Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп՚ютерне обладнання (комплект комп’ютерного обладнання)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-02-24-003010-c c191328d588a4e9da4a9ca89e5d201b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференц Світлана Ярославівна

+380323645235 rudkyrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рудківська міська рада Самбірського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056291
Вебсайт: http://rudky.in.ua/
Місцезнаходження: 81440, Україна , Львівська обл., Рудки, Відродження 1
Контактна особа: Ференц Світлана Ярославівна
+380323645235
rudkyrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 11:53
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп՚ютерне обладнання (комплект комп’ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81440, Україна, Львівська область, місто Рудки, ПЛ. ВІДРОДЖЕННЯ , будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:16
документація закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:12
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:52
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 1, у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
2)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на статтю 28 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
3) мається на увазі цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності - неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
Документація
Дата подання: 25 лютого 2020 16:24
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:54
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення. Так, в ціну пропозиції Учасника повинно бути враховано витрати на беззаперечну доставку товару до закладу в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, з підйомом на необхідний поверх, до певного кабінету, монтаж, інсталяція безпосередньо та відповідно до вимог Замовника. Вказана вимога міститься у Технічній специфікації.
Документація
Дата подання: 25 лютого 2020 16:25
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Так, допускаємо. Згідно Додатку 1, у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
Щодо Системних блоків на базі процесора AMD, то Замовником не розглядається можливість поставки такого Товару.
Щодо кількості робочих місць учня?!
Дата подання: 26 лютого 2020 08:20
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:56
Шановний Замовник! Уточніть будь ласка, для робочого місця учня вам потрібно 2 комплекти і до складу кожного входить: монітор, системний блок, клавіатура, миша, навушники?
Відповідь: Доброго дня, саме так, 2 комплекти; до складу кожного входить монітор, системний блок, клавіатура, миша, навушники
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 48 756,00
UAH з ПДВ
48 756,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" 54 025,00
UAH з ПДВ
53 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 54 540,00
UAH з ПДВ
53 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 16:50
Лист-гарантія.pdf
02 березня 2020 16:50
Договір з НП.pdf
02 березня 2020 16:50
Довідка захист довкілля.pdf
02 березня 2020 16:50
Довідка ст.17.pdf
02 березня 2020 16:50
Авторизація.zip
02 березня 2020 16:50
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
02 березня 2020 16:50
Досвід.zip
02 березня 2020 16:50
Згода з договором.pdf
02 березня 2020 16:50
Уставні_завірені.zip
02 березня 2020 16:50
Гарантійний лист 2.pdf
02 березня 2020 16:50
Довідка_рахунок _2_.pdf
02 березня 2020 16:50
Документи про якість.zip
02 березня 2020 16:50
Довідка працівники.pdf
02 березня 2020 16:50
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 березня 2020 16:50
Довідка підпис.pdf
02 березня 2020 16:50
Про ліцензування.pdf
02 березня 2020 16:50
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
02 березня 2020 16:50
Довідка мат.техн.база.pdf
02 березня 2020 16:50
inquiry_print.pdf
02 березня 2020 16:50
Довідка без печатки.pdf
02 березня 2020 16:50
Довідка ст.17_повна.pdf
02 березня 2020 16:50
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 16:50
Гарантійний лист 1.pdf
02 березня 2020 16:50
Витяг розширений.pdf
02 березня 2020 16:50
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 16:50
Електронний підпис
02 березня 2020 15:50
OPTOMA - СЕС 2 сторінка.jpg
02 березня 2020 15:50
OPTOMA - СЕС 1 сторінка.jpg
02 березня 2020 15:50
OPTOMA - гриф МОН 2 сторінка.jpg
02 березня 2020 15:50
OPTOMA - гриф МОН 1 сторінка.jpg
02 березня 2020 15:50
OPTOMA - ISO 14001.pdf
02 березня 2020 15:50
OPTOMA - ISO 9001.pdf
02 березня 2020 15:50
NEWLINE - СЕС 2 сторінка.JPG
02 березня 2020 15:50
NEWLINE - СЕС 1 сторінка.JPG
02 березня 2020 15:50
NEWLINE - Гриф МОН.pdf
02 березня 2020 15:50
NEWLINE - ISO 18001.pdf
02 березня 2020 15:50
NEWLINE - ISO 14001.pdf
02 березня 2020 15:50
NEWLINE - ISO 9001.pdf
02 березня 2020 15:50
MS - ДССЗ.PDF
02 березня 2020 15:50
BRAIN - СЕС.pdf
02 березня 2020 15:50
BRAIN - сертифікати.pdf
02 березня 2020 15:50
BRAIN - ISO 14001.pdf
02 березня 2020 15:50
BRAIN - ISO 9001.pdf
02 березня 2020 15:50
AV - авторизаційний лист.pdf
02 березня 2020 15:50
2E - СЕС.pdf
02 березня 2020 15:50
2E - ISO 14001.pdf
02 березня 2020 15:50
2E - ISO 9001.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 11:12
Електронний підпис
02 березня 2020 11:10
33. Довідка про ціну.pdf
02 березня 2020 11:10
32. Свідоцтво МОН OPTOMA.pdf
02 березня 2020 11:10
28. Гриф МОН на дошки.pdf
02 березня 2020 11:10
9. Довідка про персонал.pdf
02 березня 2020 11:10
7. Довідка досвід.pdf
02 березня 2020 11:10
2. Проект договору.pdf
02 березня 2020 11:10
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 48 756,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:15
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"
#3179404784
Переможець 53 650,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:16

Документи

11 березня 2020 13:15
протокол відхилення

Документи

11 березня 2020 13:15
протокол акцепт

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"
#3179404784
53 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 13:15
протокол акцепт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
підписаний договір укладений
30 березня 2020 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 650,00
UAH