеріалів та транспортної тари іноземного виробництва згідно супровідних документів відповідно до чинного законодавства України. Маркування продукції здійснюють українською мовою. Допускається приведення іншої (додаткової) інформації, наносити графічні символи і малюнки, що пояснюють споживчі властивості і використання виробів і т.п., а також інформації рекламного характеру, які не суперечать вимогам чинного законодавства України. Після рихтування, відрізок дроту довжиною 3 метри повинен згорнутися в кільце діаметром не менше 1 метру, діаметр кільця дроту після рихтування вказується у сертифікаті якості. Дріт повинен виготовлятися згідно з технічною документацією (технологічними регламентами, технічними описами на конкретний дріт або групу та ін.), затвердженими виробником у встановленому порядку, з додержанням вимог чинних санітарних норм і правил, нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки. Маркування транспортної тари повинно відповідати вимогам діючих ДСТУ, та інших стандартів з нанесенням відповідних маніпуляційних знаків. Гарантійний термін зберігання, експлуатації 12 місяців з дати поставки. Методика визначення маси залишку волочильного мастила на поверхні дроту : Для перевірки кількості залишку волочильного мастила на поверхні дроту від кожної партії відбирають 10 % котушок (касет). Маса залишку волочильного мастила на поверхні дроту визначається ваговим методом. Апаратура і реактиви - витяжна шафа будь-якої конструкції; - ваги лабораторні 2-го класу точності з максимальною межею зважування до 200 г або інші, що забезпечують ту ж точність зважування; - діетиловий ефір або ефір етиловий технічний, бензол, толуол, ксилол. Відбір і підготовка зразків Від кожної котушки, касети дроту, відібраного для контролю, відкидається кінець довжиною 3-4 м, потім відбирають не менше трьох зразків для проведення паралельних визначень. Маса кожного зразка в залежності від діаметра дроту приведена в таблиці 9. Таблиця 9. Діаметр дроту, мм Маса зразка, г , не менше 0,8 20 1,0 30 1,2 40 1,4 50 1,6 60 2,0 70 2,5 80 3,0 100 4,0 120 5,0 140 6,0 160 Відібрані зразки в залежності від діаметра дроту розділяються на відрізки з дотриманням умов, що запобігають зняття наявних слідів мастила. При цьому довжина відрізків повинні забезпечувати їх розміщення на чашці терезів. Проведення випробувань Роботу слід проводити в гумових рукавичках. Підготовлені зразки дроту зважують з похибкою 0,0002 г. Потім зразки поміщають в витяжну шафа і очищають шляхом протирання тампонами, змоченими в діетиловому або етиловому ефірі. Чистоту поверхні дроту контролюють по відсутності слідів забруднення на білій тканині (візуально). Очищені зразки знову зважуються. Маса слідів мильного змащення визначається по різниці мас зразка при першому і другому зважуваннях. Обробка результатів Масову частку залишків волочильного мастила на поверхні дроту в процентах обчислюють за формулою де Р1 - маса зразка до зняття слідів мастила, г; Р2 - маса зразка після зняття слідів мастила, г. За остаточний результат приймається середнє арифметичне значення трьох паралельних визначень. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій наступну інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації, а якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації – декларацію про відповідність, яка має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. У сертифікаті відповідності або декларації про відповідність мають бути вказані посилання на пункти нормативно-технічної документації щодо хімічного складу зварювального дроту та гарантійний строк експлуатації. Надаються у вигляді сканованих копій оригіналів та мають бути дійсними на протязі всього терміну постачання продукції. Окрема довідка щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; року виготовлення, гарантійного терміну зберігання продукції. У складі пропозиції учасника має міститися окрема довідка з описом пакування товару. Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження товару, які будуть надаватись з продукцією (сертифікат якості, паспорт якості, ярлик або бірка, пакувальний лист). Показники зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у цій тендерній документації та повністю відповідати характеристикам та вимогам до оформлення таких документів, зазначеним у нормативно-технічній документації, за якою виробляється продукція, та яка надана учасником у складі своєї тендерної пропозиції. Документи що підтверджують якість та походження товару мають бути підписані представником технічного контролю виробника. Довідку у довільній формі, у якій учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надається нормативно-технічна документація (ГОСТ, або ОСТ, або РСТ, або ДСТУ, або технічні умови (ТУ)) у повному обсязі (всі сторінки), за якою виробляється продукція, що пропонується ним до постачання. Якщо товар виготовляється за технічними умовами - скановану повну копію технічних умов (ТУ), завірену власником ТУ згідно з якими виготовляється пропонований учасником товар. Технічні умови, надані учасником, мають бути внесені до бази даних «Технічні умови України» та перевірені науково-виробничим центром стандартизації метрології та сертифікації та містити відповідний штамп на титульній сторінці ТУ. Нормативно-технічна документація виробника, яка надається ним у складі тендерної пропозиції має бути чинною на території України на момент подання тендерної пропозиції. Усі посилання у нормативно-технічній документації виробника на інші стандарти та документи мають бути лише на чинні та діючі стандарти та документи на території України на момент подання тендерної пропозиції. Якщо учасник, який не є власником технічних умов (ТУ) надає у складі своєї тендерної пропозиції нормативно-технічну документацію (ТУ) власником якої він не є, у такому разі такий учасник має надати офіційний лист або дозвіл від власника нормативно-технічної документації (ТУ), де буде зазначено що власник технічних умов (ТУ) дозволяє учаснику використання своєї нормативно-технічної документації для участі у закупівлі. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію документу (керівництво з експлуатації, інструкція, тощо) з інформацією про технічні характеристики предмету закупівлі та особливості його використання для оцінки відповідності вимогам тендерної документації, завірені Учасником відповідно до вимог тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати окремий план-креслення дротової каркасної касети з відображенням всіх відстаней та розмірів, а також окрему довідку щодо габаритних розмірів каркасної касети. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля на підтвердження чого учасник подає окремий гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції. Технічні характеристики та технічні вимоги до предмету закупівлі, які зазначені у нормативно-технічній документації, за якою виробляється продукція, повинні повністю відповідати технічним характеристикам та вимогам які зазначені у тендерній документації Замовника. Не допускається надання окремих листів та довідок з зазначенням інших характеристик товару, відмінних від тих, що вказані у нормативно-технічній документації, за якою виробляється продукція та яка надається учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація на закупівлю складена відповідно до технічних вимог, стосовно продукції, що закуповується, де вказуються у тому числі необхідні вимоги до предмету закупівлі а також технічні характеристики відповідно до виробничих потреб нашого підприємства. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО Метизный завод "ДОНА" 918 810,00
UAH з ПДВ
918 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК" 925 398,54
UAH з ПДВ
925 398,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "МЕТИЗНИК" 925 533,00
UAH з ПДВ
925 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 15:36
Електронний підпис
17 березня 2020 14:48
58 св_доцтво пдв.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 14:48
58 св_доцтво пдв.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 14:48
58 св_доцтво пдв.pdf
17 березня 2020 13:58
RADAB-кредитный рейтинг.pdf
17 березня 2020 13:58
Довір_Гайдун.rar
17 березня 2020 13:58
Гарантия_35.rar
17 березня 2020 13:58
Банк_ліцензія.rar
17 березня 2020 12:53
Електронний підпис
17 березня 2020 12:43
Електронний підпис
17 березня 2020 12:39
58 св_доцтво пдв.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:39
58 св_доцтво пдв.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:39
58 св_доцтво пдв.pdf
17 березня 2020 12:39
57 свідоцтво.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:39
57 свідоцтво.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:39
57 свідоцтво.pdf
17 березня 2020 12:39
56 Відомості з ЄДР.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:39
56 Відомості з ЄДР.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:39
56 Відомості з ЄДР.pdf
17 березня 2020 12:39
55 Витяг.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:39
55 Витяг.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:39
55 Витяг.pdf
17 березня 2020 12:39
54 статут.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:39
54 статут.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:39
54 статут.pdf
17 березня 2020 12:38
51 ДОВІДКА 10 КАЛЕНД ДНІВ.pdf
17 березня 2020 12:38
49 ЛИСТ УКРАЇНСЬКА МОВА.pdf
17 березня 2020 12:38
46 Лист ст. 28 ЗУ.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:38
46 Лист ст. 28 ЗУ.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:38
46 Лист ст. 28 ЗУ.pdf
17 березня 2020 12:38
46 Гарант лист 90 днів.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:38
46 Гарант лист 90 днів.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:38
46 Гарант лист 90 днів.pdf
17 березня 2020 12:38
44 Проект договору.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:38
44 Проект договору.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:38
44 Проект договору.pdf
17 березня 2020 12:38
42 Лист перс дані.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:38
42 Лист перс дані.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:38
42 Лист перс дані.pdf
17 березня 2020 12:37
41 Лист право підпису.pdf
17 березня 2020 12:37
40 НАКАЗ про призначення.pdf
17 березня 2020 12:37
39 паспорт.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
39 паспорт.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
39 паспорт.pdf
17 березня 2020 12:37
38 протокол правочин.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
38 протокол правочин.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
38 протокол правочин.pdf
17 березня 2020 12:37
37 протокол.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
37 протокол.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
37 протокол.pdf
17 березня 2020 12:37
36 Довідка право підпису.pdf
17 березня 2020 12:37
35 Ярлик.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
35 Ярлик.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
35 Ярлик.pdf
17 березня 2020 12:37
32 Пакувальний лист.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
32 Пакувальний лист.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
32 Пакувальний лист.pdf
17 березня 2020 12:37
31 Довідка пакування.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
31 Довідка пакування.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
31 Довідка пакування.pdf
17 березня 2020 12:37
29 Креслення касети.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
29 Креслення касети.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
29 Креслення касети.pdf
17 березня 2020 12:37
28 Довідка виробник.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:37
28 Довідка виробник.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:37
28 Довідка виробник.pdf
17 березня 2020 12:36
27 ТУ переклад.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
27 ТУ переклад.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
27 ТУ переклад.pdf
17 березня 2020 12:36
26 ТУ.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
26 ТУ.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
26 ТУ.pdf
17 березня 2020 12:36
24 лист органу сертиф.pdf
17 березня 2020 12:36
23 ДСТУ EN ISO 14341 2014 укр.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
23 ДСТУ EN ISO 14341 2014 укр.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
23 ДСТУ EN ISO 14341 2014 укр.pdf
17 березня 2020 12:36
22 ДСТУ EN ISO 544 2015 укр.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
22 ДСТУ EN ISO 544 2015 укр.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
22 ДСТУ EN ISO 544 2015 укр.pdf
17 березня 2020 12:36
21 Декларація.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
21 Декларація.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
21 Декларація.pdf
17 березня 2020 12:36
19 Паспорт якості.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
19 Паспорт якості.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
19 Паспорт якості.pdf
17 березня 2020 12:36
18 Сертифікат якості.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
18 Сертифікат якості.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
18 Сертифікат якості.pdf
17 березня 2020 12:36
17 Тех специфікация.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
17 Тех специфікация.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
17 Тех специфікация.pdf
17 березня 2020 12:36
14 Довідка ч. 2 ст. 17.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:36
14 Довідка ч. 2 ст. 17.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:36
14 Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
17 березня 2020 12:36
13 Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
17 березня 2020 12:36
12 Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
17 березня 2020 12:36
11 Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
17 березня 2020 12:35
10 Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
17 березня 2020 12:35
09 Довідка персонал.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:35
09 Довідка персонал.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:35
09 Довідка персонал.pdf
17 березня 2020 12:35
08 Довідка обладнання.pdf
17 березня 2020 12:35
07 Турбоатом дог вид.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:35
07 Турбоатом дог вид.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:35
07 Турбоатом дог вид.pdf
17 березня 2020 12:35
06 Турбоатом від.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:35
06 Турбоатом від.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:35
06 Турбоатом від.pdf
17 березня 2020 12:35
05 ЗГМС дог.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:35
05 ЗГМС дог.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:35
05 ЗГМС дог.pdf
17 березня 2020 12:35
04 ЗГМС від.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:35
04 ЗГМС від.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:35
04 ЗГМС від.pdf
17 березня 2020 12:35
03 ЗГМС вид.pdf.(2).P7S
17 березня 2020 12:35
03 ЗГМС вид.pdf.(1).P7S
17 березня 2020 12:35
03 ЗГМС вид.pdf
17 березня 2020 12:35
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 15:53
Електронний підпис
17 березня 2020 15:52
Лист_згода щодо витрат.pdf
17 березня 2020 15:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 березня 2020 15:52
ДСТУ EN ISO 544.pdf
17 березня 2020 15:52
ДСТУ EN ISO 14341.pdf
17 березня 2020 15:51
Довідка_працівникі.pdf
17 березня 2020 15:51
Відомості про учасника.pdf
17 березня 2020 15:51
4847_Лист_про_рейтинг.pdf
17 березня 2020 15:51
-Ярлик_зразок.pdf
17 березня 2020 15:51
-Сертифікат Дилера.pdf
17 березня 2020 15:50
_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 березня 2020 15:50
_Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 13:39
Електронний підпис
25 березня 2020 13:39
Тендерна пропозиція.PDF
25 березня 2020 13:39
Статут копія.PDF
25 березня 2020 13:39
Протокол копія.PDF
25 березня 2020 13:39
Наказ копія.PDF
25 березня 2020 13:39
Копія паспорту.PDF
25 березня 2020 13:39
ІНН копія.PDF
25 березня 2020 13:38
Довідка не корупц.PDF
25 березня 2020 13:38
Довідка МВС.pdf
25 березня 2020 13:38
Довідка ДФС.PDF
25 березня 2020 13:38
Довідка банк.PDF
25 березня 2020 13:38
Відомості про учасника.PDF
25 березня 2020 13:38
Витяг ПДВ.PDF
17 березня 2020 14:44
Електронний підпис
17 березня 2020 14:44
Декларація.PDF
17 березня 2020 13:23
Електронний підпис
17 березня 2020 13:22
Лист_про_рейтинг_4320.pdf
17 березня 2020 13:22
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
17 березня 2020 10:50
Ярлик.PDF
17 березня 2020 10:50
ТУ завірена копія.PDF
17 березня 2020 10:50
Тендерна пропозиція.PDF
17 березня 2020 10:50
Статут.pdf
17 березня 2020 10:50
Сертифікат якості.PDF
17 березня 2020 10:50
Протокол.PDF
17 березня 2020 10:50
Проект договору.PDF
17 березня 2020 10:50
План-креслення касети.PDF
17 березня 2020 10:50
Паспорт якості.PDF
17 березня 2020 10:50
пакув лист.PDF
17 березня 2020 10:50
Наказ.PDF
17 березня 2020 10:50
лист тех довкілля.PDF
17 березня 2020 10:50
лист субпідр.PDF
17 березня 2020 10:50
лист санкц.PDF
17 березня 2020 10:50
лист печатка.PDF
17 березня 2020 10:50
лист персон дані.PDF
17 березня 2020 10:50
лист зміст тп.PDF
17 березня 2020 10:50
лист зміст тд.PDF
17 березня 2020 10:50
лист заміна.PDF
17 березня 2020 10:50
лист дог у строк.PDF
17 березня 2020 10:50
Копія паспорту.PDF
17 березня 2020 10:50
згода персон.PDF
17 березня 2020 10:50
Договір 163.PDF
17 березня 2020 10:50
Договір 160.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка ст17.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка реєстри.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка працівники.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка пакування.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка обладнання.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка не ліценз.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка довкілля.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка габарити.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка витрати.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка виробник.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка аналог дог.PDF
17 березня 2020 10:50
довідка 90.PDF
17 березня 2020 10:50
Декларація.PDF
17 березня 2020 10:50
Відгук.pdf
17 березня 2020 10:50
Видаткові 163.pdf
17 березня 2020 10:50
Видаткові 160.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО Метизный завод "ДОНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "МЕТИЗНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО Метизный завод "ДОНА"
#34883828
Відхилено 918 810,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 12:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК"
#42496677
Відхилено 925 398,54
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "МЕТИЗНИК"
#41516922
Переможець 925 533,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "МЕТИЗНИК"
#41516922
925 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:01
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 14:01
Дод.угода №1 до договору №ЦВСВ(ВМТП-20.48)ю від 06.04.2020 (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:50
20.48.pdf укладений
06 квітня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПВРЗ(ВМТП-20.48)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дійшли згоди змінити п. 5.1.2 Договору, виклавши його у наступній редакції: 5.1.2 Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Номер договору про закупівлю: ПВРЗ(ВМТП-20.48)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 925 174,44
UAH (в тому числі ПДВ 154 195,74 UAH)